GameHorizon.gr

Assassin’s Creed Origins – Η Αναγέννηση του Franchise

Από το 2007 μέχρι το 2017 έχουμε 10 καταπληκτικά χρόνια Assassin’s Creed. Η Σειρά μας έχει ταξιδέψει από τα Ιεροσόλυμα μέχρι και την Καραϊβική. Ατέλειωτα Missions, Objectives κάθε παιχνίδι  όλο και πιο καινούργια γραφικά (-Revelations, και Syndicate) η σειρά έχει καταφέρει να αποκτήσει εκατομμύρια κόσμο παντού. Ένα απλό μπλουζάκι Assassin’s Creed σε μία τυχαία συνάντηση μεταξύ των Gamers , ένα εξώφυλλο στο Facebook με τον Ezio ή το Έμβλημα του AC και ήδη μπορείς να καταλάβεις τι πραγματική αγάπη υπάρχει για αυτήν τη συγκεκριμένη σειρά. Εμμ, αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια ότι το παιχνίδι μπορεί σε σύγκριση με αριθμούς σε σχέση με τα άλλα παγκόσμια φαινόμενα και πιο δημοφιλέστερα (League Of Legends, Minecraft κ.α), ωστόσο έχει καταφέρει και αυτό να χαράξει μέσα στην καρδιά των Gamers κάποια ωραία πράγματα και ιδεώδη  όπου μπορούμε κάλλιστα να τα χρησιμοποιήσουμε και στην κοινωνία που ζούμε. 

‘Nothing is True,Everything is Permitted» όπου σε Ελληνική μετάφραση »Τίποτα δεν είναι αληθινό, όλα επιτρέπονται» σε έναν όπου δεν ξέρει το παιχνίδι θα ακουστεί παράλογο μέχρι και τρελό αλλά όσοι είναι γνώστες ξέρουν ότι αυτή η φράση χρησιμοποιείται πιο πολύ ως προειδοποίηση. Το να πεις ότι »τίποτα δεν είναι αληθινό» πάει να πει ότι οι νόμοι και οι κοινωνικοί δεσμοί στην κοινωνία μας είναι εύθραυστα πράγματα και πρέπει να είμαστε σε θέση να μπορούμε να τα αξιολογούμε οποιαδήποτε στιγμή, το να πεις »Όλα επιτρέπονται» πάει να πει ότι εμείς πρέπει να είμαστε οι αρχιτέκτονες στην ζωή μας και πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις ευθύνες των πράξεων μας είτε είναι ένδοξες … είτε τραγικές, καλό θα είναι να τις αντιμετωπίσουμε και όχι με τον εύκολο τρόπο να ρίξουμε σε άλλους τις ευθύνες. Πάνω κάτω αυτά είναι που για μένα έχουν χαραχθεί στην μνήμη μου και στην ψυχή μου από το παιχνίδι, δεν ξέρω για εσάς αλλά πραγματικά ελπίζω και εσείς να συμμερίζεστε τα δικά μου συναισθήματα για το παιχνίδι.

Όλα ξεκίνησαν με τον κύριο μας εδώ στα αριστερά. Το όνομα του Altair Ibn La’Ahad (1165 – 1257) έκανε την εμφάνιση του στις οθόνες μας το 2007 και ήταν ο πρώτος που πρωτοδημιούργησε το Τάγμα όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. To παιχνίδι έχεις ως υπόθεση την διαμάχη των Ασσασσίνων και των Ναιτών, και σύμφωνα με αυτό στην σημερινή μέρα το τάγμα είναι πίσω από το όνομα της Εταιρίας της Abstergo. Ο Ντέσμοντ Μάιλς έχει επιλεχθεί από την εταιρία καθώς μέσω της Μηχανής Άνιμους το αίμα του ταιριάζει με προηγούμενων Ασσασσίνων και θα μπορέσουν μέσω της μηχανής να δουν την Ιστορία τους και να ανακαλύψουν το Apple Of Eden και άλλα κειμήλια-εργαλεία του Προηγούμενου πολιτισμού.

Ο πρώτος Ασσασσίνος που ταίριαζε με το αίμα του Ντέσμοντ ήταν ο Altair, έτσι λοιπόν στο ξεκίνημα του παιχνιδιού κάπου στα τέλη του 12ου αιώνα, εξαπατήθηκε από τον Μέντορα του Al-Mualim καθώς τον χειραφέτησε και εξολόθρευσε τους υπόλοιπους Templars όπου θα μπορούσαν να σταθούν εμπόδια του Al-Mualim, καθώς όμως στην Πορεία του, το συνειδητοποίησε και έτσι ήρθε αντιμέτωπος μαζί του. Κατάφερε να το σταματήσει και να τον σκοτώσει και έτσι ξεκίνησε μία νέα πορεία και αρχή για το Τάγμα. Κατά τα τελευταία χρόνια της ζωής έμεινε στο Μασιγιάφ όπου και προσπάθησε να μελετήσει περισσότερο το Apple Of Eden (Μήλο της Εδέμ), ήρθε σε επαφή με τα αδέρφια Νίκολο και Μαφέο Πόλο όπου και τους έδωσε κάποια αντικείμενα-κλειδιά τα οποία είχαν μέσα τους κάποιες μνήμες-οδηγίες για την ζωή του με αποδέκτη τον Ezio όπως θα δούμε στην συνέχεια. Λίγο πριν Πεθάνει έδωσε διαταγή ολόκληρο το Μασιγιάφ να εκκενωθεί  καθώς πλησίαζαν την Περιοχή οι Μογγόλοι, έστειλε τον γιο του, τον Νταρίμ στην Αλεξάνδρεια και του έκανες σαφές ότι ο κόσμος πρέπει να μείνει μακρυά από αυτό το μέρος για μείνει κρυφό το Apple Of Eden. Και όλοι όσοι έπαιξαν το Revelations θα θυμούνται την συγκινητική στιγμή όπου κάθεται μόνος στην Βιβλιοθήκη κρατώντας μαζί του το τελευταίο Artifact να πεθαίνει και  μπουμ αλλάζει κατευθείαν σκηνή και γυρνάει στο αγαπημένο μας Ezio όπου παρέλαβε την Σκυτάλη.

