GameHorizon.gr

Fairy Tail: Dragon’s Cry Review

PLOT ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ!

Προετοιμάζοντάς μας για την επιστροφή του Fairy Tail το 2018, το Fairy Tail: Dragon’s Cry βγήκε πριν από μερικούς μήνες στα cinema, και τώρα επιτέλους έχει βγει στα anime sites (κυριολεκτικά χθες βγήκε subbed-της-πλάκας αν δεν κάνω λάθος), και το τέλειωσα μόλις πριν 20 λεπτά, οπότε στο παρακάτω κείμενο δεν έχει πέσει ούτε υποκριτικό filtering ούτε τίποτα. Warning: Spoilers με το τσουβάλι.

Fairy Tail Dragons Cry (30)

Σε περίπτωση που είχατε αμφιβολίες οτι το γράφει ο Mashima.

Story

Η ταινία μας ξεκινάει in medias res, με τον Natsu να πολεμάει ένα πτηνό χωρίς να μπορεί να θυμηθεί τι έχει γίνει και γιατί βρίσκεται εκεί, το οποίο τον κουβαλούσε σε ένα κελί κάπου. Η μάχη είναι σύντομη και άγρια, με το κοινό να τα έχει το ίδιο χαμένα με τον Natsu. Το υπόλοιπο της ταινίας μέχρι την περίπου μέση είναι στην ουσία ένα τεράστιο flashback, όπου βλέπουμε πώς κατέληξε ο Natsu σε αυτό το σενάριο (που είναι ελαφρώς underwhelming σαν σημείο έντασης για εισαγωγή για να πω την αλήθεια).

Fairy Tail Dragons Cry (1)

 

Μεταφερόμαστε σε μια χιονισμένη περιοχή της Fiore, όπου συναντάμε τον villain μας, τον Zash, έναν μουστακαλή με πούρο, με design που φαίνεται να βγήκε από το One Piece. Μαζί του έχει μια κοπελιά, τη Sonya, και αποστολή τους είναι να κλέψουν το Dragon’s Cry, αν και ακόμα δεν ξέρουμε τι είναι αυτό. Μία ομάδα από επίλεκτους knights της Fiore τους σταματάει, με την αρχηγό τους, μία τύπισσα της οποίας το όνομα δεν αναφέρεται να προκαλεί τον Zash. Ο Zash δείχνει τη μαγεία του, οι οποία είναι ένα είδος mind-control, βάζοντας τους knights να σφαχτούν μεταξύ τους χωρίς πολλά πολλά, ενώ η συνοδός του, η Sonya, αποστρέφει το βλέμμα τρομαγμένη από τη βία. Εδώ θέλω να προσέξετε οτι η captain των guards δεν έχει generic design, αλλά ίσα ίσα βλέπουμε τη φάτσα της και ξεχωρίζει οτι έχει δυναμική, ατρόμητη προσωπικότητα, κρατείστε το για αργότερα. Flash forward μερικές μέρες αργότερα, η Fairy Tail παίρνει ένα quest να πάρει πίσω το Dragon’s Cry.

Fairy Tail Dragons Cry (4)

Ο Zash, του οποίου η προσωπικότητα είναι από τα highlight της ταινίας. Το design μοιάζει να βγήκε από One Piece.

Fairy Tail Dragons Cry (5)

Η αρχηγός των knights, θυμηθείτε την για αργότερα.

Θυμάστε όταν στα Grand Magic Games η Fairy Tail είχε ανακαλύψει κατά λάθος μία σπηλιά με κόκαλα δράκων που είχε σκοτώσει ο Acnologia; Ε λοιπόν οι ψυχές των δράκων τελικά παγιδεύτηκαν απ’οτι φαίνεται σε ένα staff (ραβδί a la Gandalf), το Dragon’s Cry. Πλέον, ένας μάγος που είχε επικηρυχθεί στη Fiore, ο Zash, το έχει κλέψει και έχει καταφύγει σε ένα άλλο βασίλειο, στα νότια της Fiore (αν θυμάαστε και στο Priestess of the Phoenix οι κακοί βρίσκονταν σε ένα άλλο άκυρο βασίλειο στα βόρεια). Όλα αυτά εξηγούνται σε ένα exposition dialogue διάρκειας 1.5 λεπτού από τον κοντό βασιλιά της Fiore στην κλασσική ομάδα Natsu-Lucy-Gray-Erza-Wendy, οι οποίοι στέλνονται χωρίς πολλά πολλά στο βασίλειο του Stallaris (ή κάτι τέτοιο) για να κλέψουν πίσω το Dragon’s Cry.

