Περιεχόμενα
Πρόλογος
Ικανότητες
Εξειδικεύσεις
Ρούνοι
Αντικείμενα
Ξόρκια Επικαλεστή
Φάση Λωρίδας
Τοποθέτηση Ματιών
Περιπλάνηση
Ομαδικές Μάχες
Συμβουλές
Πρόλογος
Γεια σας αναγνώστες. Το όνομα επικαλεστή μου είναι ll GaTa ll (EUW & EUNE). Παίζω αυτό το παιχνίδι για περίπου 5 χρόνια με τα 2 τελευταία πιο αφοσιωμένα στο ανταγωνιστικό κομμάτι. Είμαι παίκτης Diamond Elo Κατηγορίας με μερική εμπειρία επιπέδου Diamond 1| Master | Challenger και αυτός είναι ο πρώτος μου προχωρημένος οδηγός στο πώς να μάθετε και να τερματίσετε την Annie. Το πρώτο και τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω, πριν αρχίσω να μιλώ για την Annie, είναι η διευκρίνιση της κοινής εσφαλμένης εκτίμησης όσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας της. Οι περισσότεροι νομίζουν πως η Annie είναι ένας «ασταθής και σπασμένος» ήρωας, που προκαλεί τόνους ζημιάς και δεν απαιτεί ικανότητες για να την παίξεις. Αυτό δεν είναι αληθές. “Μαθαίνεται εύκολα αλλά τερματίζεται δύσκολα και όσο συνεχίζετε το διάβασμα αυτού του οδηγού, τόση περισσότερη η κατανόηση της άποψής μου και η διάκριση του κακού, καλού και επαγγελματία Annie παίκτη“.
AnnieTHE DARK CHILD
260
450 MAGE, RANGED
Ικανότητες
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Μια γρήγορη αναφορά στις ικανότητες της Annie
Παθητική – Πυρομανία

Κάθε 4 ξόρκια, το επόμενο επιθετικό ξόρκι της Annie ακινητοποιεί (stun) το στόχο (ή τους στόχους) της για ένα μικρό χρονικό διάστημα.
Q – Αποσύνθεση 

Κόστος: 60/65/70/75/80 Μάνα
Εμβέλεια: 625
Εμβέλεια: 625
Η Annie εκτοξεύει μία μπάλα φωτιάς σε ένα μόνο στόχο προκαλώντας μαγική ζημιά. Αν η μπάλα σκοτώσει το στόχο, ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται στο μισό και επιστρέφετε το mana cost.
W – Απανθράκωση 

Κόστος: 70/80/90/100/110 Μάνα
Εμβέλεια: 560
Εμβέλεια: 560
Η Annie εξαπολύει φωτιά μπροστά της σε έναν κώνο, προκαλώντας μαγική ζημιά στους εχθρούς εντός εμβέλειας.
E – Πύρινη Ασπίδα 

Κόστος: 20 Μάνα
Εμβέλεια: 0
Εμβέλεια: 0
Η Annie καλύπτεται από μία φλεγόμενη αύρα, η οποία αυξάνει τη Θωράκιση και την Αντίσταση Μαγείας, ενώ επιστρέφει μαγική ζημιά σε όσους στόχους τη χτυπούν με βασικές επιθέσεις. Αν ο Τίμπερζ είναι ενεργός, αποκτά τα ίδια αμυντικά χαρακτηριστικά και επιπλέον μια αύξηση ταχύτητας που μειώνεται γρήγορα σταδιακά.
R – Επίκληση: Τίμπερζ
& 


Κόστος: 100 Μάνα
Εμβέλεια: 600
Εμβέλεια: 600
Η Annie καλεί τον Τίμπερζ στην επιλεγμένη περιοχή , προκαλώντας μαγική ζημιά σε έναν κύκλο μόλις εμφανιστεί. Μετά, παραμένει ζωντανός έως και 45 δευτερόλεπτα, ενώ παράλληλα προκαλεί μαγική ζημιά στους εχθρούς γύρω του κάθε δευτερόλεπτο. Η Annie μπορεί να ανακατευθύνει τον Τίμπερζ πατώντας το κουμπί R.