 

Έπειτα μετά τον σοφό Altair, ο επόμενος Ασσασσίνος για τον Ντέσμοντ που θα εξερευνούσε, αυτήν την φορά μαζί με τους Ασσασσίνους του σήμερα αφού »κατάφερε» να ξεφύγει από την Abstergo θα ήταν ο κύριος στα δεξιά μας.

Il Mentore τον πρωτοείπε το Νίκκολο Μακιαβέλι … και αυτός ο τίτλος δεν είναι για κανέναν άλλον παρά μόνο και μόνο για τον Μοναδικό Ezio Auditore Da Firenze (1459 – 1524). Μπορεί να είναι και ο μεγαλύτερος χαρακτήρας στο Franchise, τι μπορεί είναι ο Ezio, απόδειξη και το  ότι όχι μόνο στο παιχνίδι αλλά και στην Πραγματικότητα είναι γεγονός ότι έλκει τον περισσότερο κόσμο και κυρίως λέω στον γυναικείο κόσμο του Gaming. Αυτός ο εμβληματικός χαρακτήρας έκανε την εμφάνιση του τον Νοέμβριο του 2009 όταν ο πατέρας του Giovani τον κράτησα στα χέρια του και εμείς είχαμε την δυνατότηα να πατήσουμε κουμπιά ώστε να κουνήσει τα χέρια του και τα πόδια του σαν μωρό χαχαχα Κάππα…

Στην αρχή του παιχνιδιού, βασικά στο πρώτο παιχνίδι με τον Ezio καθώς ήταν ο μόνος όπου πρωταγωνίστησε σε Τρία Συνεχόμενα Παιχνίδια, στο Assassin’s Creed II μετά την εκτέλεση του Πατέρα του και των δύο αδερφών του,  και αφού βρήκε την στολή του Πατέρα του και ανακάλυψε πως ήταν Ασσασσίνος, πήρε μία πραγματική εκδίκηση όπου όποιον έβρισκε μπροστά του δεν κοίταγε και τον εκτελούσε αρκούσε μόνο και μόνο να ήξερε αν εμπλεκόταν στην εκτέλεση των δικών του ανθρώπων. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι τότε τον είχε κυριεύσει το συναίσθημα με αποτέλεσμα να σκοτώσει σχεδόν όλους τους υπεύθυνους-συνεργάτες του Ροντρίγκο Μπόρτζια (Πριν γίνει Πάπας της Ρώμης) αλλά μέσω κάποιον ανθρώπων που τον πλησίασαν (Το Τάγμα των Ασσασσίνων) του έμαθαν πως να ελέγχει τα συναίσθημα του.

Στην τελική αποστολή του Assassin’s Creed II είχε ως σκοπό να πλησιάσει και να σκοτώσει τον Ροντρίγκο (Ηγέτης των Ναιτών-Templars) αφού τον κέρδισε σε 1v1 αποφάσισε να του χαρίσει την ζωή και έτσι να τον αφήσει αβοήθητο και ακίνδυνο στην Ρώμη ως ένας άλλος  απλός Πάπας του Βατικανού. Μετά την την τελική μάχη επέστρεψε το Monteriggioni μαζί με τον Θείο του Μάριο. Όμως η Ιστορία του Ezio ήταν πολύ μακριά ακόμη από το τέλος της  καθώς το 2010 ένα χρόνο μετά η Ubisoft ανακοινώνει ένα κάτι σαν Expansion του Assassin’s Creed II το Assassin’s Creed Brotherhood αλλά ξαναλέω σαν Expansion δεν ήταν ουσιαστικά Expansion αλλά ντάξει όπως θέλει μπορεί να το πει κανείς.

