GameHorizon.gr

Slime Rancher – Review

Το Slime Rancher είναι ένας πρόσφατος… Ε… Farming fps simulator τίτλος… Ξέρω, αυτές οι λέξεις δεν κολλάνε κανονικά μαζί αλλά δύσκολα το περιγράφω αλλιώς αυτό το… Πράγμα… Βασικά υπάρχει μία λέξη. «Eeew…»

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το Trailer του Slime Rancher

 

Story
Το game δεν έχει κάποιο πραγματικό story που να ακολουθεί, και στην ουσία απλώς σας πετάει στο ράντσο σας για αρχή, σε μία άκρη του Slime World. Τα slimes είναι στην ουσία μπάλες ζελέ, οι οποίες για να είμαι ειλικρινής, είναι το λιγότερο αηδιαστικές σε μεγάλους αριθμούς, κυρίως λόγο του ροζ χρώματος των πιο κοινών. Ο rancher σας είναι εξοπλισμένος με ένα από τα μαραφέτια των Ghostbusters, με το οποίο μπορεί να απορροφάει οποιοδήποτε μεσαίου μεγέθους ή μικρότερο αντικείμενο βρίσκει (μαζί και τα slimes) και να το αποθηκεύει στο inventory του, απ’όπου μπορεί αργότερα να το ξαναελευθερώσει. Το παιχνίδι δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο στόχο, με μόνο «endgame» ίσως την πλήρη αναβάθμιση της φάρμας σας.

Slime Rancher - Pic 1

Σοβαρά, δείτε αυτό και πείτε μου ότι δεν είναι f@cking disgusting.

Gameplay
To παιχνίδι θα ξεκινήσει από το ράντσο/βάση σας, αλλά εμείς θα αρχίσουμε το review από τον κόσμο γύρω του, αφού χωρίς αυτόν το ράντσο είναι άχρηστο. Να πω την αλήθεια τα expectasions μου ήταν πολύ χαμηλά για το μέγεθος του κόσμου, αφού 1)το game είναι ακόμα στην έκδοση 0.37 που σημαίνει οτι έχει πολύ δρόμο ακόμα, και 2)Οι αρχικές ανοιχτές περιοχές είναι πολύ λίγες σε αριθμό και όλες έχουν ένα ναρκοληπτικό desert setting. Τελικά έκανα λάθος, αφού (με αρκετό grinding) το πραγματικό μέγεθος του κόσμου είναι σχεδόν τετραπλάσιο και πολύ πιο diverse και ενδιαφέρον απ’ότι αρχικά νόμιζα.

 

Slime Rancher - Pic 2

Ο κόσμος του Slime Rancher είναι γεμάτος από slimes, που είναι μία μίξη των γραφικών των γουρουνιών από το Angry Bird με τα ηχητικά effect των worms από το Worms 4, από το οποίο ο τίτλος φαίνεται να αντλεί μεγάλη επιρροή τόσο στο gameplay όσο και στο στυλ γραφικών. Τα slimes έρχονται σε διάφορα ήδη και μεγέθη, με τα πιο κοινότοπα να είναι τα ροζ, τα οποία είναι και τα πιο αηδιαστικά, μάλλον λόγω χρώματος συνδυασμένο με εκείνα τα τεράστια happy χαμόγελα και των αριθμών τους(δείτε τα screenshots). Τα slimes κάνουν respawn κάθε μέρα (μαζί με οτιδήποτε άλλα resources έχει η περιοχή), και από’κει και πέρα απλώς τριγυρνάνε χαρούμενα, ψάχνοντας πράγματα να φάνε.

 

Slime Rancher - Tars

«You walked to the wrong neiberghood pal.»