Fairy Tail Dragons Cry (8)

Η Sonya να έχει φρικάρει με τους knights που σφάζονται μόνοι τους.

Fairy Tail Dragons Cry (11)

Ξέρετε πώς το exposition dialogue συνήθως δε λέει να τελειώσει; Εδώ θα απορείτε πότε άρχισε και πότε τέλειωσε.

Γενικά αυτό που θα προσέξετε στα πρώτο μισό της ταινίας είναι οτι είναι rushed as f@ck. Ακόμα και το exposition κρατιέται στο ελάχιστο, ενώ για character introductions ούτε λόγος. Η ταινία θεωρεί οτι έχετε δει τη σειρά και θυμάστε απ’έξω ποιος είναι ποιος. Προσωπικά αυτό το βάζω στα θετικά της, καθώς τα ηλίθια mini-mini arcs που έχουν όλες οι ταινίες τέτοιου είδους για να κάνουν reintroduce το cast στο ευρύ κοινό μου τη δίνουν στα νεύρα. Αυτός ο ρυθμός μας βοηθά επίσης (κάπως ύποπτα) να προσπεράσουμε ερωτήματα όπως «Γιατί ο Zirconis δεν είπε τίποτα στη Fairy Tail για το Dragon’s Cry όταν τον είχε καλέσει η Wendy;»

Fairy Tail Dragons Cry (9)

Με το δεύτερο viewing πρόσεξα οτι η ταινία έχει αρκετά callbacks μέσα της. Φοβάμαι να το πω με τον αγώνα Ράλι που κάνει, αλλά έχει καλή σκηνοθεσία.

Πάνω που νομίζετε λοιπόν οτι το group μας θα περάσει το επόμενο σαραντάλεπτο εξερευνώντας τη Stellaris, γνωρίζοντας τους side-characters και σχεδιάζοντας πώς θα κλέψει το staff πίσω, οι τύποι μέσα σε ένα πεντάλεπτο έχουν οργανώσει ληστεία a la Mission Impossible, έχουν γνωρίσει τον Zash, έχουν κλέψει το κλειδί για το σκήπτρο από τον κακό, έχουν ανακαλύψει οτι το σκήπτρο είναι δαιμονισμένο, μας έχουν δηλώσει οτι ο Zash έχει βάλει στο μάτι τη Lucy, το έχουν βάλει στα πόδια με το Dragon’s Cry ΚΑΙ έχουν προλάβει να ποζάρουν τη Lucy να κάνει ένα variant του χορού της κοιλιάς με κοστούμι που θύμιζε της slave Leya από το Star Wars αλλά με πανί μπροστά (εξαιρετικό design choice Mashima, εγκρίνω). Με άλλα λόγια «dude, σεναριογράφε, SLOW THE F@CK DOWN»

Fairy Tail Dragons Cry (13)

…God damnit Mashima, if only I knew how to quit you.

Fairy Tail Dragons Cry (14)

TOTALLY NECESSARY ANGLE.

Fairy Tail Dragons Cry (15)

Oh look, πόδια. Αναρωτιέμαι αν θα τα ξαναδούμε σε αυτή την ταινία.

Ακολουθεί ένα σύντομο chase scene με τους στρατιώτες του Zash να κυνηγάνε την Fairy Tail, οι οποίοι πετάνε ο ένας στον άλλο το Dragon’s Cry σαν να παίζουν κορόιδο, μέχρι που ο κακός κάνει corner τη Lucy αρχίζοντας να δείχνει πολύ rape-y διαθέσεις (περισσότερα για αυτό αργότερα). Με το magic του να στέλνει ανθρώπους σε rampage κάνει possess τους ντόπιους από γύρω και τους βάζει να ορμήσουν στο Natsu και τη Lucy σαν zombie. Εδώ ήταν το πρώτο σημείο που με εκνεύρισε λίγο το πόσο τρέχει το plot, καθώς θα ήθελα να αναπτύξουν περισσότερο το πώς ο κακός δε διστάζει να εκμεταλλευτεί αθώους πολίτες. Ναι, μπορεί τα παραπάνω να σας φαίνονται κακό direction στο χαρτί, αλλά για να είμαι ειλικρινής, μου άρεσε οτι τα προβλεπόμενα plot points προσπαθούσαν να τα προσπεράσουν για να πάνε στα πιο juicy κομμάτια.