Στο Brotherhood έχουμε για πρώτη φορά την ικανότητα να φτιάξουμε την δικιά μας αδελφότητα όπως και θα δούμε στην συνέχεια αλλά και πάρα πολύ καλά βελτιωμένα γραφικά σε σχέση με το δύο  (Όπου και ξέχασα να αναφέρω το 2 είχε καλύτερα από 1 ντάξει κάππα κίππο).  Αφού επέστρεψε από την Ρώμη ο Ezio πίστεψε πως όλα είχαν τελειώσει αλλά τίποτε δεν είχε τελειώσει γιατί κάποια ξαφνική επίθεση στην Βίλα  (και μιλάμε για πάρα πολύ ξαφνική αν θυμάστε την ωραία σκηνή με την Καταρίνα Σφότσα χέχε) από τον Cesare Borgia ηγέτη του Παπικού Στρατού είχε ως αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοκληρωτικά η περιοχή συν τον Θάνατο του θείου του,Μάριο. Ο Ezio αφού μετά βίας κατάφερε να ξεφύγει από την Επίθεση και αφού είχε εξασφαλίσει να φύγει και η υπόλοιπη οικογένεια του (Μητέρα και Αδερφή) πήγε στην Ρώμη, ώστε να καταφέρει να δώσει ένας τέλος σε ένα πρόβλημα με όνομα Borgia.

Μία Ρώμη όμως που είναι υπό την  Πήρε έλεγχο του Cesare, μία πόλη διεφθαρμένη και υποανάπτυκτη. Ο Έτσι αφού κατάφερε να »ξαναχτίσει» την πόλη από τις βάσεις τις κοινωνίας (Στρατολόγηση Ασσασσίνων στην Αδελφότητα, επισκευές κτηρίων κ.α) συν ότι μπόρεσε να εξολοθρεύσει τους συνεργάτες του Cesare κατάφερε να έρθει σε θέση να ξεκάνει και τον Τσέσαρε σε μία ομηρική Πολιορκία στο Βασίλειο Ναβάρρας στην Βιάνα (Τον Πέταξε σαν σακί από Πατάτες από τα τείχη του Κάστρου). Να έλα όμως όπου η υπόθεση Ezio δεν έχει τελειώσει. Μπουμ ακριβώς τον επόμενο χρόνο τον Νοέμβριο του 2011 βγαίνει και το Assassin’s Creed Revelations. Αφού είχε καταφέρει μία σταθερότητα στην Ιταλία ο Ezio, υπήρχε ένα γράμμα του Πατέρα του όπου αναφερόταν για κάποιο Βιβλιοθήκη με κάποια τρομερή γνώση μέσα στο Μάσιγιαφ κρυμμένο εδώ και αιώνες. Ο Ezio δεν μπορούσε, ήθελε μέσα να αναζητήσει αλήθειες και πίστευε εκεί ότι θα τις βρει (Γι’ αυτούς που είχαν έρθει πιο πριν -» For Those who came Before»). Ε που λέτε πήγε στο Μάσιγιαφ αφού το Βρήκε φουλ με Templars. Ντάξει κάπως τα κατάφερε και τους ξέκανε με τον κλασικό τρόπο όποιον βρω σκοτώνω. Όμως δεν κατάφερε να βρει αυτό που ήθελε γιατί η πόρτα ήταν κλειδωμένη και άνοιγε μόνο με τα Πέντε κλειδιά του Altair που είχε δώσει στους Αδερφούς Πόλο να τα κρύψουν κάπου στην Κωνσταντινούπολη. Λοιπόν αλάνια αφού έτσι έγινε που έγινε πάει στην Κωνσταντινούπολη.

Στο Καράβι θα συναντήσει τυχαία τον μελλοντικό σουλτάνο αλλά σε νεαρή Ηλικία Σουλειμάν και την μελλοντική Τσούπρα και Σύζυγο Σοφία Σαρτόρ. Εντελώς τυχαία βρίσκει και την Κωνσταντινούπολη γεμάτη και στον πλήρη πάλι έλεγχο των Templars. Πάλι ξανά τα ίδια Renovations σε κτήρια και στρατολόγηση Ασσασσίνων ώστε παράλληλα να βοηθήσει τους Γιουσούφ Ταζίμ (Ένα πάρα πολύ συμπαθητικό χαρακτήρα κατά την γνώμη μου) και τον Σουλειμάν να κοντρολάρουν την πόλη.Όμως στον δικό του στόχο ώστε να βρει τα κλειδιά τον βοήθησε η Σοφία έτσι παράλληλα αναπτύχθηκε και η σχέση τους. Ταυτόχρονα λοιπόν στους δύο στόχους του κατάφερε να ανακαλύψει ότι ο πραγματικός Ελεγκτής του Templar Order στην Πόλη ήταν ο Πρίγκηπας Αχμέτ που κατάφερε στο τέλος να τον εξουδετερώσει  σε ένα τραγικό- επικό Κυνηγητό έξω από την Πόλη μαζί με την Σοφία, για την ακρίβεια ήταν ο αδερφός του αυτός που έριξε το Αχμέτ από τα βράχια ο Σελίμ και τότε Σουλτάνος (Πατέρας του Σουλειμάν). Μετά από αυτά, έιχε μαζέψει και τα 5 κλειδιά-αντικείμενα για την πόρτα στην Βιβλιοθήκη όπου και πήγε μαζί με την αγαπημένη του Σοφία… Και εκεί δόθηκε τέλος για τον πιο απίστευτο χαρακτήρα του Game Ezio καθώς βρήκε τον Altair μαζί με έναν ακόμη αντικείμενο με την τελευταία Μνήμη του Altair, και να του λέει αυτά τα απίστευτα λόγια που άκουσα.. »Requiscat in Pace Fratello mio».. Και να βλέπει με τα ίδια του μάτια άλλο ένα ακόμη Apple of Eden αλλά χωρίς να θέλει καν να το αγγίξει είπε ότι είχε δει αρκετά για μία ζωή και έδωσε ένα μήνυμα στο Ντέσμόντ για να κλείσει εκεί το παιχνίδι………..