Εξειδικεύσεις
Βρισκόμαστε στην ενημέρωση 6.5, γι αυτό οι εξειδικεύσεις που εγώ (στις περισσότερες περιπτώσεις) διαλέγω φαίνονται παρακάτω:
Ας σταθούμε για λίγο εδώ:
Γνωρίζω πως θα επιλέγατε σχεδόν το ίδιο μονοπάτι εξειδίκευσης, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα αμφισβητήσετε κάποιες επιλογές μου. Αυτό το μονοπάτι εξειδίκευσης στοχεύει στην παροχή ενός πρώιμου πλεονεκτήματος για την Annie. Όμως γι’ αυτή, είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεται για να σηκώσει το παιχνίδι. Οπότε, ας αρχίσουμε με το Δέντρος της Αγριότητας. Οι περισσότεροι θα επέλεγαν το Βαμπιρισμό έναντι του Καταπιεστή, αφού αυτή η μικρή επιπλέον ζημιά επίθεσης και ισχύς ικανότητας μοιάζουν ασήμαντα. Ήδη ανέφερα, πως
αυτό το μονοπάτι αποσκοπεί στην παροχή ενός πρώιμου πλεονεκτήματος κι αυτά τα μικρά επιπλέον επιθετικά στατιστικά μπορούν να σιγουρέψουν ένα πρώιμο kill, με τη σωστή διαχείριση. Αν μόλις ξεκινήσατε να παίζετε Annie, ΜΗΝ επιλέξετε αυτή την εξειδίκευση. Ακόμα και αν έχετε παίξει λίγα παιχνίδια μαζί της, ίσως χρειάζεται να
βελτιώσετε κάποια mechanics για να το αξιοποιήσετε στο μέγιστο, (εννοώντας την αποδοτικότητα αυτής της εξειδίκευσης) όπως τα Επίθεση – Κίνηση και Ξόρκι – Κίνηση mechanics.
Συνεχίζοντας στο Δέντρο της Πανουργίας:
Μου αρέσει περισσότερο ο Περιπλανώμενος αντί της Θηριωδίας όχι μόνο επειδή η Annie δεν έχει σοβαρά προβλήματα με το farm, λόγω του Q, αλλά επιπλέον γιατί της επιτρέπει γρηγορότερη κίνηση και περιπλάνηση (roam) στο χάρτη συν η αποφυγή ξορκιών γίνεται ευκολότερη, το οποίο είναι καίριο όσο μιλάμε για την Annie. Αν όχι όλοι, τότε σίγουρα οι περισσότεροι μάγοι στο παιχνίδι, υπερισχύουν της Annie σε θέματα εμβέλειας ξορκιών. Γι’ αυτό είναι κάπως δύσκολο να farm-άρεις ανενόχλητος και να ανταλλάζεις πυρά (trades) νωρίς στο παιχνίδι. Έτσι αυτή η εξειδίκευση είναι καλύτερη για την Annie έναντι της άλλης επιλογής. Το επόμενο είναι η εξειδίκευση Εκτελεστής. Προτιμώ το επιθετικό παιχνίδι όντας Annie παίκτης, διότι (ναι το ξαναλέω) η Annie χρειάζεται το πρώιμο πλεονέκτημα. Αυτή η μικρή ενίσχυση ζημιάς θα βοηθήσει πολλές ανταλλαγές πυρών και, αν είστε καλός στην αποφυγή ξορκιών, τότε το Κρυφό Απόθεμα δεν αποτελεί καλή επιλογή. Για να τερματίσετε την Annie, πρέπει να μάθετε να παίζετε επιθετικά χωρίς να γίνεται απρόσεκτα επιθετικός.
Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να σχολιάσω είναι η Ευστροφία. Προσωπικά, αποφεύγω τούτη την επιλογή σε άλλους ήρωες, όμως στην Annie κάνω μια εξαίρεση. Αυτή έχει υψηλή βασική ζημιά και υψηλά ποσοστά στα ξόρκια της, αχρηστεύοντας την Ακρίβεια. Επιπλέον, σε πρώιμα στάδια, 5% περισσότερη μείωση χρόνου επαναφόρτισης είναι πιο ζωτική από 5 πόντους διείσδυσης μαγείας (στο 6 επίπεδο)
Ρούνοι
Για ρούνους προτιμώ απλά σημάδια διείσδυσης μαγείας, διότι η Annie προκαλεί μαγική ζημιά και οι ρούνοι διείσδυσης μαγείας έχουν την υψηλότερη τιμή όταν τοποθετηθούν ως σημάδια.