Fairy Tail Dragons Cry (17)

Πείτε οτι θέλετε για τα κοστούμια των άλλων γυναικών στην ταινία, αλλά της Wendy της πάει ΠΟΛΥ το ninja variant και η αλογοουρά.

Fairy Tail Dragons Cry (18)

Δε θέλω να κάνω συνδέσεις για μουστάκια και βιαστές αλλά…

Fairy Tail Dragons Cry (19)

Wendy κορίτσι μου, προσποιήσου αν θες οτι δεν έγινε ποτέ αυτή η ταινία, αλλά αυτό το κοστούμι σε παρακαλώ κράτα το.

Εδώ είναι που βλέπουμε το δεύτερο villain μας, τον King Animus, ο οποίος βασανίζει το Zash για την αποτυχία του να πιάσει τη Fairy Tail και τον ξαποστέλνει πίσω τους, ενώ φαίνεται να εκνευρίζεται όποτε ο Zash προτείνει να χρησιμοποιηθεί η Sonya που έχει magic για να εντοπίζει ψυχές. Εδώ να τονίσουμε οτι η σχέση του Zash με τη Sonya μας κάθεται κάπως περίεργη, καθώς ο Zash είναι ένας τύπος που φαίνεται πολύ καθίκι, αλλά για κάποιο λόγο της μιλάει συνέχεια με σεβασμό και την προσέχει (αν και εν μέρη δικαιολογείται καθώς ο Animus ξεκάθαρα έχει μια ακόμα πιο περίεργη σχέση με τη Sonya.

Fairy Tail Dragons Cry (20)

Και παραδόξως το όνομά του θα σας βγάλει νόημα στο τέλος.

Το Dragon’s Cry θυμίζει περισσότερο καλοδουλεμένο επεισόδιο παρά ταινία.

Αφού καταφέρουν να το σκάσουν μαζεύονται για λίγο ακόμα expositionary dialogue, μέχρι που τους εντοπίζουν ο Zash με τα τσιράκια του (οι κλασσικοί μ@λάκες one-off villains που αντιστοιχούν ακριβώς στους καλούς side-characters σε αριθμό και με τους οποίους θα πολεμήσουν ακριβώς δύο φορές, την πρώτη όπου οι καλοί θα χάσουν και τη δεύτερη όπου θα τους νικήσουν προς το τέλος της ταινίας). Προσπερνώντας το πολύ περίεργο φετίχ με τα πόδια που φαίνεται να έχει ο σεναριογράφος (σοβαρό πέφτει foot-worshipping με το τσουβάλι στη διάρκεια της ταινίας, δεν έχετε καμία αμφιβολία οτι το σενάριο το γράφει ο Mashima. Βασικά, εδώ μία απ’τις ηλίθιες villains έχει fighting style εξ’ολοκλήρου βασισμένο στα κλοτσίδια και στα ανοίγματα.).

Fairy Tail Dragons Cry (21)

Η σκηνή possessed Natsu θα προτιμούσα να κρατήσει περισσότερο.

Fairy Tail Dragons Cry (22)

«Γεια σας, είμαστε οι καθυστερημένοι villain για την ταινία.»

Όπως θα περιμέναμε οι ήρωές μας τρώνε ξύλο γιατί είναι η πρώτη μάχη με τους καθυστερημένους villains και πρέπει να τη χάσουν για να έχουν προσωπική βεντέτα μαζί τους, και πέφτουν όλοι λιπόθυμοι. Ο Zash διατάζει να τους φυλακίσουν (αρχικά ήθελε να τους σκοτώσει, αλλά επειδή η Sonya επέμενε τους άφησε να ζήσουν), ενώ ζητάει ειδικά να αφήσουν τη Lucy για τον ίδιο. Εδώ γυρνάμε στην αρχή της ταινίας, με το Natsu να δραπετεύει από τη φυλακή του και αφού συναντιέται με τους υπόλοιπους να ψάχνει απελπισμένος τη Lucy, στην οποία είχε επιτεθεί υπό το mind control του Zash.

Fairy Tail Dragons Cry (3)

Να κι ένας περίεργος τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου.