Και τώρα έρχονται 2 Χρόνια παιχνιδιού με ίσως από τις πιο τραγικές οικογενειακές Ιστορίες…..οι Kenways!!!!!

Τον Οκτώβριο του 2012, στο Assassin’s Creed III , ο Ντέσμοντ μαζί με τον πατέρα του και την Αδελφότητα του σήμερα ψάχνει για το Grand Temple, βγαίνει στις οθόνες μας ως Playable χαρακτήρας για πρώτη φορά ένας Τemplar … δεν ήταν άλλος από τον Πατέρα του Koνόρ ή Ratonhnhaké:ton (Ρατοναγκέτον μάγκες μην το ψάχνετε) Haytham Kenway (1725 – 1781). Πρώην Ασσασσίνος ο φίλος αφού είχε προτιμήσει τον κόκκινο σταυρό από την Αδελφότητα στέλνετε στις Αμερικάνικες αποικίες ώστε να βρει το Grand Temple. Εκεί ξεκινάει να εγκαθιδρυθεί για τα καλά το Τάγμα των Ναιτών μαζί με το πιστό του Τσιράκι Charles Lee. Αφού πρώτα καταφέρνει το κάνει αυτό, έρχεται σε »επαφή» με τους ντόπιους εκεί, τι επαφή λέω… γεύτηκε για τα καλά τα φρούτα της Περιοχής εκεί….. Μπούμ να το και το μικρό τσογλανάκι όπου πρόκειται να τα κάνει όλα γυαλιά καρφιά… αυτός είναι ο Connor Kenway ή Ratonhnhaké:ton (1756 – Άγνωστο). 

Αφού το Game μας δίνει μία γεύση από τον Χείθαμ πηγαίνει στο νεαρό Κόνορ, ο Κόνορ αφού ήθελε εκδίκηση για τον αδικό χαμός της μητέρας από μία επίθεση στο χωριό από το Charles Lee, ήθελε να εκπαιδευτεί ώστε να καταφέρει την μελλοντική αιματηρή εκδίκηση του. Συναντάει τον Achilles όπου και τον εκπαιδεύει τις Τεχνικές των Ασσασσίνων. Αφού μετά την εκπαίδευση και κάποια χρόνια ο Κόνορ πιο ώριμος καταφέρνει να δράσει σαν καταλύτης κατά το Game στην Αμερικάνικη επανάσταση, και όσο και σε στεριά αλλά και από τα πιο σημαντικά πράγματα που είδαμε για πρώτη φορά σε Assassin’s Creed .. σε ΝΑΥΜΑΧΙΕΣ!!!. Ναι για πρώτη φορά μπορούσαμε να κοντρολάρουμε καράβι.  Σε μία φάση ο Κόνορ έρχεται σε επαφή με τον Πατέρα του και ντάξει δεν το περιμέναμε αλλά για κάποια Mission συνεργάστηκαν, όμως κατά το τέλος του παιχνιδιού τα »έσπασαν» με αφορμή μία επίθεση ξανά στο χωριό του Κόνορ αλλά αυτήν την φορά από τους Αμερικάνους, και εκεί είναι που έχει μείνει η φράση του Κόνορ όπου προειδοποιούσε τον Πατέρα του και τον George Washington, »A warning to you Both,choose to follow me or oppose me …. and i will kill you! (Μία προειδοποίηση και στους δυο σας, διαλέξτε να με ακολουθήσετε ή να μου πάτε κόντρα και θα σας σκοτώσω).

Ααχχχχ τι ωραία λόγια, και κάπου στο τέλος του Παιχνιδιού, o Κόνορ έρχεται σε 1vs1 με τον ίδιο του το πατέρα. Σε επική μονομαχία ο Κόνορ με βαριά καρδιά σκοτώνει τον Πατέρα του και πηγαίνει για το τελευταίο του στόχο τον Τσάρλς Λι. Αφού παραλίγο να σκοτωθεί σε αυτό το κυνηγητό ο Κόνορ καταφέρνει να πιάσει το Λι, να παίρνει το Amulet όπου είχε και να του μπήξει ένα μαχαίρι στην Καρδιά σε μία τταβέρνα αφού πρώτα το έτσουξαν σχεδόν ετοιμοθάνατοι και οι δύο να φανταστείτε. Το παιχνίδι τέλος πάντων κλείνει με τον Κόνορ να θάβει το Amulet (το φυλαχτό όπου ανοίγει το Grand Temple), και μετά να επιστρέφουμε στο Τώρα και στον Ντέσμοντ όπου και το ανοίγει… όμως η μοίρα δεν τα έφερε έτσι όπως τα σκεφτόμασταν για τον φτωχό μας Ντέσμοντ όπου μας συντροφεύει από το πρώτο Assassin’s Creed. Γιατί μέσα σε ένα κίνδυνο ολικής καταστροφής του Πλανήτη από τον Ήλιο έπρεπε να επιλέξει το αν θα σώσει τον Εαυτό του και όσους βρισκόταν στον Grand Temple ή να απελευθερώσει την Juno (Μία από τον προηγούμενο πολιτισμό όπου έχουμε αναφερθεί από το Πρώτο Assassin’s Creed) και κάπως… δεν γνωρίζω ακριβώς  πως, πραγματικά, εκείνη είχε βρεί τρόπο να σώσει τον πλανήτη από αυτόν τον κίνδυνο αυτόν. Λοιπόν είχε αυτές τις δύο επιλογές, όμως η Minerva(Και εκείνη από τον προηγούμενο πολιτισμό) ήξερε ότι, εάν ο Ντέσμοντ απελευθερώσει την Τζούνο τον προειδοποίησε ότι η Τζούνο θα κατάφερνε μετά να ελέγξει ολόκληρο τον κόσμο, σύν ότι για να την απελευθερώσει θα έπρεπε να θυσιάσει τον ίδιο του εαυτό.