Για σφραγίδες, η καλύτερη δυνατή επιλογή είναι της αυξανόμενης ζωής, αλλά αν αντιμετωπίζετε κάποιο Δολοφόνο φυσικής ζημιάς, όπως ο Zed και ο Yasuo, τότε προφανώς θα χρειαστείτε απλά Θωράκισης. Η Annie έχει χαμηλή βασική Θωράκιση. Για σύμβολα, νομίζω πως τα καλύτερα είναι τα απλά μείωσης χρόνου επαναφόρτισης, συν ένα πετράδι απλής μείωσης χρόνου επαναφόρτισης Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι γι’ αυτό.
Ο πρώτος είναι πως, όταν πιέζεστε δυνατά κάτω από τον πύργο σας, σας δίνεται η δυνατότητα να εξοντώσετε όλους τους υπηρέτες χρησιμοποιώντας το Q, χωρίς να χάσετε κανέναν, εξ’ αιτίας του πολύ χαμηλού χρόνου επαναφόρτισης του Q, από τους ρούνους και τη δεύτερη ιδιότητά του. Ο δεύτερος είναι αρκετά προφανής. Πρόκειται για τη γρηγορότερη φόρτωση της παθητικής της, επιτρέποντας τη συχνότερη οριοθέτηση (zoning) του αντιπάλου σας.
Αν αντιμετωπίζετε μάγους που έχουν ως προτεραιότητα το farm αντί της ανταλλαγής πυρών, αλλά είναι δυνατό να σας βλάψουν από απόσταση, όπως η Lux ή ο Xerath, έχετε κατά νου τα απλά σύμβολα Αντίστασης Μαγείας. Από σας εξαρτάται. Ακόμα, τα απλά σύμβολα Αντίστασης Μαγείας, κρίνονται απαραίτητα αν ο εχθρός σας είναι κάτι με πολύ υψηλή άμεση ζημιά (burst), όπως η LeBlanc ή η Cassiopeia.
Για τα άλλα δύο πετράδια, επιλέγω ποσοστιαία ταχύτητα κίνησης. Οι εμβέλειες των ξορκιών της Annie είναι μικρές, κάνοντας την παρενόχληση (harass) δυσκολότερη από ότι θα έπρεπε. Επιπρόσθετα, όπως προανέφερα στο κομμάτι των εξειδικεύσεων, η ταχύτητα κίνησης βοηθά την Annie στην αποφυγή ξορκιών και στη γρηγορότερη περιπλάνηση. Άλλες επιλογές, αποτελούν τα απλά πετράδια ισχύς ικανότητας. Κατά τη γνώμη μου, η Annie δε χρειάζεται κανένα πόντο ισχύος ικανότητας στην αρχή, αλλά η χρήση τους είναι χρήσιμη ενάντια σε farm αντιπάλους, για ευκολότερο last hitting.