Και τώρα ένας από τους λόγους που πάω τον Mashima σαν συγγραφέα, ακόμα κι αν αναγνωρίζω οτι έχει αρκετές αδυναμίες: Σαν κοινό, είστε σίγουροι οτι η Lucy απλώς θα γίνει princess Peach μέχρι το τέλος της ταινίας, με τον κακό να της εξηγεί τα σατανικά σχέδιά του και να την κρατάει στην κορυφή κάποιου κάστρου ή κάτι τέτοιο. Ε λοιπόν, η Lucy ξυπνάει ημίγυμνη σε ένα κελί, οπότε και κοιτάει γύρω ψάχνοντας τρόπο να αποδράσει, και βλέπει τα υπόλοιπα κελιά γεμάτα με κοπέλες, μαζί με την captain των knights από πριν, οι οποίες είναι εξίσου φτωχά ντυμένες και έχουν χ@στεί πάνω τους από το φόβο.

Fairy Tail Dragons Cry (25)

Again, δε θέλω να κάνω συνδέσεις με τα μουστάκια αλλά… (Also η Lucy θα έπρεπε να φοράει κολάρα πιο συχνά.)

Θυμάστε λοιπόν τη δυναμική προσωπικότητα της captain των knights που είχα αναφέρει στην αρχή του review; Πάνω που έχετε ξεπεράσει το αρχικό μικρό σοκ και λέτε «ok, τώρα θα συνάψει φιλία με τη Lucy για να το σκάσουν», τη βλέπουμε να είναι κουλουριασμένη σε εμβρυακή στάση, να έχει χάσει κάθε ελπίδα και να λέει στη Lucy μόνο «Welcome to hell.» Και αυτή ήταν η συνεισφορά της captain των knights στην ταινία κύριοι! Ούτε redemption arc ούτε τίποτα, η τύπισσα απλώς «έσπασε» από το ψυχολογικό τραύμα, + το γεγονός οτι ο Zash τη βιάζει μαζί με τις υπόλοιπες κοπέλες που κρατάει. Και για πιο λόγο τις κρατάει φυλακισμένες πέρα από διασκέδαση; Για να τις πετσοκόβει εν’ώρα παρενοχλήσεως καθώς χρειάζεται το αίμα τους για blood magic, all the f@cks yes ρε Mashima.

Fairy Tail Dragons Cry (23)

Γ@μ΄ώτο Mashima. Λίγο ακόμα να της τράβαγες αυτές τις διεστραμμένες τάσεις σου… Αυτές με τους ψυχολογικά βασανισμένους χαρακτήρες εννοώ, τις άλλες τις έχεις τραβήξει τόσο που έχουν ξεχειλώσει.

Για αυτό γουστάρω τον Mashima ρε γ@μώτο, δε φοβάται να πάει σε κάτι τέτοια. Ενώ άλλοι συγγραφείς φαίνεται να προσπερνούν την έννοια «ψυχολογικό τραύμα» ή «μαύρη μαγεία» στο έτσι, ο Mashima μπαίνει στο lore/setting από το Conan και το συνδυάζει σχεδόν άπταιστα με το πιο σοβαρό character development της σύγχρονης εποχής. Η ιστορία μπορεί να είναι γενικώς περιπέτεια στο theme, αλλά οι χαρακτήρες βασανίζονται αβέρτα, σωματικά και ψυχικά (ειδικά το Tartaros Arc ήταν σκέτη απόλαυση). Άμα δε συγκρατιόταν και όσο φαίνεται να συγκρατιέται θα ήταν ακόμα καλύτερα (πάνω που πιάνει ακριβώς το storytelling που λες «all the f@cks yes!» φαίνεται να φοβάται οτι το παράκανε και κάνει πίσω).

Fairy Tail Dragons Cry (24)

Μαύρη μαγεία με αίμα από παρθένες αλυσοδαιμένες σε στύλο; Mashiima με εντυπωσιάζεις τόσο που δε θα σε ρωτήσω γιατί ο Zash θεωρεί οτι μια χορεύτρια της κοιλιάς θα ήταν παρθένα.

Πάνω που η Lucy βρίσκεται αλυσοδεμένη με το Zash να διαλέγει που θα την κόψει πρώτα λοιπόν (σενάριο κατευθείαν από Conan), η hero team μας σκάει μέσα από τον τοίχο, με τη Lucy να φωνάζει «Natsu», τον Natsu να φωνάζει «Get your hands off her!», τον Zash να φωνάζει «Fairy Tail» και το κοινό να φωνάζει «Γιατί το ‘κόψες στο καλύτερο ρε Mashima;!» Long story short, η Sonya εμφανίζεται ως διαμαγείας στη σκηνή, καθοδηγεί τη Fairy Tail μακρυά από τους στρατιώτες του Zash και τους εξηγεί οτι το βασίλειό της πεθαίνει από το plot convenience και χρειάζονται το Dragon’s Cry για να το σώσουν (spoilers: subplot goes nowhere). Ο Natsu της εξηγεί οτι το Dragon’s Cry είναι πιο επικίνδυνο απ’οτι νομίζουν (spoilers: subplot goes nowhere), και αυτή κλαίγεται οτι έτσι κι αλλιώς ο κόσμος της θα πεθάνει, οπότε δε χάνει κάτι να το ρισκάρει.

