GameHorizon.gr

Prodigy Tactics Review – What you see is the only thing you get

Να και ένα game που το review θα φύγει στα πεταχτά: Prodigy Tactics. Ένα turn-based combat game φτιαγμένο με την Unreal 4, το Prodigy Tactics είναι αποφασισμένο να βγάλει τον τίτλο του αληθινό, πετώντας τόσο πολλές παραμέτρους μέσα στις μάχες του που πρέπει να είστε ιδιοφυΐα για να τα βγάλετε πέρα. Μακάρι οι developers να έβαζαν την ίδια προσπάθεια στο να φτιάξουν τα crashes της Unreal, γιατί όλος ο κόπος τους πηγαίνει τζάμπα.

Prodigy Tactics (14)

Story

Κάτι κάτι για ένα fantasy world. Ορίστε χαρακτήρες που ξεκλειδώσατε από το tutorial, και ορίστε ένα story όπου αυτοί οι χαρακτήρες ταξιδεύουν με ένα αερόπλοιο σε ένα world map, φτάνουν σε διάφορα events, πατάτε skip σε 1-2 παραγράφους exposition και ξεκινάτε κάποια μάχη ή ταξιδεύετε σε ένα άλλο event.

Prodigy Tactics (9)

Gameplay

Το όλο νόημα του Prodigy Tactics είναι οι μάχες, για αυτό μην έχετε καμία αμφιβολία. Το story, παρόλο που έχει εκτενές background lore για τους χαρακτήρες σας (σε στυλ League of Legends backstories) αποτελεί απλώς μια δικαιολογία για να στήσετε τα πιόνια σας στο ταμπλό και να πολεμήσετε οτι gremlins έτυχε να βρεθούν στο διάβα σας αυτή τη φορά. Το roster αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει 13 χαρακτήρες, και αν και παίζει να προστεθούν κι άλλοι στο μέλλον, δυστυχώς θα έχετε χάσει προ πολλού το ενδιαφέρον σας, καθώς χωρίς μια πραγματική ιστορία να μας καθοδηγεί, κανείς δεν ενδιαφέρεται για τη μοίρα ενός άκυρου party που μετά βίας έχει προσωπικότητα ή χαρακτήρα.

Prodigy Tactics (4)

Αν έπρεπε κάποιος να περιγράψει με μια λέξη το combat του Prodigy Tactics, αυτή θα ήταν “περίπλοκο“. Κάθε μάχη ξεκινάει επιλέγοντας το roster των χαρακτήρων που θα χρησιμοποιήσετε (4 ανά μάχη) και την αρχική τοποθεσία τους στο πεδίο. Το πεδίο χωρίζεται σε 6 γραμμές, 3 για εσάς 3 για τους αντιπάλους, και το πόσο κοντά είναι η γραμμή σας σε αυτές του αντιπάλου αυξομειώνει το damage που προκαλείτε αλλά και δέχεστε ταυτόχρονα. Οι γραμμές με τη σειρά τους χωρίζονται σε στήλες, και κάθε ομάδα μπορεί να επιτεθεί κάθε φορά μόνο στον πιο μπροστινό χαρακτήρα της κάθε στήλης.

Prodigy Tactics (10)

Για μια εμπειρία εξίσου αδιάφορη με το Prodigy Tactics, διαβάστε το Eternity: The Last Unicorn review μας!

Prodigy Tactics (6)

Κάθε χαρακτήρας μπορεί να κάνει κινήσεις, βασικές ή περίπλοκες, με 2 διαφορετικούς τρόπου στο Prodigy Tactics. Ο ένας τρόπος είναι το Harmony, μια πιο standard έκδοση των κινήσεών σας, συνήθως με περιορισμένα αποτελέσματα. Ο άλλος είναι το Disonence, συνήθως μια critical έκδοση της κίνησής σας, η οποία όμως θα δημιουργήσει ένα disonence circle στο πεδίο σας. Όσο οι χαρακτήρες σας είναι μέσα σε ένα disonence circle, μπορούν να κάνουν μόνο τις disonence εκδόσεις των κινήσεων, δημιουργώντας κι άλλα circles στην πορεία. Με τη δημιουργία κάθε disonence circle, υπάρχει μια περίπτωση όλα τα disonence circles στο χάρτη να εκραγούν, και η κάθε ομάδα παθαίνει damage ίσο με τον αριθμό των disonence circles που είχε στην πλευρά της.