Αντικείμενα
Σχεδόν σε κάθε περίπτωση, ξεκινώ με ένα Δαχτυλίδι του Ντόραν και δύο Φίλτρα Ζωής. Έπειτα, με τη σειρά, ο Απόηχος του Λούντεν, Ιόνιες Μπότες της Διαύγειας και Σκήπτρο της Αβύσσου, αν τα πηγαίνετε καλά, διαφορετικά αντιστρέψτε τη σειρά. Αυτά τα τρία αντικείμενα αποτελούν τη βάση της τρομακτικής ζημιάς της Annie. Με τις πρόσφατες αλλαγές στις Ιόνιες Μπότες της Διαύγειας, αυτό το αντικείμενο είναι απαραίτητo για την Annie (μείωση του χρόνου επαναφόρτισης των ξορκιών επικαλεστή κατά 10%) διότι η Annie βασίζεται σε ένα καλό Φλας – Ulti συνδυασμό (combo) για τον αφανισμό των εχθρών της. Όσο συχνότερα είναι διαθέσιμο το Φλας τόσα περισσότερα kills θα «μαζέψετε». Αργότερα, αναβαθμίστε τις μπότες σε Ενίσχυση: Διαστρέβλωση, για επιπλέον μείωση χρόνου επαναφόρτισης στο Φλας ή, αν διαθέτετε χρυσό, αγοράστε μία Περιττά Τεράστια Ράβδο και θέστε το δρόμο σας για το Καπέλο του Ράμπαντον. Μετά, χτίστε τη Ράβδο του Κενού. Αν οι αντίπαλοι αγοράζουν Αντίσταση Μαγείας τότε προσπεράστε το Καπέλο του Ράμπαντον και χτίστε τη Ράβδο του Κενού. Η επιλογή του τελευταίου αντικειμένου, αφήνεται σε σας. Οτιδήποτε αισθάνεστε πως είναι καλύτερο για το παρόν παιχνίδι. Θα μπορούσε να είναι η Κλεψύδρα της Ζόνια, το Μαρτύριο της Λιάντρι, το Σκήπτρο της Ριλάι ή ακόμα και Μορελονομικόν! Περισσότερες ιδιαίτερες πληροφορίες για τα αντικείμενα θα δοθούν πιο κάτω σε αυτό τον οδηγό.

Ξόρκια Επικαλεστών
Για Ξόρκια Επικαλεστών προτείνω ανεπιφύλακτα Φλας και Ανάφλεξη. Φλας ώστε τα all-ins να είναι ευκολότερα και Ανάφλεξη για εξασφάλιση των kills, εξ’ αιτίας της άμεσης ζημιάς της Annie.
Τηλεμεταφορά
Με τις πρόσφατες αλλαγές στην Τηλεμεταφορά δεν θα πρότεινα την επιλογή του, επειδή ο χρόνος επαναφόρτισης είναι αρκετά μεγάλος για το προοριζόμενο σκοπό του. Αυτή τη στιγμή η χρήση του εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένους σκοπούς όσον αφορά το Mid.
Εξάντληση
Διαλέξτε την εξάντληση αν είστε αντιμέτωπος με έναν δυνατό Δολοφόνο όπως ο Zed ή ο Talon, ή ενάντια σε μάγο υψηλής άμεσης ζημιάς όπως η Cassiopeia και ο Viktor.
Φάση Λωρίδας
Στη Φάση Λωρίδας, προτεραιότητα αποτελεί το farm και η οριοθέτηση (zone) του αντιπάλου. Αν δεν είναι αρκετά έξυπνος, είναι εφικτό να περάσετε αρκετή ζημιά σε αυτόν, αναγκάζοντάς τον σε επιστροφή στην πηγή ή ακόμα και σε θάνατο. ΜΗΝ τρέχετε σε ευθεία κατά πάνω του προκειμένου να χρησιμοποιήσει τα ξόρκια σας, ειδάλλως είστε εκτεθειμένος σε αντεπιθέσεις. Η προσπάθεια για ζημιά στον αντίπαλό σας, ενδείκνυται στην προσπάθειά του να σκοτώσει έναν υπηρέτη. Δύο πράγματα θα συμβούν. Είτε σκοτώνει τον υπηρέτη και προκαλείτε κάποια ζημιά σε αυτόν χωρίς να σας αγγίξει, ή εγκαταλείπει τον υπηρέτη ώστε να ανταλλάξετε πυρά μεταξύ σας. Αν πρέπει να διαλέξετε μεταξύ του να σκοτώσετε ένα ή δύο υπηρέτες και στην παρενόχληση του εχθρού, τότε κάντε το αν ο αντίπαλος πρόκειται να ξοδέψει ένα Φίλτρο Ζωής. Δύο χαμένοι υπηρέτες σε αντάλλαγμα με ένα Φίλτρο Ζωής του αντιπάλου θεωρείται καλή ανταλλαγή. Γι’ αυτό σκεφτείτε καλά πριν δράσετε. Επίσης, είναι προφανές πως αξίζει να χάσετε ένα ολόκληρο κύμα για ένα kill. Στο πρώτο κύμα υπηρετών φορτώστε την παθητική σας σκοτώνοντας υπηρέτες με το Q σας. Όταν η ακινητοποίηση είναι έτοιμη, μεταβείτε σε επιθετική στάση. Αυτό σημαίνει πως τοποθετείστε ανάμεσα στους μπροστινούς υπηρέτες σας και στους μπροστινούς υπηρέτες του αντιπάλου. Αν δεν οπισθοχωρήσει, τιμωρείστε με βασική επίθεση, Q, βασική επίθεση για την ενεργοποίηση της Διαταγής του Άρχοντα του Κεραυνού και ύστερα οπισθοχωρήστε αμέσως. Από την άλλη, αν βρίσκεται μακριά σας, τότε παραμείνετε σε επιθετική στάση έως ότου οι ζωές των αντίπαλων υπηρετών λιγοστέψουν αρκετά. Σε εκείνη την περίπτωση, υπάρχουν δύο επιλογές. Στην πρώτη κάνετε μερικά βήματα πίσω (πίσω από τους μάγους υπηρέτες) σκοτώνετε με Q κάποιον υπηρέτη με λίγη ζωή και ξεκινάτε από την αρχή. Στη δεύτερη κάνετε βήματα πίσω, σκοτώνετε τον σχεδόν νεκρό υπηρέτη με βασική επίθεση και μεταβαίνετε ξανά σε επιθετική στάση.