Όμως ο Ντέσμοτ αφού »ζύγισε» τις δύο επιλογές και κατεμέ πάρα πολύ ώριμα επέλεξε να σώσει τον Κόσμο και να θυσιάσει τον εαυτό του… και κάπου εκεί κλέινει ο κύκλος που λέγεται »Ντέσμοντ Μάιλς» αλλά και το Assassin’s Creed III.  To Σίριαλ όμως Kenway’s δεν είχε τελειώσει εκεί. Τον Οκτώμβρη του 2013 η Ούμπι κυκλοφορεί το Assassin’s Creed IV Black Flag. Τώρα είμαστε σαν εργάτης στην Abstergo, και δρούμε ξανά μέσω της μηχανής του Άνιμους. Έτσι στο άσχετο λοιπόν, βρισκόμαστε  κάπου στο 1700 στην Καραιβική σε μία ναυμαχία μεταξύ Πειρατών και Templars. Βασικά ήταν πειρατές ενάντια σε μία μυστική απόστολή από έναν πρώην Ασσασσίνο, τον Duncan Walpole όπου είχε προδώσει την αδελφότητα και πήγαινε να συναντήσει τους Templars στην Καραιβική. Αφού ηττάται λοιπόν από τους πειρατές, βγαίνει ναυαγός σε μία παραλιά της Κούβας, αλλά δεν ήταν μόνος. Κάποιος από τους πειρατές επιβιώσε και βγήκε και αυτός στην στεριά, το όνομα του Edward Kenway (1693 – 1735). O Έντουάρτ τότε φιλόδοξος πειρατής κυνηγάει τον Ντάνκαν και τον σκοτώνει. Χωρίς να ξέρει τι ήταν ο Ντάνκαν φοράει την στολή για να εκπληρώσει την αποστολή πιστεύοντας ότι χτύπησε Τζάκποτ. Και έτσι ξεκινάει μία ιστορία όπου υπάρχουν πολλές αναγνώρισιμες πειρατικές φιγούρες (Μαυρογένη, Τσάρλς Βέιν κ.α), επικές ναυμαχίες, θρυλικά κυνηγητά και ατελείωτες ώρες στο να ανακαλύψεις τους Θησαυρούς της Καραιβικής. Στην μέση της πορείας  ο Έντουαρτ συνειδητοποιεί τι ακριβώς ήταν η στολή και ποια η ιστορία από πίσω της.

Στην αρχή απλά κυνηγούσε θησαυρούς και κέρδη, για την ακρίβεια του είχε καρφωθεί η ιδέα του Observatory (Μία τοποθεσία φτιαγμένη από το First Civilization όπου με μία σταγόνα αίματος είχες την δυνατότητα να δεις ότι βλέπει και ακούει το συγκεκριμένο άτομο) και πίστευε μέσω αυτού θα γίνει ο πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο. Όμως μερικά γεγονότα θα τον κάνουν, στην πορεία, ότι ακόμα και να έχει πλούτη με το να έχεις χάσει τα άτομα που αγαπούσες δεν έχει καμία σημασία. Έτσι αφού έπεισε τον εαυτό ότι ο δρόμος που ακολουθούσε ότι δεν ήταν σωστός, στρέφεται στους Ασσασσίνους της περιοχής και υπόσχεται ότι θα κάνει το σωστό. Στο τέλος καταφέρνει να μπει στο Observatory και αφού  πρώτα έχει απαλλάξει τα νησιά της καραιβικής από την επιροή των Ναιτών, σκοτώνει τον Ηγέτη του Τάγματος της Περιοχής  (Κυβερνήτης Τόρρες) και κλειδώνει κατά κάποιο τρόπο το μέρος αυτό. Αφού όμως μαθαίνει ότι πίσω στην πατρίδα του την Ουαλία η σύζηγος του πεθαίνει και ότι υπάρχει μία κόρη επιστρέφει στο Λονδίνο μαζί με την κόρη (Jeniffer) και τον γιό του Haytham (τον απέκτησε στα επόμενα χρόνια),  δρα για κάποια χρόνια πριν όμως τον δολοφωνήσουν οι Ναίτες μέσα στο ίδιο το του σπίτι. Το παιχνίδι τελειώνει ξανά στο παρόν, όμως τώρα ο παίχτης στην παρόν στιγμή είναι σαν Initiate(Νέο μέλος) -Eργάτης στην εταιρία Abstergo, όπου γίνονται κάποια τραγικά επεισόδια μέσα στο βάση του