Τα πιο εξειδικευμένα είδη, όσο προχωράτε το game, τρώνε συγκεκριμένη κατηγορία τροφής (λαχανικά/φρούτα/κρέας/νερό), ενώ αν δε βρουν να φάνε για πάνω από μία μέρα θα εξαφανιστούν, έτοιμα να γίνουν respawn την επόμενη. Αυτό το σύστημα είναι πολύ έξυπνο από την πλευρά των developers, αφού μπορούν να κρατάνε των πληθυσμό των slimes υπό έλεγχο, απλώς περιορίζοντας τα διαθέσιμα φαγητά στο περιβάλλον. Αφού το κάθε slime φάει, δημιουργεί ένα «plort» του είδους του, μία πέτρα την οποία μπορείτε να ανταλλάξετε για το currency του παιχνιδιού στο ράντσο σας. Το πρόβλημα είναι το πιο κοινό είδος, τα ροζ, με το food type τους να είναι EVERYTHING. Με εξαίρεση τα άλλα ροζ plorts, αυτά τα συγχάματα θα προσπαθήσουν να φάνε οτι βρουν διάσπαρτο, περιλαμβάνοντας plorts άλλων ειδών, καθώς και ότι άτυχο food τριγυρνάει, ενώ κάθε φορά που τρώνε μεγαλώνουν σε μέγεθος, μέχρι να φτάσουν στο μέγιστό τους, οπότε και διαχωρίζονται σε 2 ροζ slime μικρού μεγέθους. Το να το δείτε in-game είναι σοβαρά πολύ πιο disturbing απ’ότι φαντάζεστε, ειδικά με τα χαμόγελά τους.

 

Slime Rancher - Σωτηρία

Αυτό σημαίνει καθαρό νερό. Ιδού, our salvation.

Όσο τα εν λόγω συγχάματα τρώνε, αποκτούν τις ιδιότητες των slime plorts που καταβροχθίζουν (ευτυχώς υπάρχουν αρκετά μεγάλα cooldowns στο κάθε πότε μπορούν να φάνε), δημιουργώντας νέα slimes, ενώ αν φάνε πάνω από δύο διαφορετικά ήδη plorts θα μετατραπούν στα tars. Τα tars είναι μαύρα μεγάλα slimes, τα οποία καταβροχθίζουν οτι βρουν (περιλαμβάνοντας άλλα slimes) για να μεγαλώσουν, και αφού φτάσουν στο μέγιστο μέγεθός τους, αρχίζουν να πετάνε πλοκάμια σε όλα τα γύρω slimes, μετατρέποντάς τα και αυτά σε tars. Θεωρητικά τα tars επιτίθενται και σε σας, αλλά πρακτικά θα δείτε οτι ποτέ δεν αποτελούν πραγματική απειλή, αφού το aggro τους αλλάζει διαρκώς. Το πρόβλημα θα είναι αν εμφανιστούν Tars στο ράντσο σας, όπου θα καταστρέψουν όλους τους κόπους σας (ο γράφων δεν το έπαθε επειδή ακολούθησε μια εκ-του-ασφαλούς μέθοδο, αλλά είδε πολλούς δύστυχους στο game hub).

 

Slime Rancher - Tar at Farm

Εγώ το σταμάτησα πολύ νωρίς, εσείς;

Τώρα πάμε στο ράντσο σας… Το game έχει επιλέξει μια περιοχή όπου δεν κάνουν spawn slimes από μόνα τους, η οποία περιέχει συνολικά 8 άδειες θέσεις όπου και μπορείτε να χτίσετε τις διάφορες facilities σας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα garden, το incinerator, τα κοτέτσια σας και άλλα, τα οποία είναι σχεδόν όλα upgradeable με μεγάλη ποικιλία αναβαθμίσεων, και τα οποία σας προτείνω να αγνοήσετε τελείως και απλώς να φτιάξετε ponds που δεν έχουν και κανένα upgrade. Ταυτόχρονα η αρχική περιοχή του ράντσου μπορεί να επεκταθεί αγοράζοντας πρόσβαση σε δύο άλλες περιοχές, οι οποίες με τη σειρά τους σας δίνουν πρόσβαση σε νέες περιοχές του (εντυπωσιακά μεγάλου είναι η αλήθεια) κόσμου του Slime Rancher. Ταυτόχρονα το ράντσο σας είναι εξοπλισμένο με το μηχάνημα που δέχεται τα plorts για να σας δώσει currency, καθώς και με ένα μηχάνημα που δίνει αναβαθμίσεις για το χαρακτήρα σας. Προσωπική συμβουλή: Δώστε προτεραιότητα στο jetpack και στη συνέχεια στο max inventory space. Το maximum health δεν θα σας φανεί ούτε κατά διάνοια όσο χρήσιμο νομίζετε.

