GameHorizon.gr

Οι χειρότερες κονσόλες παιχνιδιών που βγήκαν EVER!

Σίγουρα στις συζητήσεις σας θα λέτε ποια κονσόλα δεν είναι καλή:

«Το ΧΒΟΧ δεν είναι κάλο, επειδή μπλα μπλα μπλα μπλα»

«Βλακείες, το Wii είναι άθλιο επειδή μπλαμπλαμπλαμπλαμπλα»

Μην ανησυχείτε παιδιά μου. Εδώ θα σας παραθέσω τις χειρότερες κονσόλες που βγήκαν EVER!! Εδώ δεν μιλάμε για πράγματα που δεν αρέσουν απλά σε σας. Αποδοκιμαστήκαν από όλες τις πλευρές και σε κρητικές και σε πώλησης.

Virtual Boy

Η πρώτη μεγάλη αποτυχία της Nintendo (και μετά το Wii U). Προσπάθησε να συνδυάσει το Gameboy με εικονική πραγματικότητα και απέτυχε παταγωδώς, γιατί πρώτον δεν ήταν κάλο σαν handheld σύστημα, δεύτερον δεν πλησίασε καν κοντά σε εικονική πραγματικότητα και τέλος προκαλούσε σοβαρά προβλήματα στα ματιά και στο κεφάλι και μέσα ένα χρόνο αποσύρθηκε.

Sega 32x/Sega CD

Η Sega προσπάθησε να κρατήσει το SEGA Mega Drive/Genesis όσο μπορούσε, με αυτά τα δυο add-ons. Το SEGA CD επέτρεπε να παίζει CD παιχνίδια και το 32x έμπαινε πάνω στην κονσόλα σαν ένα ραδιενεργό μανιτάρι και έπαιζε 32-bit παιχνίδια. Δυστυχώς όμως, το SEGA Saturn θα έβγαινε γρήγορα.

Panasonic 3DO

Μια από τις πρώτες CD-ROM κονσόλες που βγήκαν, απέτυχε να πιάσει την επιτυχία που θα ήθελε και να ανταγωνιστεί τη Nintendo και τη SEGA. Οι κύριοι παράγοντες ήταν η υψηλή τιμή κυκλοφορίας του, στα 699 δολάρια, μια μέτρια βιβλιοθήκη παιχνιδιών και το marketing του.

Atari Jaguar

Η τελευταία κονσόλα της Atari και μια που θα μπορούσε να κάνει κάτι. Όλο το marketing του ήταν γύρω από το γεγονός ότι ήταν 64-bit κονσόλα, σε σχέση με ότι άλλο κυκλοφορούσε τότε, άλλα στην πραγματικότητα ήταν λίγο περίεργο το hardware του και αυτό οδήγησε σε μέτριους τίτλους και ομάδες που δεν μπορούσαν να αξιοποιήσουν την κονσόλα στο μέγιστο. 3 παιχνίδια αξίζουν από αυτή την κονσόλα: Tempest 2000, Alien Vs Predator και το καλύτερο port του DOOM, που δυστυχώς δεν έχει μουσική, οπότε βαλτέ Slayer, όπως πρότεινε και ο Angry Video Game Nerd.

N-Gage

Τι γίνεται όταν προσπαθείς να συνδυάσεις κινητό τηλέφωνο και ένα handheld σύστημα και αποτυγχάνει παταγωδώς; Το αποτέλεσμα είναι το N-Gage της Nokia. Ενώ είχε μεγάλα ονόματα, όπως Tomb Raider και Sonic the Hedgehog, δεν λειτούργησε καλά σαν κονσόλα και χειρότερο σαν κινητό, καθώς το ακουστικό ήταν στην πάνω άκρη και έμοιαζε σαν να μιλούσες σε taco, και δεν βοήθησε ότι στην πρώτη του έκδοση για να αλλάξεις παιχνίδι, έπρεπε να βγάλεις μπαταρία και οθόνη. Είναι μέχρι στιγμής όμως η μοναδική handheld κονσόλα που έχει ένα Elder Scrolls παιχνίδι (οτι κι αν φαντάζεται οτι θα πετύχει η Nintendo με το Switch).

Philips CD-I

Η Philips προσπάθησε να κάνει ένα multimedia σύστημα που θα ανταγωνιζόταν τους υπολογιστές και δεν πούλησε καλά. Ο μόνος λόγος που ο κόσμος γνωρίζει την κονσόλα αυτή είναι τα τρία Zelda παιχνίδια, Link: The Faces of Evil, Zelda: The Wand of Gamelon και Zelda’s Adventure και το Hotel Mario, οπού ο Mario σε κάθε πίστα/ξενοδοχείο πρέπει να κλείσει όλες τις πόρτες για να προχωρήσει. Το κάθε ένα από αυτά έχει απαίσιο animation που έγινε meme.

Apple Pippin

Σίγουρα θα έχετε αναρωτηθεί γιατί η Apple με την επιτυχία των iPhone και iPad, δεν έχει μπει στο χώρο των κονσολών; Ο λόγος είναι η αποτυχία του Pippin, ενός συστήματος που, όπως με το CD-I, ήθελε να συνδυάσει υπολογιστή και βιντεοκονσόλα, και απέτυχε.

Tiger Game.com

Πάρα το όνομα του, λέγεται Gamecom. Κυκλοφόρησε από την Tiger το 1997. Είχε πολλές πρωτοτυπίες για την εποχή του, όπως touch-screen, σημειωματάριο, σύνδεση στο Ιντερνέτ μέσω modem και υποδοχές για 2 παιχνίδια. Δυστυχώς, όμως, δεν πούλησε καθόλου και διακόπηκε η παράγωγη του το 2000.

Hyperscan

Την εποχή που υπήρχε το XBOX 360, Playstation 3 και το Wii, η Mattel κυκλοφόρησε το Hyperscan, μια κονσόλα που θα συνδύαζε gaming και κάρτες, καθώς μπορούσες να σκανάρεις κάρτες για να ξεκλειδώσεις χαρακτήρες και μυστικά και για να σώσεις την πρόοδο σου. Έβγαλαν 5 (!!!!) παιχνίδια συνολικά για το σύστημα αυτό. 3 βασισμένα σε χαρακτήρες της Marvel, ένα Ben 10 παιχνίδι και ένα καρτουνίστικο fighting παιχνίδι. Λήγω χαμηλών πωλήσεων συστημάτων και καρτών, μείωσαν πάρα πολύ τις τιμές τους και στο τέλος το διέκοψαν γενικώς.

Ouya

Ένα ενδιαφέρον σύστημα που ήταν τεράστια επιτυχία στο Kickstarter, στις πωλήσεις όμως δεν πήγε καλά, κάτι που οδήγησε την εταιρία παράγωγης του, Ouya Inc., σε χρεωκοπία και εξαγορά της από την Razor. Ήταν ένα σύστημα με λειτουργικό Android, και μπορούσε ο καθένας να βγάλει ένα παιχνίδι πάνω σε αυτό, και είχε μια τεράστια βιβλιοθήκη casual games. Η γενική κριτική γύρω από το Ouya ήταν ότι σαν εμπειρία δεν πρόσθεσε κάτι καινούργιο και ήταν χλιαρό.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

No comments

Αφήστε μια απάντηση

GAMEHORIZON RECRUITMENT

GameHorizon