To 2014 έρχεται το Assassin’s Creed Unity μαζί με το Assassin’s Creed Rogue. Στο Unity για είχαμε μία τεράστια αλλαγή στο Gameplay καθώς »αναβαθμίστηκε» το σύστημα μάχης. Όχι και από τις καλύτερες αλλάγες οφείλω να πω, καθώς εισέπραξε από τις χειρότερες κριτικές από το κόσμο του Gaming όχι μόνο για το σύστημα μάχης αλλά και για τα ατελειώτα μπάκς που είχε μέσα το παιχνίδι. Μην ξαχνάμε ότι το Unity έμεινε στην ιστορία του Gaming ώς το παιχνίδι με το μεγαλύτερο Patch ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα ατελειώτα αυτά μπάκς. Το ένα το καλό που είχε για εμένα το παιχνίδι και οφείλω να πω ήταν τα πραγματικά πάρα πολυ ωραία γραφικά που είχε όμως τι να το κάνεις από την στιγμή που το Gameplay του ήταν επιεικώς χάλια και με αποτέλεσμα στο τέλος της Σεζόν ο Director του παιχνιδού να απολύεται.         Το στόρυ αυτήν την φορά ήταν στην Γαλλία αυτήν την φορά ως τον Arno Dorian (1768-Άγνωστο)  στην Γαλλική επανάσταση, όσο για το το »τώρα» (Modern Day) είμαστε ως Initiate μαζί με την αδελφότητα του σήμερα.

 

Εξερευνούμε ένα πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα μπορώ να πω, καθώς ο Αρνό, ήταν ένας γιος Ασσασσίνου που αφού τον δολοφώνησαν τον πατέρα του, έπειτα υιοθετήθηκε από τον Grand Master των Templars, αφού μεγάλωσε λοιπόν υπό την φροντίδα του, χωρίς όμως να γνωρίζει τίποτα για την μεταξύ αυτών των Ταγμάτων, ήρθε η στιγμή που στο Game μαθαίνει κάτω από τραγικές συγκυρίες την ύπαρξη τους (Θάνατος του Θετού του Πατέρα και μία διαμάχη που είχε μεταξύ της κόρης του του Grand Master των Ναιτών, την Elise De La Serre). Μετά αυτά τα γεγονότα και μετά από κάποια χρόνια ο Αρνό εντάχθηκε στην Αδελφότητα του Παρισιού (Συν ότι έμαθε ότι πατέρας του ήταν σπουδαίος Ασσασσίνος) ξεκινάει η μεγάλη του αποστολή στην εύρεση του υπεύθυνου για την δολοφονία του  François de la Serre (Grand Master of the Templaer Order) μαζί με την αγαπημένη του Ελίζ.

Στην πορεία μαζί ανακαλύπτουν πως η δολοφονία ήταν πλεκτάνη από μέσα στο ίδιο το Τάγμα (Templar Order) και βρίσκουν τον υπεύθυνο. Ο υπεύθυνος ήταν ο François-Thomas Germain (Φρανσουά Τόμας Ζερμέν) ο επόμενος Grand Master of the Templar Order. Αφού λοιπόν οι δύο τους μετά από τρομερές αποστολές στο Παρίσι (Κυνηγητά με αερόστατα, κανόνια μέσα στην ίδια την πόλη κ.α) καταφέρνουν να τον στριμώξουν στο μέρος όπου υπήρχε το Sword Of Eden (Ένα πανίσχυρο κειμήλιο από τον Προηγούμενο Πολιτισμό) σε μία στιγμή όμως, ο Ζερμέν δυστυχώς σκοτώνει την Ελίζ αλλά μετά ο Αρνό παίρνει εκδίκηση και χώνει το Hidden Blade το λαιμό του με πάρα πολύ μίσος στα μάτια του. Το παιχνίδι τελειώνει με έναν καταπληκτικό λόγο του Αρνό, να αφήνει λουλούδια στο τάφο της αγαπημένης του, και  στην Παναγία των Παρισίων πριν κάνει το Leap of Faith να κλέινει η σκηνή και να μπαίνουν τα Credits.

 

