GameHorizon.gr

Bullet Soul Review – Πεταμένα Λεφτά

Κατανοώ οτι τα bullethell δεν είναι genre που έχουν ακόμα πολλούς οπαδούς, αλλά κάπως πρέπει να αδειάσει η λίστα μας στο gamehorizon. Για κάθε ένα τίτλο που βγάζουμε από τη λίστα παίρνουμε τρεις καινούριους. Σαν αποτέλεσμα κάποιοι τίτλοι είχαν κάτσει στον πάτο της λίστας, οι πιο παλιοί που πήραμε, και κάποιος έπρεπε να κάνει τη θυσία και να παίξει game που δεν είναι του genre του, να φύγουν κάποτε. Κάπως έτσι είναι που δοκίμασα και εγώ το Bullet Soul, με μόνη προηγούμενη bullethell shooter εμπειρία μου στο steam να είναι τα eXceed, τα οποία ίσως και να αγόρασα απλώς για τα anime girls (δεν παραδέχομαι τίποτα).

Bullet Soul (6)

Τα boss είναι συνήθως γελοία μεγάλα.

Anyway, το Bullet Soul είναι απόσταγμα μιας άπληστης εταιρίας, που έβγαλε το arcade στην Ιαπωνία, «ανακάλυψε» το Steam και είπε «Χμ… Γιατί όχι;» Πρόκειται καθαρά για εμπειρία από μια εποχή που έχει περάσει προ πολλού (μιλάμε για γραφικά που μόλις που ξεφεύγουν από Mame 32), και gameplay που σήμερα θεωρείται απαρχαιωμένο. Θα έλεγα οτι θεωρείται και «φθηνό» αλλά οι περισσότεροι από εσάς εκτιμάτε τα Dark Souls, οπότε το προσπερνάω σφίγγοντας τα δόντια.

Bullet Soul (4)

Story

Από arcade έρχεται, τι story περιμένετε; Neeext!

Gameplay

Όσοι έχετε παίξει οποιοδήποτε bullethell shooter θα αναγνωρίσετε αμέσως τον τρόπο παιχνιδιού. Βλέπετε ένα αεροπλανάκι από πάνω, πηγαίνετε με σταθερή ταχύτητα προς τα μπροστά, και πρέπει να καταρρίψετε τους αντιπάλους σας πριν γεμίσει η οθόνη με τόσες σφαίρες που δεν μπορείτε να αποφύγετε. Το Bullet Soul κάνει μια ιδιαίτερη καινοτομία εδώ: Σε αντάλλαγμα για τον υπέρογκο αριθμό projectiles και αντιπάλων στην οθόνη, αν καταστρέψετε ένα όχημα, όλες οι σφαίρες που είχε ρίξει εξαφανίζονται αυτόματα.

Το Bullet Soul έχει ένα «σύστημα αυτοκτονίας».

Bullet Soul (1)

Το αρχικό 3d clip ακολουθείται από το οδυνηρό in-game design.

Κάπου εδώ είναι που θαυμάζετε πόσα πράγματα μπορούν να αλλάξουν από μία τόσο μικρή προσαρμογή του συστήματος, όπως και το πόσο ηλίθια είναι η εν λόγω προσαρμογή του συστήματος. Εκτός από το οτι δε βγάζει κανένα απολύτως νόημα οτι θα εξαφανιστεί η ήδη-κινούμενη σφαίρα επειδή έσπασε το όπλο, το σύστημα είναι βλακώδες και στο gameplay. Αντί να προσπαθήσετε να αποφύγετε τις σφαίρες, θα τρέχετε κυριολεκτικά πάνω τους, καθώς από πίσω τους θα βρίσκετε συνήθως το αντίπαλο σκάφος, με την ελπίδα οτι θα το καταρρίψετε πριν σας φτάσουν οι σφαίρες του.

Bullet Soul (11)

1)Δε μοιάζει μα αεροσυνοδό αντί για αστυνομικό; 2)Το σύστημα attack της έχει φάση, είναι σαν μαστίγιο.

Διαβάστε επίσης: Lovekami: Useless Goddess

Πρόκειται για ένα σύστημα που επιβραβεύει τις αυτοκτονικές στάσεις, αλλά κυρίως την αποστήθιση του πόσες σφαίρες αντέχει ο κάθε αντίπαλος πριν πεθάνει. Θα το έλεγε κανείς «σύστημα αυτοκτονίας«. Βέβαια το όλο πράγμα πάει στράφι από τη στιγμή που κανένα είδος αντιπάλου δεν εμφανίζεται για πάνω από δύο λεπτά πριν αντικατασταθεί από το επόμενο. Το ίδιο το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για να παίρνετε ρίσκα, να πεθαίνετε και να βάζετε νέο κέρμα στη μηχανή, το οποίο βέβαια δε μεταφράζεται καθόλου καλά σε κοινό που δεν έχει χαζέψει από τα πολλά moe και την προπαγάνδα για το φανταστικό φαγητό της χώρας του (το οποίο δεν τρώγεται με τίποτα btw. Όσο σας αρέσει το κινέζικο, άλλο τόσο δε θα μπορείτε να φάτε το δικό τους).

Bullet Soul (9)

Με διαφορά ο πιο broken χαρακτήρας στο παιχνίδι. Όχι οτι έμαθα ποτέ το όνομά της. Το βλέπετε αυτό; Αυτό είναι ένα death ray στη μέση.