Fairy Tail Dragons Cry (26)

In other news: «Πόδια, και η χρησιμότητά τους στην καθημερινότητά σας.»

Όλες οι σκηνές που περιγράφω κρατάνε max 3-4 λεπτά η κάθε μία, υπόψιν. Τελικά οι δρόμοι τους χωρίζουν, ο Animus ξαναβασανίζει τον Zash επειδή η Sonya κινδύνεψε, και η ομάδα μας καταλαβαίνει οτι έχει μια μέρα να ξανακλέψει το Dragon’s Cry, γιατί αλλιώς. …Εεε… Ναι, αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί η ταινία κάνει τόσο rush το σενάριο. Υπάρχουν plotholes με το τσουβάλι αν με το πάσο σου αρχίσεις να ρωτάς «πώς» και «γιατί», οπότε σου πετάνε σκηνές με τέτοιο βαθμό που πρέπει να εστιάσεις όλη την προσοχή σου απλώς και μόνο για να προλαβαίνεις το σενάριο. Όπως και να’χει την επόμενη μέρα οι ήρωές μας ξεκινάνε για να κλέψουν το Dragon’s Cry, και οι καθυστερημένοι one-off villains από πριν μπαίνουν στο δρόμο τους για να κάνουν τις προσωπικές μονομαχίες τους με τους συμπρωταγωνιστές μας, καθώς η ταινία πλησιάζει στο κλείσιμό της… Περίμενε, γιατί είμαστε ακόμα στο 40λεπτο;

Fairy Tail Dragons Cry (27)

Η μάχη της Wendy και της Carla με τον καθυστερημένο villain τους ήταν πολύ πιο cool απ’οτι περίμενα.

Yep, όλα τα προβλεπόμενα cliche του Dragon’s Cry έχουν τελειώσει στο πρώτο μισό της ταινίας, αφήνοντας το επόμενο μισό ελεύθερο να ακολουθήσει οτι σενάριο του κατέβει, αυτή τη φορά με φυσιολογικούς ρυθμούς. Είναι λες και στο πρώτο 40λεπτο υπήρχε μια λίστα με αγγαρείες που ο Mashima έπρεπε να κάνει μέχρι να τελειώσει η ταινία («introduce villain: check, προσωπικά stakes των side-characters για τους side-κακούς, check, introduce αθώα πρωταγωνίστρια original της ταινίας: check), και θυσίασε το πρώτο μισό για να τα βγάλει από τη μέση νωρίτερα, αφήνοντας το δεύτερο μισό για να αναπτύξει plot χωρίς να ακολουθεί guidelines, όπως γούσταρε ο ίδιος. Δεν ξέρω αν πρέπει να θυμώσω ή να χειροκροτήσω για την ιδέα.

Fairy Tail Dragons Cry

Η Juvia κλέβει ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΗ της ταινίας που είναι μέσα.

Καθώς οι μάχες με τους side-villains τελειώνουν στα πεταχτά, ο King Animus απειλεί τη Sonya να του δώσει το Dragon’s Cry, η οποία έχει αρχίσει να έχει αμφιβολίες για την ορθότητα του σχεδίου του, νιώθοντας το σκήπτρο δαιμονισμένο. Ο Natsu φτάνει στη σκηνή, αλλά ο King Animus έχει εξαφανιστεί. Η Sonya πηγαίνει σε κατάσταση shock, καθώς αρχίζει να συνειδητοποιεί οτι ο King Animus δεν ήταν ξεχωριστό πρόσωπο, αλλά στην πραγματικότητα μια δεύτερη προσωπικότητα της ίδιας, εξού και ο περίεργος σεβασμός που της δείχνει ο Zash και γιατί ποτέ δεν βλέπουμε τον Animus και τη Sonya μαζί να κάνουν interact με κάποιον τρίτο.

Fairy Tail Dragons Cry (28)

Ο Gray παραείναι brutal στην ταινία.

 

Fairy Tail Dragons Cry (31)

Ok, that was f@cking awesome.

Fairy Tail Dragons Cry (29)

Ή εγώ παραβλέπω πολλά AV, ή αυτό είναι chastity belt.