Παράλληλα με το Unity, η Ubi μπορώ να πω ότι με τρόλλαρε με το Τρέιλερ να δείχνει ένα Ασσασσίνο να σκοτώνει άλλον έναν και μετά να σκάει ο Κόκκινος Σταυρός. Στις 11 Νοεμβρίου του 2014 κυκλοφορεί για πρώτη φορά ένα Stand Alone παιχνίδι με θέμα τώρα τους Templars.Τώρα στην σημερινή εποχή  είμαστε για άλλη μία φορά ένα Εργάτης της Abstergo Industries. Μαζί με το Άνιμους, βρισκόμαστε ξανά στις αμερικάνικες αποικίες και αυτήν την φορά στην Αδελφότητα Μέντορας-Ηγέτης της περιοχής ήταν ο Achilles (Ο Χαρακτήρας μας είναι ο Patrick Shay Cormac (1731 – Άγνωστο) και δαύτος ένας πρώην Ασσασσίνος αφού μετά από μία αποστολή που το είχε δώσει ο Achilles στην Λισαβόνα το Νοέμβριο του 1755, πάρει κάποιο Άρτιφακ-Κειμήλιο που βρισκόταν εκεί κάτω από την πόλη, αυτό είχε ως αποτέλεσμα την Ιστορική καταστροφή της πόλης. Αφού το Σέι μετά από αυτά που είδαν τα μάτια του ήθελε να εξασφαλίσει πως αυτό δεν μπορεί να ξαναγίνει έρχεται σε ρίξει με τον Μέντορα του, αποφασίζει να πάρει το βιβλίο που περιείχε τις τοποθεσίες με παρόμοια Artifacts. Οι Ασσασσίνοι τον κυνηγάν αλλά αυτός αρνούνταν να το παραδώσει, έτσι λοιπόν αφού τον Στρίμωξαν σε κάποιο γκρεμό αποφασίζει να πέσει μαζί με το βιβλίο. Όμως το παιχνίδι τον ήθελε να ζήσει και να βρεθεί σε μία κατοικία μέσα στην Νέα Υόρκη, όπου τον περιέθαλψε μία οικογένεια Templars αφού πρώτα τον βρήκαν να επιπλέει στην Θάλασσα οι Ναίτες (+ότι γνώριζαν ποιος είναι). Αφού ο Σέι λοιπόν ανάρρωσε ακολούθησε τον δρόμο των Τέμπλαρ με μέντορα τον τότε Ηγέτη του Τάγματος στις Αμερικάνικες Αποικίες τον Χέιθαμ Κένγουει.

 

Ήθελε εκδίκηση και μόνο εκδίκηση για  αυτό που του συνέβει. Στην πορεία του παιχνιδιού καταφέρνει να σπάσει την επιρροή των Ασσασσίνων στην γύρω περιοχές μαζί με το λατρεμένο του πλοίο ,το Μόριγκαν, όπου και όπως και στο Blag Flag έχετε  »σχεδόν»τις ίδιες δυνατότητες να το αναβαθμίσετε (Λίγο καλύτερες αυτήν την φορά), όπως λέγαμε λοιπόν καταφέρνει έναν προς έναν να σκοτώσει της ηγετικές μορφές των Ασσασσίνων-Πρώην »αδελφών» του και κατά την τελευταία αποστολή του παιχνιδιού ο Σέι μαζί με τον Χέιθαμ ήρθαν αντιμέτωποι με τον Achilles και τον πρώην κολλητό του φίλο του Σέι τον Liam O’Brien σε ένα ακόμη σημείο όπου βρισκόταν άλλο ένα Αρτιφάκτ (ίδιο με εκείνο που ήταν στην Λισαβόνα). Ο Achilles τότε κατάλαβε ότι ο Σέι είχε δίκιο (πολύ αργά  όμως), ο Σέι σκότωσε με βαριά καρδιά τον πρώην κολλητό του τον Λίαμ σε ένα κυνηγητό, και μετά ακριβώς ο Χέιθαμ ήταν έτοιμος αν σκοτώσει τον Achilles. Τότε ο Σέι δεν μπορούσε άλλο και πρότεινε να τον αφήσουν να ζήσει γιατί πια τους ήταν άχρηστος και ανίκανος αφού η Αδελφότητα στις αποικίες είχε πλέον καταστραφεί. Τότε ο Χέιθαμ τον πυροβόλησε στο πόδι ως προειδοποίηση να μην ξεχάσει ποτέ τι έγινε εκεί. Όμως αλάνια μου όπως είδαμε και στο Assassin’s Creed III ο Achilles δεν ξέχασε ποτέ. Το παιχνίδι κλείνει με τον Σέι  μετά από πολλά χρόνια να είναι σε μία ειδική αποστολή στις Βερσαλίες για να σκοτώσει κάποιον εν ονόματι  Τσάρλς Ντοριάν, ναι τον πατέρα του τον Αρνό, και εκεί που κλείνει το Rogue, ξεκινάει με την ίδια σκηνή το Unity.

Καταπληκτική κίνηση από την Ούμπι αυτή οφείλω να πω.  Α ξέχασα κιόλας χέχε στο τώρα (δλδ το Modern Day) πριν τα Credits απλά βλέπουμε κάποιες σκηνές στο τέλος, ως εργάτης της Abstergo να μας αποκαλύπτουν ότι είναι Templars οι εργοδότες και να μας »προτείνουν» (με το πιστόλι στο κρόταφο) να ενταχθούμε στο Τάγμα.
Και το τελευταίο παιχνίδι μέχρι στιγμής, που είδαμε και παίξαμε ήταν τον Οκτώβρη του 2015 με όνομα Assassin’s Creed Syndicate. Κυριές μου και κύριου σας δίνω τα δίδυμα αδέρφια Jacob Frye (1847 – Άγνωστο) και Evie Frye  (1847 – Άγνωστο). Για πρώτη φορά λοιπόν πάλι ξανά κάτι καινούργιο, βέβαια με μία ελάχιστη μείωση στα γραφικά και με ένα καινούργιο σύστημα μάχης σε σχέση με το Unity, μας δίνετε η ευκαιρία να κάνουμε εναλλαγή στους δύο αυτούς χαρακτήρες μέσα στο παιχνίδι. Αυτήν την φορά στο Modern Day είμαστε Ασσασσίνος και δρούμε μαζί με την αδελφότητα του σήμερα ,ψάχνοντας για το Shroud Of Eden (Άρτιφακτ με την ικανότητα όποιος το φοράει να είναι άτρωτος) το οποίο βρίσκεται στο Λονδίνο. Έτσι ξεκινάμε να βλέπουμε την ζωή των διδύμων Φράι κατά την Βικτωριανή εποχή στο Λονδίνο με σκοπό να εξαλείψουν την αυτοκρατορία του Ηγέτη των Ναιτών και ψυχοπαθή για εμένα  τον Crawford Starrick.