Prodigy Tactics (1)

Τα γραφικά από την opening cutscene της μάχης: Απλώς υπέροχα.

Καταλαβαίνετε βέβαια οτι αυτό δίνει ένα μεγάλο παράγοντας ρίσκου στις μάχες. Για παράδειγμα σε έναν αμυντικό γύρο, με το Harmony μπορείτε να μειώσετε το damage που θα δεχόσασταν κατά 50%, ενώ με το Disonence μπορείτε να σκάσετε μια counterattack αν σας επιτεθούν, μετατρέποντας τον αμυντικό γύρο σε επιθετικό, σε αντάλλαγμα για ένα circle. Όταν οι hero σας παίρνουν levels, τότε κερδίζετε πόντους τους οποίους μπορείτε να βάλετε είτε προς το Disonence, είτε προς το Harmony. Το παλαβό είναι οτι οι πόντοι προς το Harmony είναι αρνητικοί (όντας στα αριστερά) που σημαίνει οτι αν βάλετε 5 πόντους στο health σαν harmony, τότε ΧΑΝΕΤΕ 5 health. Γιατί να κάνετε κάτι τόσο παρανοϊκό; Γιατί όσο περισσότερους πόντους έχετε στο harmony, τόσο λιγότερο disonence damage παθαίνετε από οποιαδήποτε resource (και το ανάποδο).

Prodigy Tactics (3)

Αυτό το furry θα γίνει μάλλον ο μόνος χαρακτήρας που θα θυμάστε.

Επομένως, και believe me, και εγώ ζαλίζομαι από αυτό το concept: Αν θέλετε να παίζετε με full disonence, aka τις δυνατές, κινήσεις, τότε πρέπει να βάλετε πόντους στο harmony, έτσι ώστε όταν τελικά ανατιναχθείτε μόνοι σας, πρακτικά δε θα φάτε καθόλου damage. Αντίθετα αν βάζετε πόντους στο disonence side των skills, γενικά θα είστε πολύ πιο δυνατός, αλλά μόλις 2-3 circles θα είναι αρκετά για να κατεβάσουν το party σας στο μισό health χωρίς ο αντίπαλος να κάνει τίποτε, οπότε πρέπει να χρησιμοποιείτε το disonence με πολύ φειδώ σε σχέση με το αν παίζατε harmony.

Prodigy Tactics (13)

Και επειδή προφανώς αυτά δεν ήταν αρκετά, μερικά skills χρησιμοποιούνται συγκεκριμένα μόνο όταν είστε σε disonence ή harmony circles (που ακόμα δεν είμαι σίγουρος πώς δουλεύουν παρά το tutorial), auras οι οποίες επηρεάζουν party members με παρόμοια auras μερικές φορές και μερικές άλλες φαίνεται να αλλάζουν γνώμη και να τους πιάνουν όλους, μάχες με συγκεκριμένα win conditions που κάνουν favor το disonence ή το harmony, και άλλα τόσα mechanics που πραγματικά με χάνουν από ένα σημείο και μετά.

Prodigy Tactics (8)

Ο τεράστιος χάρτης όπου κινείστε με το blimp δεν κάνει τα πράγματα καλύτερα, καθώς παρά την αρχική εντύπωση που προκαλεί το μέγεθός του, σύντομα καταλαβαίνετε οτι δεν είναι πιο διαδραστικό από το να παίζατε στην πραγματικότητα Monopoly, περιορισμένο σε top-down views και τίποτε άλλο (ότι βλέπετε στα screenshots δηλαδή). Ένα συνηθισμένο session σας θα είναι να τριγυρνάτε πάνω κάτω τυχαία στο χάρτη, ψάχνοντας για κάποιο interactive spot που θα ξεκινήσει μάχη, θα παίζετε τη μάχη, και μετά πίσω στο χάρτη. Αργά ή γρήγορα, αυτό καταντά βαρετό.