Με την προσωπικότητα του Animus να παίρνει τον έλεγχο, χρησιμοποιεί το Dragon’s Cry για να εξοστρακίσει τον Natsu, αποκαλύπτοντας οτι όπως ο Igneel είχε αφήσει ένα κομμάτι του στον Natsu, έτσι και ο Animus, μισοπεθαμένος μετά από τη μάχη του με τον Acnologia, είχε κρυφτεί στο πρώτο θνητό σώμα που βρήκε, που ήταν η Sonya, και από τότε την καθοδηγούσε σταθερά για να πάρει το Dragon’s Cry και να ξανααποκτήσει το σώμα του. Το twist είναι ταυτόχρονα αχρείαστο και ευπρόσδεκτο, ξεφεύγοντας αρκετά από τις προσδοκίες μας. Καθώς η Sonya παλεύει για να πάρει τον έλεγχο πίσω από τον Animus, ο Zash κλέβει το Dragon’s Cry, ανακοινώνοντας οτι θέλει να ενεργοποιήσει Etherions πάνω από όλη τη Fiore, για να τους εκδικηθεί που τον επικήρυξαν.

Fairy Tail Dragons Cry (32)

Totally unecessary but cool-regardless plotwist!

Fairy Tail Dragons Cry (33)

Ο Mashima το κατέχει πολύ ωραία το «useless body» villain motivation, όπως θα δείτε στο επόμενο arc.

Εδώ τονίζω και κάτι δεύτερο: Ενώ ο Animus είναι ο κλασσικός μακιαβελικός villain που είχε σχεδιάσει τα πάντα, o Zash από την αρχή ήταν απλώς ένα μικρόψυχο, εγωκεντρικό, άπληστο @ρχίδι, και αυτό είναι καλό! Έχω βαρεθεί να βλέπω σε ταινίες όπου όλοι οι σοβαροί κακοί είναι χαρισματικές ιδιοφυΐες που μιλάνε για φιλοσοφίες και το νόημα της ύπαρξης. Ο Zash είναι ένα ρεαλιστικό είδος villain που κακώς έχει αρχίσει να εκλείπει από τα anime. Ο Animus καταφέρνει να αποκτήσει ένα προσωρινό, αδύναμο σώμα ως δράκος, και πλέον αυτός και ο Natsu τρέχουν πίσω από το Zash, πολεμώντας ο ένας τον άλλο στην πορεία.

Fairy Tail Dragons Cry (35)

Θα ορκιζόμουν οτι την έχω δει στο Witcher 2 τη σκηνή αυτή.

O Zash εξαπολύει την επίθεσή του στη Fiore με magic circles να εμφανίζονται παντού στον αέρα και να αρχίζουν να επιτίθενται αδιακρίτως στους κατοίκους. Ταυτόχρονα, εξαπολύει μηχανικούς 4rth generation dragon slayers (spoilers: sublplot goes nowhere), οι οποίοι κρατάνε την υπόλοιπη Fairy Tail απασχολημένη. Παρά την επιτυχία του το σκήπτρο τελικά καταβροχθίζει τον Zash, και ο Animus καταφέρνει επιτέλους να το φάει και να γίνει ολοκληρωμένος δράκος, σπέρνοντας καταστροφή στο πέρασμά του. Ο Natsu βγαίνει knocked out (για την ακρίβεια τον διαπερνά με ένα από τα κέρατά του), και πλέον όλα φαίνονται χαμένα.

Fairy Tail Dragons Cry (34)

Το’χατε δει και από το anime, αλλά το Fairy Tail ξέρει να παρουσιάζει δράκους.

Fairy Tail Dragons Cry (36)

4th generation dragonslayer plot goes nowhere… Α, κοιτάξτε! Ο κώλος της Erza!

Εδώ μια ωραία λεπτομέρεια, παρόλο που ο Animus φαίνεται έτοιμος να πάει σε rampage, όταν η Sonya του ζητά να μη σκοτώσει το Happy και τη Lucy, αυτός περιμένει και της λέει απλώς να κάνει στην άκρη, δείχνοντας οτι είχε κάνει κάποιο δεσμό μαζί της στα τόσα χρόνια που τη μεταχειρίζονταν για να ξαναποκτήσει δικό του σώμα. Για την ακρίβεια και η ίδια η Sonya παραδέχεται αργότερα οτι δε την πείραζε οτι ήταν υποχείριό του, και οτι αν απλώς της το ζητούσε θα συνέχιζε να εκτελεί τις εντολές του. Κλασσικό Mashima writing, και πάλι εγκρίνω.

