GameHorizon.gr

Καλωσορίστε τον νέο Shatterer!

Ο Shatterer είναι μία από τις πιο εικονικές εμπειρίες που οι περισσότεροι παίκτες του Guild Wars 2 είχαν την τιμή να αντιμετωπίσουν από τις πρώτες εκδόσεις της Beta πίσω στο 2010. Στην πρώτη παρουσίαση του Guild Wars 2, ο Shatterer μας έδειξε πόσο επικό θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο Dynamic-Event.

Δυστυχώς, οι παίκτες κατάφεραν να βρουν μερικά “safe-zones” που οι περισσότερες επιθέσεις του Shatterer αστοχούσαν, επομένως να “τυφλώνουν” μόνιμα τον Shatterer και να μην υπάρχει πρόκληση στην μάχη. Και όταν δεν υπάρχει πρόκληση απέναντι από ένα δράκο ίσο με ένα πενταόροφο κτίριο, κάποιο πρόβλημα υπάρχει. Ο καημένος ο Shatterer ήθελε απλά να μας παγιδέψει στους κρυστάλλους τους, αλλά δεν τον αφήσαμε…

Επίσης, η Arena.net, πρόσθεσε πολλά νέα καλούδια από το 2010, που η μάχη δεν εκμεταλλευόταν, οπότεήρθε η στιγμή, να γίνουν αλλαγές για να χρησιμοποιηθούν όλα τα νέα αυτά καλούδια.

 Shatterer(old)Shatterer(old)

Defiance Bar

Η No.1 προτεραιότητα, είναι να φτιαχτεί το “perma-blind” πρόβλημα. Ο εύκολος (σχετικά) τρόπος να το καταφέρει κανείς αυτό, ήταν να κάνει ένα blind fail στον Shatterer, όπως γίνετε και σε όλα τα υπόλοιπα World Bosses. Αλλά μετά την κυκλοφορία του Guild Wars 2: Heart of Thorns expansion, το defiance bar είναι αρκετά “φρέσκο” για τους δημιουργούς, και ήταν αρκετά καλή προσθήκη για τον δράκο. Προστέθηκε επιπλέον, ένα defiance bar phase στο “Shard Storm” phase του Shatterer, που εκτός από την λύση του perma-blind, πρόσθεσε και ένα νέο στοιχείο στην μάχη. Αυτό, είναι το Phase που ο Shatterer αρχίζει να υψώνεται και να καλεί τα φιλαράκια του για να μας μάθουν τι θα πει σεβασμός, και μαζί με όλα αυτά, ο Shatterer, μας χτυπάει με κεραυνούς. Το να μπορεί να αποτραπεί αυτό, με well-timed CCs, είναι μία πολλή καλή προσθήκη!

Defiance bars προστέθηκαν επίσης και στα Pulsing Crystal Nodes που healαρουν τον Shatterer, αποτρέποντας τους κρυστάλλους να δεχθούν damage, μέχρι να σπάσουν. Επίσης, οι κρύσταλλοι healάρουν πολύ περισσότερο απ’ ότι παλιά, οπότε δεν γίνετε απλά να τους αγνοούμε ή να προσπαθήσουμε να κάνουμε out-DPS το heal τους. Πλέον βγαίνει ένα warning message που δίνει χρόνο στους παίκτες να σκορπίσουν να καταστρέψουν τους κρυστάλλους, μετά από λίγο delay, ξεκινάει το healing τους.

Safe Zones and the Branded

Μιλώντας για τα φιλαράκια του Shatterer, δεν θα περνάνε απαρατήρητοι πλέον. Οι Branded, ήταν πολύ εύκολοι για να αγνοηθούν, πολύ εύκολοι να πεθάνουν και δεν ήταν και οι καλύτεροι στο να σκοτώνουν οι ίδιοι. Πλέον, είναι πολύ σοβαροί. Τα Rock Dogs και τα Devourers πλέον stackάρουν vulnerability και bleeding αντίστοιχα, και ο Branded Lieutenant – και ο καινούργιος Branded Ravager (μινώταυρος) – τρελαίνονται να μας πετάν στα AoE του Shatterer. Condition removals και Stun Breaks είναι τα πρώτα που θα πρέπει να έχετε στο νου σας αν πολεμήσετε τον Shatterer. Προειδοποιηθήκατε!

