GameHorizon.gr

Green Hell Review – Κόλαση Mechanics στον Αμαζόνιο

Unity, unity, unity… Γιατί πρέπει κάθε φορά να συναντιόμαστε κάτω από τόσο κακές συνθήκες; Αλήθεια, δε θέλω να σε πειράξω… Απλώς κάθε φορά βρίσκεσαι στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή… “τραβάει την ασφάλεια από το περίστροφο”. Και επειδή μέχρι εδώ είχα σκεφτεί την εισαγωγή, ιδού το Green Hell, ένα first person survival game όπου πρέπει να επιβιώσετε στις ζούγκλες του Αμαζονίου.

Story

Κάτι για να σώσετε τη γυναίκα σας που είναι ανθρωπολόγος από ιθαγενείς, οι οποίοι έχουν κάποιο μαγικό Mac Guffin το οποίο χρειάζεται ο μοντέρνος κόσμος επειδή… Δεν έχω ιδέα. Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο μόνο το tutorial του story, το οποίο περιλαμβάνει στην καλύτερη 20 λεπτά περιεχομένου. Το νόημα είναι οτι είστε μόνος και αβοήθητος, και δεν περιμένετε σωτηρία από πουθενά. Επιβιώστε στη ζούγκλα, σφάξτε λίγους ντόπιους άγριους και μελετήστε τη χλωρίδα, την πανίδα, και τα walkthrough pages του Αμαζονίου.

Green Hell (2)

Gameplay

Όσοι έχετε παίξει ένα survival game στη ζωή σας, είτε αυτό λέγεται Conan Exiles είτε the Forest, ξέρετε πάνω κάτω τι να περιμένετε… Αλλά φανταστείτε τα survival aspects γυρισμένα στο full. Βασικά το Green Hell βρίσκεται στο στάδιο των survival games πριν οι developers συνειδητοποιήσουν οτι τα overblown, super hardcore mechanics δεν αρέσουν στο ευρύ κοινό, και μετά τις πρώτες 2-3 ώρες καταλήγουν απλώς εκνευριστικά.

 

Τρως φαγητό που δεν έχει μαγειρευτεί; Food poisoning. Πίνεις νερό που δεν έχει βραστεί; Ασθένεια. Πίνεις νερό που ίσως δεν είναι 100% καθαρό; Παράσιτα που μεγαλώνουν μέσα σου μέχρι να πάρεις κάποιο αντίστοιχο healing item. Κάθεσαι για πολύ ώρα ακίνητος; Κάποιο κουνούπι θα σε τσιμπήσει και ξαφνικά θα αποκτήσεις takamuri. Κοιμάσαι σε έδαφος που δεν είναι 100% πέτρα όπως κάποια από τις 2 σπηλιές σε όλο το παιχνίδι; Σκουλήκια θα κολλήσουν στη σάρκα σου και βδέλλες θα αρχίσουν να ρουφάνε τα χέρια σου.

Green Hell (5)

Θα μπορούσα να συνεχίσω με τους αηδιαστικούς τρόπους να αρρωστήσεις στο Green Hell, ή ίσως θα μπορούσα να αναφέρω τα 4 διαφορετικά stats που πρέπει να κρατάς διαρκώς υψηλά (υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, νερό και ένα άλλο που δε θυμάμαι), ή ίσως το πώς πρέπει να ισορροπηθούν το sanity με τον καλό ύπνο, αλλά όλοι ξέρουμε οτι πριν το τελικό release, τα περισσότερα απ’αυτά θα πάρουν δρόμο. Το να κοιτάτε κάθε μέρος του σώματος σας ξεχωριστά για τυχόν πληγές και σκουλήκια πχ είναι ξεκάθαρα ένα mechanic που δε θα κρατήσει (δεξί/αριστερό χέρι, δεξί/αριστερό πόδι, και πρέπει μάλιστα να τα στριφογυρνάτε για να βρείτε που ακριβώς είναι το πρόβλημα).

Για μια λιγότερο εκνευριστική εμπειρία από το Green Hell, δοκιμάστε το The Forest ή το Conan Exiles.

 

Ανάμεσα στα πράγματα που χρήζουν βελτίωσης είναι το απαίσιο menu system, το οποίο γίνεται ιδιαίτερα εκνευριστικό όταν πρέπει να κάνετε crafting κάθε τρεις και λίγο. Θέλετε να φτιάξετε ένα τσεκούρι πχ; Συνδυάζετε το σκοινί από μια υποκατηγορία του backpack σας με τις πέτρες από μια άλλη υποκατηγορία του backpack και τα ξυλαράκια από μια τρίτη υποκατηγορία του backpack (αυτά ήταν τρία διαφορετικά menu που περιέγραψα μέχρι τώρα), τα οποία πρέπει να σύρετε στο crafting table στα δεξιά σας. Θέλετε να φτιάξετε ένα bonfire, το οποίο απαιτεί 8 sticks και 8 mini-sticks;

Green Hell (4)

Προφανώς και δεν τα σέρνετε στο crafting table όπως θα κάνατε στο κανονικό crafting. Αντίθετα πρέπει να ανοίξετε το notebook σε στυλάκι The Forest, να πάτε στην κατηγορία “camping”, να βρείτε το εικονίδιο φωτιάς και ΤΟΤΕ θα εμφανιστεί το icon για να κάνετε place το campfire… Βεβαίως σε ένα ίσιο έδαφος όπου το παιχνίδι θα νιώσει άνετα, γιατί 1-2 φορές δεν έλεγε να χαμπαριάσει που θα ήταν καλή περιοχή πέρα από την κάθετη πλευρά μιας χαράδρας 90 μοιρών. Και τέλος τέλος, πώς θα μπορούσαμε να ξεχάσουμε τα crafting που απαιτούν μεγάλα αντικείμενα που δε βρίσκονται στο inventory σας μόνο, αλλά απαιτούν και objects από το περιβάλλον, τα οποία ταυτόχρονα θα βγάλουν δικά τους interactable spots στα οποία πρέπει να τοποθετήσετε αντικείμενα από το inventory και~ AAAARGH!