Ποια από τις δύο μεθόδους είναι καλύτερη; Θα ρωτούσε κάποιος.
Πριν απαντήσω, υπάρχει κάτι προς ξεκαθάρισμα. Απλά επειδή το Q της Annie κάνει το farm εύκολο όσο δεν πάει, δε σημαίνει πως δεν πρέπει να γνωρίζετε πώς να σκοτώνετε υπηρέτες με βασικές επιθέσεις. Σκοτώνοντας με αυτόν τον τρόπο είναι δύσκολο με την Annie, αλλά απαραίτητο. Χρησιμοποιώντας μόνο το Q για να σκοτώνετε υπηρέτες, σας αφήνει, για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, εκτεθειμένους σε επιθετικά ξόρκια. Οι καλοί παίκτες του League of Legends νικούν τις Λωρίδες τους, αξιοποιώντας πολύ μικρά «παραθυράκια» (της τάξεως του μισού δευτερολέπτου) που εμφανίζονται κάθε τόσο από μικρά λάθη που κάνει κάποιος.
Πίσω στην ερώτηση. Ποια είναι καλύτερη;
Λοιπόν… Θα έλεγα πως αν δύο ή περισσότεροι υπηρέτες πεθαίνουν, τότε καλύτερα οπισθοχωρήστε και ξεκινήστε από την αρχή. Θα χάσετε σίγουρα μερικούς υπηρέτες προσπαθώντας να τους σκοτώσετε όλους με βασικές επιθέσεις. Για την ακρίβεια, θα αναγκαστείτε να χρησιμοποιήσετε την Q σας προκειμένου να τα σιγουρέψετε όλα. Αν ένας μόνο υπηρέτης πεθαίνει, οπισθοχωρήστε, σκοτώστε με βασική επίθεση και πίσω στην οριοθέτηση του αντιπάλου.
Ένα ακόμη πράγμα που θα ‘θελα να αναφέρω είναι η σειρά αύξησης επιπέδου των ικανοτήτων. Πάντα ανεβάζω το Q δύο φορές στα πρώτα τρία επίπεδα. Παρέχει γρηγορότερο farm και καλύτερη παρενόχληση. Στο επίπεδο δύο, μερικές φορές παίρνω W και άλλες Ε. Εξαρτάται από την περίσταση. Με την έναρξη του παιχνιδιού προσπαθώ να διαβάσω τις κινήσεις του αντιπάλου μου από το πρώτο επίπεδο. Αν παίζει αμυντικά θα ανεβάσω το W, αλλιώς το E. Αλλά και πάλι, τα φαινόμενα απατούν. Για παράδειγμα, ενάντια σε Fizz είναι σύνηθες γι αυτόν το αμυντικό παιχνίδι στα πρώτα τρία επίπεδα και μετά να κάνει all-in, διότι χρειάζεται όλα του τα ξόρκια για να με σκοτώσει. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως εξαρτάται από τον τρόπο παιξίματος του
αντιπάλου, αλλά και από τον ήρωα που παίζει. Μετά από αυτά ανεβάζω πρώτα το Q στο μέγιστο, ακολουθούμενο από το W.