 

Slime Rancher - Ράντσο

Η αυτοκρατορία μου σχεδόν ολοκληρωμένη, μουαχαχαχα!

Το πρόβλημα με το Slime Rancher είναι οτι η ίδια η λοική του να συντηρείς slimes εκτρέφοντας ταυτόχρονα το φαγητό που προτιμάνε είναι πολυδάπανη και σέρνει το παιχνίδι σε ένα ασταμάτητο Farmville mode. Και εδώ ερχόμαστε στα ponds που ανέφερα νωρίτερα. Αφού αποκτήσετε το jetpack και αφού ταΐσετε ένα από τα king slimes του κόσμου περίπου ένα ολόκληρο κοτέτσι, θα αποκτήσετε πρόσβαση σε μία νέα περιοχή, στην οποία θα βρείτε καθαρό νερό (όχι θάλασσα), όπου και θα βρείτε τη σωτηρία σας: Puddle Slimes. Τα puddle slimes τρέφονται μόνο με νερό (που σημαίνει οτι απλώς τα πετάτε σε ένα pond και δεν χρειάζεται να τα ξανασυντηρίσετε ποτέ) και ΔΕΝ μπορούν να φύγουν από το εν’λόγω pond, που σημαίνει οτι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως μετατραπούν σε tars από τους συνδυασμούς με άλλα slimes. Από τη στιγμή που θα μαζέψετε αρκετά (και δεν πεθαίνουν ποτέ), απλώς θα κάνετε rest στο σπίτι σας και κάθε πρωί θα μαζεύετε plorts με το τσουβάλι (4 plort ανά slime και θα έχετε 3 ανά pond και κατά μέσω όρο πουλιούνται στα 30 currency, οπότε 360 currency με μηδενικό για εσάς κόπο ΑΝΑ POND), με τα οποία θα αγοράσετε οτι επιθυμεί η καρδιά σας.Εγώ έφτασα να μου περισσεύουν συνέχεια 3-4k currency, με τις πιο ακριβές end-game αναβαθμίσεις να κοστίζουν 500. Σοβαρά, αν πετύχετε puddle slimes στον κόσμο (πάντα μέσα σε ποταμάκια ή λίμνες θα είναι) ΜΑΖΈΨΤΕ ΤΑ ΕΠΙΓΟΝΤΩΣ. Δεν έχει σημασία τι πολύτιμα slimes ή φρούτα πρέπει να πετάξετε από το inventory για να τα πάρετε (το inventory έχει μόνο 4 θέσεις και μία για το νερό), τα puddle slimes είναι top priority.

Slime Rancher - Jackpot

-Oh. My. Money. -Don’t you mean «God»? -Hey, you worship your thing, I’ll worship mine.

Technical
Όπως είπαμε το παιχνίδι θυμίζει πολύ Worms 4 σε γραφικά και στυλ, οπότε περιμένετε καρτουνίστικα προσωπάκια και αστείες περιγραφές και ηχητικά εφέ. Να σημειωθεί οτι με ποντίκι το game lagέρνει απίστευτα, ενώ αντίθετα με controller δεν αντιμετώπισα το παραμικρό lag, οπότε σας προτείνουμε να παίξετε με controller (360 preferrably). Με χάλασε μόνο που όλες οι επιλογές (save, quit αλλά και slimepedia και teleports) ήταν όλες συνδεδεμένες στο start, αφήνοντας το select άχρηστο. Κατ’εμέ θα έπρεπε να υπάρχουν δύο διαφορετικά in-game menu.