Green Hell (6)

“βήξιμο” Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι οτι το UI του Green Hell έχει ακόμα δρόμο μπροστά του. Το ίδιο βέβαια και με τα υπόλοιπα mechanics καθώς ο χαρακτήρας μου ήθελε περισσότερο φαγητό σε μία μέρα απ’όσο τρώω εγώ σε μια βδομάδα, κατεβάζοντας ταυτόχρονα το max stamina. Γενικά θα δείτε οτι ο τίτλος ταιριάζει εξαιρετικά στο Green Hell, αν και τα navigation mechanics είναι η πραγματική κόλαση του τίτλου. Ακολουθούν survival tips για όποιον είναι αρκετά παλαβός για να το δοκιμάσει:

  • Οι καρύδες είναι φίλοι σας. Όταν τις βρείτε κάτω σπάστε τες στη μέση με melee attacks (recipe για stone knife: δύο πέτρες), και θα τις χωρίσετε στα δύο. Φάτε το γάλα τους και θα σας μείνουν τα shells τους, τα οποία μπορείτε να πετάξετε στο έδαφος. Όταν αρχίσει να βρέχει, θα μαζέψουν καθαρό νερό, το οποίο είναι σωτήριο στη ζούγκλα.
  • Πέρα από το νερό που μαζεύετε από βροχή, μην πιείτε ΤΙΠΟΤΕ άλλο.
  • Αν ακούσετε σφύριγμα φιδιού μεταβολή και πίσω.
  • Όποτε βρίσκετε campsite βάρβαρων. πλησιάστε. Το να κλέψετε resources είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το να τα βρείτε μόνοι σας, αφήστε που συνήθως θα είναι άδεια οπότε δεν θα έχετε καν combat.
  • Τα περισσότερα φρούτα και μανιτάρια είναι παραδόξως ασφαλή για να τα φάτε.
  • Μην κοιμάστε στη λάσπη, στο χώμα, στα δέντρα… Βασικά μην κοιμάστε οπουδήποτε που δεν είναι καταθλιπτική σπηλιά.
  • Μετά από τα πρώτα λίγα failed attempts σας, παρατήστε το Green Hell και πιάστε The Forest.

Green Hell (3)

Technical

Ξέρετε τι σημαίνει Unity: Ταυτόχρονο loading όλου του χάρτη, με αδικαιολόγητα πολύ lag και clanky controls. Τα γραφικά είναι σχετικά όμορφα (αν και με κάποιο τρόπο δεν τα λες σχεδόν ποτέ καλαίσθητα) και το UI προκαλεί εμετό. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την εμμονή των developers να χρησιμοποιούν αυτήν την engine για πράγματα για τα οποία ξεκάθαρα δεν έχει φτιαχτεί, αλλά όπως και να’χει, το αποτέλεσμα δεν είναι ακριβώς ευχάριστο. Ηχητικά το game τα πηγαίνει κάπως καλύτερα, και ειδικά απολαμβάνω τα βρισίδια που ρίχνει ο πρωταγωνιστής όταν σπάνε crafted αντικείμενα ή κάτι παρόμοιο (δεν έχει μουσική, είναι όλο jungle sound effects).

Final Verdict

Προφανώς και δεν προτείνεται όσο είναι ακόμα early access. Το Green Hell υποφέρει από κάκιστο UI, υπερcomplicated mechanics χωρίς κανένα λόγο, και χαμηλές επιδόσεις στο σύστημα. Ίσως όταν βγει από early access να αξίζει τα λεφτά του, αλλά για την ώρα μείνετε μακριά.

Το Gamehorizon δίνει thumbs down.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

6

Γραφικά

9.0 /10

Ήχος

7.0 /10

Ατμόσφαιρα

6.0 /10

Gameplay

2.0 /10

Θετικά

  • Harcore survival.
  • Crafting system με μεγάλος βάθος.
  • Εξαιρετικές ευκαιρίες για εξερεύνηση.

Αρνητικά

  • Άδικα & εκνευριστικά mechanics.
  • Πάρα πολλά στατιστικά για να παρακολουθείτε.
  • Απαίσια UI.
  • Unity lags και γενικά κακό performance.

Πληροφορίες παιχνιδιού
Genre Survival, Horror,
Platforms PC, Playstation 4, Xbox One
Αρ. παικτών Single Player
Εταιρία Ανάπτυξης Creepy Jar
Εκδότης Creepy Jar
Διάθεση Steam
Ημ. Διάθεσης 29 Aug, 2018

Απαιτήσεις παιχνιδιού
Λειτ. Σύστημα Windows 7/8/10 64-bit
Επεξεργαστής 3.2 GHz Dual Core Processor
Μνήμη 8 GB RAM
Κάρτα Γραφικών GeForce 970, Radeon RX 580 or equivalent with 4GB of video RAM
Χωρητικότητα 8 GB available space

Δημιουργός των Ayumi (+ enhanced edition), Broken Reality, The Devil Inside, Rot: A kinetic novel, ο Σταύρος ασχολείται από μικρή ηλικία με το gaming και το game development. Sucker για θρίλερ και το Cthulhu Mythos, θέλει να μοντερνοποιήσει πολλά στοιχεία του τελευταίου και να το ξαναφέρει στη mainstream horror κοινότητα.