Fairy Tail Dragons Cry (39)

«Dragons. Why did it have to be dragons?»

Fairy Tail Dragons Cry (40)

Η διαφορά στο scale είναι υπέροχη.

Όπως και να’χει ο Natsu επανέρχεται από το θάνατο με τη δύναμη της αγάπης (no, seriously), και αποκτώντας τη μορφή μισού δράκου που όλοι είδατε στο trailer και χάσατε το μυαλό σας, δέρνει τον πλήρως δυναμωμένο Animus μέχρι θανάτου. Στη διάρκεια μάλιστα της μεταμόρφωσής του, σταματάει τον Animus από το να τον αποκαλέσει E.N.D. επίτηδες. Καθώς ο Animus διαλύεται, έχοντας φάει το ξύλο του (το οποίο ήταν χορταστικό για να πω την αλήθεια), έχει ένα μικρό heart-to-heart με τη Sonya, λέγοντας το τελευταίο αντίο.

Fairy Tail Dragons Cry (41)

Oh yeah! O Natsu θα τον…

Fairy Tail Dragons Cry (42)

Oh…

Fairy Tail Dragons Cry (43)

Cool shot.

Fairy Tail Dragons Cry (44)

Πολλοί λένε οτι ο Mashima βγάζει nakama power όπου βρει αλλά διαφωνώ. Το main theme του φαίνεται να είναι η δύναμη της αγάπης, καλώς ή κακώς.

Θυμάστε όταν είπα νωρίτερα οτι ο Mashima δε φοβάται να αγγίξει τα πιο σκοτεινά κομμάτια του character development, απλώς φοβάται να μείνει σε αυτά όσο θα θέλαμε; Εδώ έχουμε άλλο ένα τέτοιο. Αφού ο Natsu έχει γυρίσει σε ανθρώπινη εμφάνιση, αρχίζει να περνάει το δικό του ψυχολογικό shock, κοιτάζοντας τα χέρια του, που μέχρι πριν είχαν φολίδες, και τρέμοντας. Ρωτάει τη Lucy με τον ίδιο πανικό «How do I look?», εννοώντας αν μοιάζει άνθρωπος ή όχι. Όπως έχετε καταλάβει μ’αρέσουν ΠΟΛΥ κάτι τέτοια, και η σκηνή, παρόλο που είμαστε στο τέλος της ταινίας, πηγαίνει με το πάσο της. Η ταινία τελειώνει εδώ πέρα, και ακολουθεί μια αρκετά ενδιαφέρουσα after-credit scene που μας ετοιμάζει για την επιστροφή του Fairy Tail το 2018.

Fairy Tail Dragons Cry (47)

Σιδεράκια Natsu. Σιδεράκια.

Fairy Tail Dragons Cry

Ο μόνος λόγος να αγοράσεις εισιτήριο κατά πολλούς (στους οποίους δεν ανήκω).

Τεχνικά

Οπτικά το Dragon’s Cry με απογοήτευσε ελαφρώς (καλά, σ’αυτό μάλλον φταίει το Dark Side of Dimensions που μου έμαθε να έχω γελοίες προσδοκίες), με την ποιότητα του animation να μην ξεφεύγει σχεδόν καθόλου από ένα καλογυρισμένο επεισόδιο του anime. Ηχητικά η απουσία του κλασσικού κέλτικου metal από τη σειρά ήταν αισθητή, αλλά λόγω του συνεχόμενου rush της ταινίας ούτε καν που το πήρα χαμπάρι μέχρι λίγο πριν το τέλος. Το voice acting κλασσικά ήταν σε πολύ εντάξει επίπεδα, με τους ηθοποιούς να έχουν επιλεγεί άριστα για τους αντίστοιχους ρόλους τους.

Fairy Tail Dragon's Cry (48)

ΠΟΛΥ μ’άρεσε που ο Natsu φρίκαρε.

