GameHorizon.gr

Single-player mode στο Titanfall 2

Titanfall, ένα game που δημιούργησε hype στους οπαδούς του γένους FPS, από την στιγμή της ανακοίνωσης του και κατάφερε να εκπληρώσει, ως ένα σημείο, αυτές τις προσδοκίες, αναμένει πλέον τον επόμενο τίτλο της σειράς και επιτέλους με περισσότερες πληροφορίες για το ευρύ κοινό να γίνονται διαθέσιμες. Το Titanfall 2 σταδιακά κάνει τα βήματα του προς τον κόσμο του gaming. Βασική πηγή από τις νέες αυτές πληροφορίες είναι η συνέντευξη που έδωσε ο Jesse Stern, πρωτεύων σεναριογράφος του ομώνυμου πρώτου τίτλου, στο Forbes.

 

2451773-titanfall+screen+4

 

Ο ερχόμενος τίτλος που αναμένουμε είναι σχεδιασμένος να είναι διαθέσιμος για όλες τις πλατφόρμες gaming σε αντίθεση με τον προκάτοχο του, που ήταν διαθέσιμος για Xbox και PC. Ο Jesse Stern ανέφερε πως το multiplayer θα είναι ακόμη πιο «εθιστικό» στην δεύτερη εγκατάσταση της σειράς, καθώς αποφάσισαν να ενσωματώσουν ιδέες του κοινού, όπως την δυνατότητα να παίζου όλοι μαζί ανεξαρτήτως πλατφόρμας.

 

Παρόλα αυτά έγιναν νύξεις και για την ύπαρξη single-player, κάτι που έλειπε από το πρώτο παιχνίδι. Ο σεναριογράφος πρόσθεσε πάνω σε αυτό: «Λόγο της έλλειψης μίας ιστορίας που ένας παίχτης μπορεί να παίξει μόνος του, δεν είχαμε την δυνατότητα να υποδείξουμε “Ποιος είσαι, που είσαι και τι συμβαίνει γύρω σου”. Το ζήτημα είναι πως εμείς γνωρίζαμε αυτές τις απαντήσεις αλλά δεν μπορούσαμε να τις παραδώσουμε στους παίχτες». Η ιστορία για το Titanfall 2 έχει να κάνει με μια επανάσταση που θα λάβει χώρα στην Αμερική και θα ακολουθήσει ένας εμφύλιος πόλεμος, αλλά στο διάστημα ανέφερε ο Jesse Stern!

 

Titanfall-2

 

«Έχουμε ήδη φανταστεί τη νέα αυτή γενιά από πρόσφυγες να μεταναστεύουν σε ένα νέο πεδίο ενός ακατοίκητου πλανήτη, όμως αντί να προτιμήσουμε μία παραδοσιακή προσέγγιση ως προς το sci-fi, θέλουμε περισσότερο να δούμε και δείξουμε τι θα συνέβαινε πρακτικά. Πως, δηλαδή, θα έμοιαζαν τα αστρόπλοια που είναι εξοπλισμένα με μηχανές ικανές για γεωτρήσεις, κατασκευές, κατεδαφίσεις και αναδιαμόρφωσης του εδάφους. Αυτό που μας ενέπνευσε είναι η τεράστια τεχνολογική πρόοδος σε συνδυασμό με την αδυναμία αποφυγής συγκρούσεων και πολέμων, κάτι που μας οδηγεί στο “Πως θα μοιάζει ο επόμενος μεγάλος πόλεμος”. Οπότε παρά την μεγάλη δόση φαντασία που θα παντρέψουμε με την τεχνολογία στο Titanfall 2, ετοιμαστείτε για σκηνικά που θα είναι άκρως ανθρώπινα, βρώμικα και πραγματικά».

 

Η ύπαρξη μίας ιστορίας την οποία μπορεί να ακολουθήσει ένας παίχτης, για να ενσωματωθεί και αυτός στην εμπόλεμη ζώνη που συμμετέχει, δίνει μία αίσθηση ικανοποίησης στους παίχτες καθώς του δίνεται η δυνατότητα να μάθουν και ποιοι είναι σε αυτόν τον πόλεμο, τι λόγο ύπαρξης  έχουν οι μηχανές που χρησιμοποιούν και για την αιτία του πολέμου. Τα άνωθεν, παράλληλα, δεν είναι υποχρεωτικά και δεν εμποδίζουν τους παίχτες που απλά τους ενδιαφέρει να ενσωματωθούν όσο το δυνατό γρηγορότερα στην μάχη, αλλά δίνει την δυνατότητα στους υπόλοιπους που αναζητούν απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, να δεθούν περισσότερο με το ίδιο το παιχνίδι.

 

titanfall

 

Τέλος στην παραπάνω συνέντευξη, έγινε λόγος και για μία ενσωμάτωση του τίτλου σε σειρά τηλεοράσεως παρόλο που, λόγο του κόστους, θα αργήσει αρκετά να έρθει στις οθόνες  μας.

Το παιχνίδι αναμένεται να γίνει διαθέσιμο το 2017 από την EA μαζί με άλλους τίτλους εκείνει την περίοδο όπως Mass effect: Andromeda και τον νέο τίτλο του Battlefield.

Πηγή: www.eurogamer.net  /  www.gamespot.com

 

 

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα

του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

Ονομάζεται Γιώργος Δαλαμάγκας ή αλλιώς “Lienor”. Ξεκίνησε να ασχολείται με τον χώρο του gaming σε ηλικία δύσκολο και ο ίδιος να θυμηθεί. Τα πρώτα games ήταν σίγουρα δισκέτες για υπολογιστή DOS. Σύντομα γνώρισε το πρώτο game που τον ενθουσίασε για την ιστορία του και όχι απλά για το gameplay και δεν ήταν άλλο από το Metroid Prime για GameCube. Με τα χρόνια (και μετά από άπειρα games) ήρθε και η αγάπη για τα anime, που όπως ορίζονται από τον ίδιο είναι η απόλυτη ελευθερία του σεναριογράφου καθώς τα πάντα με λίγη φαντασία γίνονται εικόνες. Σήμερα, εξακολουθώντας να διατηρεί αυτά τα hobby του, γράφει για το Gamehorizon.gr, και παρά την έλλειψη προϊστορικού στην αρθρογραφία, ελπίζει πως μπορεί να βοηθήσει έστω ένα βήμα για την δημιουργία αυτού του άψογου Community.

No comments

Αφήστε μια απάντηση

GAMEHORIZON RECRUITMENT

GameHorizon