Το Hello Neighbor, το γνωστό creepy stealth της TinyBuild, θα καθυστερήσει – κι άλλο – καθώς όπως παραδέχτηκαν είναι ”100% δικό μας λάθος”. Το παιχνίδι ήταν σχεδιασμένο να φύγει από την beta και να προχωρήσει πλέον στην επίσημη κυκλοφορία του στις 29 Αυγούστου, όμως τελικά θα το αναμένουμε με μεγάλη καθυστέρηση, στις 8 Δεκεμβρίου.
Όλα πήγαιναν καλά λοιπόν, μέχρι που ετοίμασαν την engine του παιχνιδιού για το release. Τότε σύμφωνα με τον Alex Nichiporchik από την TinyBuild ”Όλα πήγαν στον διάολο. Χάλασε το pathfinding, ή AI και η σταθερότητα του παιχνιδιού. ” Παρόλα αυτά, όσοι έκαναν προπαραγγελεία το παιχνίδι, θα μπορούν να δοκιμάσουν την Beta 3 που περιλαμβάνει ένα από τα Fear rooms, και πολλές νέες προσθήκες.
Τέλος, η αλήθεια να λέγεται, το παιχνίδι είχε έναν τόνο από bugs. Ας ελπίσουμε το “Hello Neighbor” να επισκευαστεί πλήρως μέσα στα χρονικά όρια που η εταιρία έθεσε.
Facebook Comments