Να προειδοποιήσω, το fanservice είναι ΑΝΕΛΕΗΤΟ μέχρι το τελευταίο 1/3 της ταινίας. Η Erza φοράει κάτι που θα ορκιζόμουν οτι είναι ζώνη αγνότητας, η Lucy φαίνεται να έχει μίσος για τα σουτιέν, η Wendy δοκιμάζει κλοτσίδια με το mini-φόρεμα που φοράει συνήθως και με εξαίρεση τη Sonya, ΟΛΕΣ οι κοπέλες θα μας δείξουν τα πόδια τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, που υποψιάζομαι οτι είναι το νέο fetish του Mashima. Προσωπικά ξέρω τι πάω να δω οπότε δεν με πειράζει, αλλά οφείλω να αναγνωρίσω τον κλασσικό σεβαστό μπετόβλακα που θα με ρωτήσει «Γιατί βλέπεις Game of Thrones και δεν κάθεσαι απλώς να δεις μια τσόντα;» Για τον ίδιο λόγο που στο σερβιτόρο ζητάς «χάμπουργκερ» και όχι «μπιφτέκι σκέτο» ηλίθιε.

Fairy Tail Dragon's Cry (12)

Στο δεύτερο viewing πήρα χαμπάρι οτι μας είχαν δείξει νωρίτερα αυτό τον πύργο για να θαυμάσουμε αργότερα την καταστροφή του, αλλά η σκηνή ούτε 2 δεύτερα δεν είχε κρατήσει. Αν η ταινία ήταν δίωρο αντί για μιάμιση ώρα πιστεύω θα ήταν κλάσης ανώτερη.

Fairy Tail Dragon's Cry (16)

Oh look, πόδια.

Fairy Tail Dragon's Cry (45)

«Ike! Galaxy-Eyes! Phooooton Streaaa~ Oh, λάθος ταινία.»

Fairy Tail Dragon's Cry (6)

Πραγματικά το εκτίμησα οτι δεν είχε ηλίθιο redemption arc η τύπισσα.

Final Verdict

«Τελικά τη βλέπω ή όχι;» Δίνω ένα χαλαρό «ναι», προς έκπληξή μου. Στο πρώτο μισό η ταινία τρέχει φαινομενικά χωρίς λόγο, αλλά από τη στιγμή που φτάσατε στο δεύτερο μισό θα καταλάβετε οτι πλέον έχει όλο το χρόνο να σας εκπλήξει όπως θέλει, απρόβλεπτα. Και προφανώς δεν μπορούμε να ξεχνάμε τα πιο σκοτεινά μέρη της ανθρώπινης ψυχής με τα οποία ο Mashima μας πλατσουρίζει αλλά για κάποιο λόγο δεν προσπαθεί ποτέ να μας πνίξει.

Όπως και να’χει, το Gamehorizon δίνει thumbs up.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

7.1

Σενάριο

6.0/10

Ήχος

8.0/10

Εικόνα

6.0/10

Χαρακτήρες

8.5/10

Θετικά

  • Προς το τέλος η ταινία σπέρνει.
  • Oh fanservice, how I missed you.
  • Ο ρηχός χαρακτήρας του Zash.
  • Ninja στολή Wendy.
  • Αχρείαστο αλλά ωραίο plot twist.
  • Η Juvia όλα τα λεφτά.
  • Ψυχολογικά βασανιστήρια.
  • Grand Chariot!
  • Η Lucy με κολάρο.
  • Η δύναμη της αγάπης.

Αρνητικά

  • Η δύναμη της αγάπης.
  • Πόδια. Πόδια for days.
  • Το rush στο πρώτο μισό. Γελοίο.
  • Η Erza ήταν εκεί μόνο για fanservice.
  • Καθυστερημένοι one-off villains.
  • Η Wendy άλλαξε το ninja costume.
  • Η αντίπαλος της Erza... Argh...
  • Χ@σε μας με τα πόδια ρε Mashima.
  • Έπρεπε να δώσει κι άλλα clue για το twist.
  • 2ωρη ταινία σε 1.5 ώρα.

Πληροφορίες παιχνιδιού
Genre
Platforms PC, Playstation 4, Xbox One
Αρ. παικτών
Εταιρία Ανάπτυξης
Εκδότης
Διάθεση
Ημ. Διάθεσης

Απαιτήσεις παιχνιδιού
Λειτ. Σύστημα 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Επεξεργαστής Intel Core i3 530 ή AMD FX 4100
Μνήμη 8 GB RAM
Κάρτα Γραφικών Nvidia GTX 460 ή AMD HD 5870
Χωρητικότητα 30 GB διαθέσιμος χώρος

Δημιουργός των Ayumi (+ enhanced edition), Broken Reality, The Devil Inside, Rot: A kinetic novel, ο Σταύρος ασχολείται από μικρή ηλικία με το gaming και το game development. Sucker για θρίλερ και το Cthulhu Mythos, θέλει να μοντερνοποιήσει πολλά στοιχεία του τελευταίου και να το ξαναφέρει στη mainstream horror κοινότητα.