Ο Shatterer άλλαξε σκεπτικό και κατάλαβε πως δεν είναι το πιο έξυπνο να επιτίθεται μόνο όσους είναι μπροστά του. Όσοι θα κάθονται σε 20-feet (περίπου 6μέτρα) απόσταση από έναν lieutenant του δράκου, δεν θα αγνοηθούν, και επίσης ρίχνοντας στη μούρη τον δράκο με έναν Mortar, θα έχει προφανώς και συνέπειες. Όλες οι επιθέσεις του Shatterer έχουν γίνει update κατά κάποιο τρόπο, είτε έγιναν μεγαλύτερες σε range ή radius, είτε αυξήθηκε ο αριθμός των projectiles που πετάει. Η μόνη φορά που είναι ασφαλές όταν πολεμάς έναν δράκο, είναι όταν είναι νεκρός.

Shatterer(new)Shatterer(new)


Siege Equipment and Gliding

Ο Shatterer είναι αρκετά καλός, που προσγειώνεται δίπλα από Siege equipment, οπότε, ήταν λογικό η Arena.net να το χρησιμοποιήσει. Έγιναν αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις στα siege equipments. Τα Mortars πλέον δεν έχουν το παλιό “1 για αριστερά, 3 για δεξιά” κλπ. Αλλά έχουν ground target για πιο εύκολη χρήση. Τα Healing rounds κάνουν ένα μικρό splash heal και αφήνουν και ένα med kit που μπορούν οι παίκτες να μαζέψουν. Μπορεί να είναι απίθανο να πετύχεις κάποιον συμπαίκτη με το heal turret ενώ είναι εν κινήσει, αλλά θα είναι χαρούμενος να βλέπει τον ουρανό να βρέχει med kits. Επίσης, τα Mortars κινούνται 4 φορές πιο γρήγορα από πριν, γιατί ήταν πιο αργό και από έναν quaggan scholar.

Τα turrets κάνουν περισσότερο damage και έχουν μεγαλύτερο rate-of-fire για να έχουν ίδιο effectiveness με τα mortars. Έχουν επίσης και δεύτερο skill που δημιουργεί caltrops για να κάνουν cripple και bleed τους εχθρους. Και τα turrets και τα mortars έχουν τουλάχιστον ένα skill για CC, για να βοηθάν στο defiance bar των αντιπάλων.

Μιας και έρχεται το Gliding στην Central Tyria, προστέθηκαν launching pads προς την κατεύθυνση του Shatterer. Όσοι έχουν το Gliding Mastery, θα μπορούν να ανοίξουν το glider τους στον αέρα και θα τους δοθεί ένα bundle με βόμβες ή med kits να “παίζετε” καθώς πετάτε. Αν καθώς πετάτε, ο δράκος σηκώσει το χέρι του σαν να λέει “θα σε κολλήσω μέσα σε κρύσταλλο”, τότε θα ήταν έξυπνο να χρησιμοποιηθεί το Stealth Gliding για την δική σας ασφάλεια.

Rewards

Τέλος, αυτό που περιμέναμε όλοι μας να μάθουμε… Rewards!

Με μεγαλύτερα ρίσκα, έρχονται και μεγαλύτερες αμοιβές. Ο Shatterer έχει πλέον δική του ξεχωριστή κατηγορία με achievement (όπως ο Tequatl The Sunless), με 12 achievements και ένα meta-achievement που έχει ως έπαθλο, ένα νέο Branded back-slot item. Το daily chest πλέον δίνει σίγουρα δύο rare items αντί για ένα, και αρκετά πολύ experience. Και θα μπορείτε να μαζέψετε και tokens για να φτιάξετε Shetterer-themed decorations για το Guild Hall σας.

Όλα αυτά που είδαμε παραπάνω για τον Shatterer, θα ενταχθούν στο παιχνίδι στο ανερχόμενο update του παιχνιδιού στις 26 Ιανουαρίου 2016.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Tech αλλά και PnP.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

Στέλιος Παρλίτσης
Ονομάζεται Στέλιος Παρλίτσης, γνωστός και ως “BlackPhantom”. Από μικρός (τριών χρόνων) έπεσε στα χέρια του το Playstation 1 με πρώτο τίτλο που έπαιξε και τερμάτισε, να είναι το Metal Gear Solid και από τότε απέκτησε ότι κονσόλα και hand-held συσκευή έχει κυκλοφορήσει η Sony στην αγορά. Το 2014 αγόρασε το πρώτο του gaming PC, “καίγοντας” πολλές ώρες σε πολλά παιχνίδια και έχοντας ως Νο.1 το Guild Wars 2. Αγαπάει τα FPS, Strategy, Action, Adventure και Pen ‘n’ Papers. Αγαπάει να τερματίζει ξανά και ξανά τους αγαπημένους του τίτλους στο PS4 (Uncharted Series) και να φτιάχνει 3D γραφικά.

No comments

Αφήστε μια απάντηση

GAMEHORIZON RECRUITMENT

GameHorizon