(Q – lvl)
1-3-5-7-9
(W – lvl)
4-8-10-12-13
(E – lvl)
2-14-15-17-18
(R – lvl)
6-11-16
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κάποιος θα προτιμούσε να ανεβάσει πρώτα το W, ξεκινώντας από το έκτο επίπεδο, όπως φαίνεται παρακάτω.
(Q – lvl)
1-3-5-12-13
(W – lvl)
4-7-8-9-10
(E – lvl )
2-14-15-17-18
(R – lvl)
6-11-16
Ανεβάζοντας το W πρώτα, σας παρέχετε δυνατότερη πίεση στα κύματα υπηρετών και είναι αποτελεσματική τακτική απέναντι σε ήρωες με υψηλή δύναμη εκκαθάρισης κύματος (wave clearing) . Σε αυτή την περίπτωση, αν ανεβάσετε το Q πρώτο, δεν θα είστε σε θέση να ακολουθήσετε τις περιπλανήσεις του αντιπάλου σας (χωρίς την απώλεια σημαντικών πόρων) διότι δεν θα σκοτώνετε γρήγορα τους υπηρέτες.
Στο επίπεδο έξι, πρέπει να κάνετε all-in στις περισσότερες περιπτώσεις. Δεν είναι ανάγκη να σκοτώσετε, αλλά η ζημιά που θα προκαλέσετε θα είναι αρκετή ώστε ο αντίπαλος να αναγκαστεί να επιστρέψει στην πηγή. Μη φοβάστε, απλά κάντε το!
Ξεκινήστε το all-in με τον Τίμπερζ να ενεργοποιεί την παθητική σας. Ύστερα, ακολουθείτε με Q, W και τέλος ενεργοποιήστε το E για μείωση της εισερχόμενης ζημιάς.
Τοποθέτηση Ματιών
Επίσης, η Τοποθέτηση Ματιών αποτελεί καίριο θέμα. Τα Μάτια παρέχουν τον απόλυτο έλεγχο της λωρίδας σας. Όσο έχετε γνώση του τι έρχεται, είστε ασφαλείς. Χρησιμοποιείτε το Τοτέμ Ανίχνευσης όταν είναι διαθέσιμο, αλλά μην το σπαταλάτε άσκοπα. Κοιτάτε το χάρτη συνεχώς για να δείτε, λόγου χάρη, αν ο αντίπαλος Υποστηρικτής αγνοείται, ή αν ο Jungler μόλις εμφανίστηκε στην Πάνω Λωρίδα, και δράστε ανάλογα. Τοποθετώντας τα Μάτια, στους θάμνους στο Κέντρο, δεν είναι πάντα καλή επιλογή. Για την κάλυψη μεγαλύτερης έκτασης, τοποθετείστε τα όπως φαίνεται παρακάτω.
Οι παραπάνω εικόνες αντιπροσωπεύουν τις περιοχές όπου θέλετε τα Μάτια όταν οι εχθροί διαθέτουν κάποιον αόρατο ήρωα όπως η Evelynn. Δουλεύει καλά για τηνEvelynn αλλά όχι για το Shaco, Για την αντιμετώπιση αιφνίδιας επίθεσης (gank) από το Shaco είναι απαραίτητο το “deep warding”.
Οι παραπάνω εικόνες αντιπροσωπεύουν τα σημεία που ο Jungler πρέπει να βάζει Μάτια, αλλά στην περίπτωση που δεν το κάνει, έχετε στο νου σας αυτές τις περιοχές.
Αυτό λέγεται “deep warding”. Είναι αποτελεσματικό απέναντι σε ήρωες όπως ο Shaco, o Zac και η Rek’ Sai όπου μπορούν να σας αιφνιδιάσουν από ασυνήθιστες γωνίες. Σημειώστε πως αυτά είναι τα στάνταρ σημεία που πρέπει να βάζει Μάτια ένας Mid παίκτης.
