Η εταιρία Crytek στο συνέδριο GDC 2016 , παρουσίασε μια νέα έκδοση μηχανής γραφικών CryEngine V με μια προσθήκη που άφησε πολοί κόσμο με ανοιχτά τα στώματα. Θα την δυνατότητα υποστίρηξης VR. Να τονίσουμε πως η μηχανή γραφικών θα είναι συμβατή με πολλά συσκευές VR : PS VR, OSVR, HTC Vive και Oculus Rift.
- C# Enabled: A new API that allows developers who know C# to start scripting in CRYENGINE V right away.
- Reworked Low Overhead Renderer: Significantly increases the performance of today’s hardware in graphically intensive applications.
- DirectX 12 support: Utilize the latest branch of DirectX to take greater control of hardware resources.
- Advanced Volumetric Cloud System: Optimized for VR to give clouds full 3D spatial rendering for higher quality with minimal performance hit.
- New particle system: Create stunning real-time fluid effects, handled almost entirely on the GPU.
- A new launcher and UI: Navigate CRYENGINE more intuitively thanks to a streamlined UI which includes realigned features and new icon groupings.
- FMOD Studio support: Allowing greater flexibility in audio middleware selection.
- CRYENGINE Answers: A dedicated channel where the CRYENGINE community can share questions and answers.
Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP.
0
You must be logged in to post a comment.