Slime Rancher - World

Final Verdict
F@ck, τεράστιο βγήκε, αλλά το Slime Rancher είναι αρκετά… «Ιδιαίτερο» οπότε δικαιολογείται. Να πω την αλήθεια ποτέ δεν με τράβαγαν games στυλ Farmville, και το Slime Rancher ΕΙΝΑΙ ένα από αυτά, αλλά από τη στιγμή που το είχα «τερματίσει» το Steam είχε καταγράψει 6 ώρες και δεν ένιωθα καθόλου κουρασμένος. Το ωραίο με το game είναι οτι είναι paced πολύ καλά, ενώ απαιτεί grinding για να προχωρήσετε, το πόσο grinding χρειάζεται είναι πολύ καλά υπολογισμένο ώστε να σας κρατάει το ενδιαφέρον. Το Game Horizon εγκρίνει αγορά.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

Slime Rancher

Slime Rancher
6.6666666666667

Ιστορία

5/10

    Ατμόσφαιρα

    6/10

      Γραφικά

      6/10

        Mουσική

        5/10

          Gameplay

          8/10

            Αηδία

            10/10

              Θετικά

              • Πολλά upgrades και διαθέσιμα playstyles.
              • Το οικοσύστημα του κόσμου είναι φοβερό.
              • Ηλεκτρική σκούπα Ghostbusters.
              • Πολύ εξερεύνηση.
              • Ωραίο pacing.
              • Έντονο αίσθημα ικανοποίησης όταν το ράντσο σας αρχίσει επιτέλους να αποδίδει....

              Αρνητικά

              • Και στη συνέχεια ενοχές οτι
              • Τα puddle slimes με τα ponds (που δεν έχουν κανένα διαθέσιμο upgrade btw) είναι πολύ πιο πρακτικά απ'οτιδήποτε άλλο υπερπερίπλοκο σύστημα έχει το παιχνίδι.
              • Το trade machine είναι 100% άχρηστο.
              • Αισθητικά το παιχνίδι μπορεί να γίνει ΑΗΔΙΑ, ειδικά στην αρχή με τα πολλά ροζ slimes.
              • Θα σας πιάνουν τύψεις όποτε τρώτε κοτόπουλο από εδώ και πέρα.
              • Αρκετές περιοχές είναι ακόμα υπό construction (well, ακόμα ούτε καν alpha δεν είναι αλλά...)

              Πληροφορίες παιχνιδιού
              Genre Management
              Platforms PC
              Αρ. παικτών Single Player
              Εταιρία Ανάπτυξης Monomi Park
              Εκδότης Monomi Park
              Διάθεση Steam
              Ημ. Διάθεσης 14 Ιανουαρίου 2016
              Pegi 3

              Απαιτήσεις παιχνιδιού
              Λειτ. Σύστημα Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10 32 or 64 bit
              Επεξεργαστής 2.2 GHz Dual Core
              Μνήμη 2 GB RAM
              Κάρτα Γραφικών 512 MB VRAM
              Χωρητικότητα 1 GB
              Ήχος DirectX Compatible

              Δημιουργός των Ayumi (+ enhanced edition), Broken Reality, The Devil Inside, Rot: A kinetic novel, ο Σταύρος ασχολείται από μικρή ηλικία με το gaming και το game development. Sucker για θρίλερ και το Cthulhu Mythos, θέλει να μοντερνοποιήσει πολλά στοιχεία του τελευταίου και να το ξαναφέρει στη mainstream horror κοινότητα.