Στην αρχή βρήκαν ένα Λονδίνο γεμάτο από Templars και συμμορίες, συναντούν τον υπεύθυνο της περιοχής από την Αδελφότητα τον Henry Green (Ινδικής καταγωγής), και μαζί του προσπαθούν να απελευθερώσουν την πόλη του πανέμορφου Λονδίνου, σε συνδυασμό με την ωραία ιδέα που είχε ο Τζέικομπ να φτιάξει την δικιά του συμμορία τους Rooks. Έπειτα λοιπόν μετά από αυτά, μάχες μεταξύ συμμοριών, κυνηγητά με άμαξες μέσα στην πόλη, αναδρομές στην Κόρη της Ήβη (την Λύντια στο Πρώτο παγκόσμιο πόλεμο), επαφές με ιστορικές φυσιογνωμίες και μάλιστα με την ίδια την Βασίλισσα Βικτώρια (Αλεξάντερ Γκράχαμπελ, Κάρλ Μάρξ κ.α), φτάνουμε σε ένα σημείο όπου τα δίδυμα Φράι συνειδητοποιούν ότι υπάρχει κάπου στο Λονδίνο το Shroud of Eden. Έτσι όπως είπαμε μετά από την απελευθέρωση του Λονδίνου από τους Ναίτες,ο Τζέικομπ και η Ήβη σκοτώνουν τον Στάρικ και βρίσκουν το Shroud of Eden. Αποφασίζουν να το αφήσουν εκεί. Μετά το παιχνίδι κλείνει με μία μάχη στο Modern Day μεταξύ των Ναιτών και της Αδελφότητας, καθώς και οι δύο πλευρές είχαν ανακαλύψει το μέρος που βρισκόταν. Σε μία τραγική μάχη, οι Ναίτες καταφέρνουν να πάρουν το Shroud και οι Ασσασσσίνοι να μετά βίας καταφέρνουν να ξεφύγουν. Πριν πέσουν τα Κρέντιτς υπάρχει μία σκηνή όπου η Τζούνο εμφανίζεται  σε μία Templar και φαίνεται να έχει αρχίσει το παιχνίδι της για την κυριαρχία του Κόσμου.

Ο ΝΑΙΙΙΙ!!!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ, ΙΣΑ ΙΣΑ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!

 

Μάγκες και μαγκίτισες μου, αυτά που γνωρίζουμε και είναι Confirmed από την Ούμπι ,είναι ότι θα έχουμε ένα παιχνίδι στην Αίγυπτο. Θα έχουμε την δυνατότητα να κοντρολάρουμε βάρκες στο παιχνίδι το λέω βάρκες, γιατί έχω δει μόνο βάρκα μέχρι τώρα και τίποτα Legit όσο αναφέρονται για ξανά στο NAVAL SYSTEM του Blag Flag, που παρεμπιπτόντως ο χάρτης αυτήν την φορά θα είναι 3 φορές μεγαλύτερο από εκείνου του Blag Flag (και να τονίσουμε ο χάρτης του ήταν ο μεγαλύτερος που είχαμε δει μέχρι τώρα), θα έχουμε την δυνατότητα να ελέγχουμε έναν αετό (ΠΟΣΟ ΓΑΜΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ) που σημαίνει ξεχάστε σκαρφαλώματα σε πύργους για Full Synchronization, το παιχνίδι θα εστιάσει πιο πολύ στο ύφος των RPG παιχνιδιών κάτι που έλειπε από το Franchise , και όσον αφορά το Modern Day υπάρχουν πάρα πολλά Λίκς αλλά τίποτε Confirmed. Σε μερικές όμως εικόνες που έχουν βγει στο φως και είμαστε 99.99% σίγουροι ότι είναι Legit μπορούμε να δούμε πάνω κάτω τον Ήρωα όπως και τον εξοπλισμό και μην ξεχνάμε την επιστροφή του τόξου.  Αν θα έχουμε μέσα σε αυτήν την εβδομάδα κάτι καινούργιο θα αναβαθμίσουμε το άρθρο.

Με πολύ Αγάπη … Àlmualik !!!!!! 

 

 

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

Πληροφορίες παιχνιδιού
Genre
Platforms
Αρ. παικτών
Εταιρία Ανάπτυξης
Εκδότης
Διάθεση
Ημ. Διάθεσης

Απαιτήσεις παιχνιδιού
Λειτ. Σύστημα
Επεξεργαστής
Μνήμη
Κάρτα Γραφικών
Χωρητικότητα

Δημήτρης Κωσταντής
Γιο είμαι ο Almualik και ζω κάθε στιγμή μέσα σε ένα Game. Παίζω από τα 6 μου και έμαθα ότι στο Κόσμο του Gaming υπάρχει ένας ωραίος τόπος να ξεφεύγεις από την Μιζέρια του Αληθινού κόσμου.