Κάθε stage έχει από τρία bosses, τα οποία έχουν διαφορετικά forms. Η πλάκα είναι οτι κάθε φορά που αλλάζει η form ενός boss θεωρείται οτι η παλιά «πέθανε», το οποίο πρακτικά συνεχίζει το σύστημα αυτοκτονίας από πριν. Σε όλα τα stages, το πρώτο boss θα είναι πανεύκολο, το δεύτερο θα είναι εντάξει σε δυσκολία, ενώ το τρίτο έχει σχεδιαστεί για να σας κλέβει κέρματα, με εντελώς άδικα συστήματα σφαιρών και patterns. Εδώ οφείλω να αναγνωρίσω οτι τα αντίπαλα projectiles πρέπει να ακουμπήσουν ακριβώς το κέντρο του σκάφους σας για να χάσετε, αλλά ακόμα κι έτσι είναι πρακτικά αδύνατο να αποφύγετε τον κατακλυσμό που συμβαίνει. Σε πολλές φάσεις είχα καταλήξει να αφήνω το χειριστήριο και μετά να το ξαναπιάνω, έκπληκτος που είχα επιβιώσει από μια attack που πέρναγε ακριβώς από μέσα μου (αλλά έχανε το κέντρο του unit για 2-3 χιλιοστά ξέρω’γω).

Bullet Soul (3)

Διαβάστε επίσης: Ovivo Review (στα Αγγλικά)

Για κάποιο λόγο υπάρχουν 4 διαφορετικά game modes, με πρακτικά μηδενικές διαφορές το ένα από το άλλο, με εξαίρεση ίσως ένα μικρό rebalance των stats των χαρακτήρων. On that matter, όποτε μπορείτε να πάρετε μία από τις κοκκινομάλλες, πάρτε την. Λόγω του συστήματος αυτοκτονίας, το Power stat συμφέρει πολύ περισσότερο από το mobility.

Bullet Soul (7)

Technical

Σαν Bullet Soul από arcade (για να μην πω από την Ιαπωνία) καταλαβαίνετε οτι το καλύτερο που έχετε να ελπίζετε είναι γραφικά των early 2000s. Η αρχή του κάθε game έχει ένα πλήρως 3d cutscene, ενώ in-game είναι μια μίξη 2D με 3D εφέ. Τίποτα που να σας τρελαίνει, ειδικά από τη στιγμή που τα αριστερά και δεξιά της οθόνης είναι καλυμμένα με το character art και τα stats. Τα ίδια τα designs δεν είναι κάτι το τραγικά καλαίσθητο, ενώ πολλές φορές ένιωθα οτι το μάτι μου κουράζονταν από το συνδυασμό low res με το κακό design.

Bullet Soul (8)

Ηχητικά είναι οτι θα περιμένατε, ίσως με κάπως λιγότερες ατάκες από τους πιλότους σας απ’οτι θα θέλατε. Κατά τ’άλλα η μουσική ίσως να είναι αξιόλογη, αλλά δεδομένου οτι αλλάζει ανά 2 λεπτά εξαιτίας της ταχύτητας του παιχνιδιού, δεν προλαβαίνετε να «νιώσετε» κανένα από τα beatάκια. Το παιχνίδι το έπαιξα χωρίς πρόβλημα με 360 controller.

Final Verdict

Το Steam κατέγραψε 70 λεπτά ασχολίας, και πάλι νομίζω οτι κάθισα παραπάνω απ’όσο χρειάζονταν, δοκιμάζοντας τα διάφορα modes και τους χαρακτήρες. Η έλλειψη περιεχομένου, σε συνδυασμό με το «σύστημα αυτοκτονίας», την υψηλή τιμή και τον άσχημο εικαστικό τομέα με αποστρέφουν από τον τίτλο. Χμ… Πολλές περίεργες λέξεις σ’αυτό το review και λίγη καφρίλα, πρέπει να το φτιάξω αυτό. Εχεμ… «Π@ύτσες μπλε παρέα με τη Στρουμφίτα. Neeext!»

Το Gamehorizon δίνει αδιάφορα το thumbs down.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

4.1

Atmosphere

4.0/10

Sound

5.0/10

Gameplay

5.0/10

Graphics

2.5/10

Θετικά

  • Τα πρώτα 5 λεπτά έχει φάση το σύστημα.
  • ...

Αρνητικά

  • Τα γραφικά είναι άσχημα.
  • Ανυπαρξία story.
  • Λίγα stages.
  • Το σύστημα αυτοκτονίας.

Πληροφορίες παιχνιδιού
Genre Bullethell Shooter
Platforms PC, Θλιβερά Arcades
Αρ. παικτών Single Player,
Εταιρία Ανάπτυξης MAGES. Inc. ,5pb
Εκδότης MAGES. Inc. ,5pb
Διάθεση Steam
Ημ. Διάθεσης 7 Απριλίου 2017

Απαιτήσεις παιχνιδιού
Λειτ. Σύστημα Windows7/8.1/10 (64bit ver)
Επεξεργαστής Core i5 of Ivy Bridge generation or better
Μνήμη 2 GB RAM
Κάρτα Γραφικών Geforce (VRAM 1GB or better)
Χωρητικότητα 3 GB διαθέσιμος χώρος

Δημιουργός των Ayumi (+ enhanced edition), Broken Reality, The Devil Inside, Rot: A kinetic novel, ο Σταύρος ασχολείται από μικρή ηλικία με το gaming και το game development. Sucker για θρίλερ και το Cthulhu Mythos, θέλει να μοντερνοποιήσει πολλά στοιχεία του τελευταίου και να το ξαναφέρει στη mainstream horror κοινότητα.