Prodigy Tactics (5)

Technical

Έχασα το μέτρημα για το πόσες φορές το παιχνίδι crashαρε, είτε όταν το πρωτοφόρτωνα, είτε όταν έμπαινα πρώτη φορά στο χάρτη. Τα crashes ήταν συνδεδεμένα με την Unreal, η οποία μου πέταγε Fatal Errors κάθε τρεις και λίγο, πράγμα που δεν είναι συνηθισμένο για την πολυαγαπημένη engine. Σε συνδυασμό με τα απελπιστικά αργά menu (κάτι που είναι συνηθισμένο για την πολυαγαπημένη engine), το Prodigy Tactics έγινε μαρτύριο, που ήταν πραγματικά κρίμα όταν το παιχνίδι διαθέτει τόσο όμορφα visuals.

Prodigy Tactics (7)

Τα 3d models των χαρακτήρων, οι κινήσεις τους στη μάχη, ακόμα και το ίδιο το battlefield είναι απλώς eyecandy. Ειδικά τις κοπέλες characters δε θα χορταίνετε να τις βλέπετε (κυρίως γιατί όλοι οι υπόλοιποι είναι uruk-hai σε εμφάνιση ή υπερβολικά flamboyant), ενώ ο overworld είναι εξίσου εντυπωσιακός. Ηχητικά το game δεν αφήνει κάποια εντύπωση, που πιστεύω είναι καλό σημάδι.

Prodigy Tactics (12)

Final Verdict

Το Prodigy Tactics κάνει ότι υπόσχεται οτι θα κάνει, παραδίδοντας ένα πολυσύνθετο, βαθύ combat, που πάει πολλά βήματα παραπέρα από τα συνηθισμένα turned-based games που ξέρετε. Από την άλλη αυτό είναι το μόνο που παραδίδει, κάνοντας την εμπειρία σύντομα επαναλαμβανόμενη και, τελικά, βαρετή. Αν προσθέσουμε τα πολυάριθμα crashes της Unreal 4 και τη δυσχρηστία των Menus, το Prodigy Tactics τελικά καταλήγει περισσότερο σαν αγγαρεία.

Το Gamehorizon δίνει ένα αδιάφορο thumbs down.

0.00
5.6

Story

2.5/10

Sound

5.0/10

Gameplay

6.0/10

Graphics

9.0/10

Θετικά

  • Τα γραφικά είναι χάρμα οφθαλμών.
  • Αισθητικά όμορφοι χαρακτήρες.
  • Υπερπερίπλοκο σύστημα μάχης.

Αρνητικά

  • ...Μάάάλλον υπερβολικά περίπλοκο.
  • Τραγική έλλειψη content.
  • Κακοφτιαγμένο UI.
  • Διαρκή crashes από την Unreal.
  • Φριχτά επαναλαμβανόμενο.

Facebook Comments

Πληροφορίες παιχνιδιού
Genre Turn-Based Strategy, Tactical,
Platforms PC
Αρ. παικτών Single Player, Multiplayer
Εταιρία Ανάπτυξης Hanakai Studio
Εκδότης Forever Entertainment S. A., PlayWay S.A., Ultimate Games S.A.
Διάθεση Steam
Ημ. Διάθεσης 28 Sep, 2018

Απαιτήσεις παιχνιδιού
Λειτ. Σύστημα Windows 10
Επεξεργαστής Intel Core i5-4440 (or equivalent)
Μνήμη 4 GB RAM
Κάρτα Γραφικών GeForce GTX 1060, AMD Radeon R9 Fury
Χωρητικότητα 4 GB διαθέσιμος χώρος

Δημιουργός των Ayumi (+ enhanced edition), Broken Reality, The Devil Inside, Rot: A kinetic novel, ο Σταύρος ασχολείται από μικρή ηλικία με το gaming και το game development. Sucker για θρίλερ και το Cthulhu Mythos, θέλει να μοντερνοποιήσει πολλά στοιχεία του τελευταίου και να το ξαναφέρει στη mainstream horror κοινότητα.