Αν ο αντίπαλος Jungler έρχεται συνεχώς στη Λωρίδα σας τότε οι αντίπαλοι θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν τα Μάτια πριν επιτεθούν. Ζητείστε βοήθεια από τον Jungler ή τον Υποστηρικτή (αν αυτό συμβαίνει στην κάτω μεριά του ποταμιού) για την άμυνα των Ματιών σας. Αν κανείς δεν βοηθήσει, παίξτε ασφαλέστερα έως ότου είστε σε θέση να τοποθετήσετε κάποιο Μάτι.
Τώρα, αν για κάποιο λόγο υπάρχει μόνο ένα Μάτι γύρω από το Mid, όπως στην πρώτη εικόνα, τότε να κινείστε σε αυτή την πλευρά της Λωρίδας. Κάνοντάς του αυτό, δεν είστε 100% ασφαλής, αλλά αν ο εχθρός έρθει από εκείνη την πλευρά θα τον δείτε, ενώ αν έρθει από την άλλη απλά περπατήστε προς την περιοχή με το Μάτι και αποδράστε.
Περιπλάνηση
Το επόμενο είναι η Περιπλάνηση.
Στο παρελθόν, ήμουν πάντα σε σύγχυση με την Περιπλάνηση. Πολλά αναπάντητα ερωτήματα είχα στο μυαλό μου. «Πότε πρέπει να περιπλανηθώ;», «Πώς πρέπει να περιπλανηθώ;», «Ποιο μονοπάτι να ακολουθήσω;». Τυπικές ερωτήσεις για κάθε Mid παίκτη. Τρεις συνθήκες πρέπει να πληρούνται για την επίτευξη μιας καλής περιπλάνησης.
- Έλεγχος του κύματος
- Γνώση της θέσης του αντίπαλου Jungler
- Ενδεχόμενο kill
Έλεγχος του κύματος
Έλεγχος του κύματος είναι η διαχείριση των κυμάτων υπηρετών. Πιο συγκεκριμένα, θα θέλατε η λωρίδας σαν να είναι πιεσμένη όσο το δυνατό περισσότερο ώστε να περιπλανηθείτε και να επιστρέψετε χωρίς να χάσετε ένα ολόκληρο κύμα. Πώς είναι δυνατόν αυτό; Σε πρώιμα στάδια είναι δυσκολότερη η διαχείριση διότι η ζημιά δεν είναι αρκετή για τη γρήγορη εκκαθάριση του κύματος, αλλά πράξτε ως εξής: Όταν το αντίπαλο κύμα φτάσει στο Mid, αμέσως χρησιμοποιείστε το W σε όλα, και σκοτώνετε κάθε ένα από αυτά με το Q, χρησιμοποιώντας βασικές επιθέσεις μεταξύ του χρόνου επαναφόρτισης. Ύστερα αρχίστε το περπάτημα προς τη λωρίδα που θα περιπλανηθείτε. Είναι σημαντική η αναφορά εδώ της αναγκαιότητας της ulti να είναι διαθέσιμη ή ακόμα καλύτερα και η διαθεσιμότητα του Φλας, ώστε να εκτελεστεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Για παράδειγμα, κατευθύνεστε προς το Bot, χρησιμοποιείστε Φλας – ulti για την έναρξη της μάχης, ύστερα με τη βοήθεια των συμμάχων ίσως πάρετε ένα kill. Μετά αμέσως κατευθυνθείτε ξανά προς τη Λωρίδα σας. Αυτή η διαδικασία θα διαρκέσει το πολύ ένα λεπτό, αν εκτελεστεί σωστά. Αυτό στη χειρότερη περίπτωση θα κοστίσει ένα ολόκληρα κύμα υπηρετών. Αλλά σε αντάλλαγμα, θα έχετε πάρει kills, ή ξοδέψει κάποια ξόρκια επικαλεστών, ή ένα τσάμπα δράκο αν ο Jungler σας βρίσκετε κοντά. Ένα καλό κολπάκι είναι να περιπλανηθείτε πριν το κύμα με το κανονάκι δημιουργηθεί, διότι καθώς είστε στο δρόμο για κάποια λωρίδα, το κύμα με το κανονάκι θα τρέχει στο Mid και θα πιεστεί πιο αργά.
Γνώση της θέσης του αντίπαλου Jungler
Αν έχετε ορατότητα του αντίπαλου Jungler, και παρατηρείτε πως πρόκειται να πάει σε κάποια Λωρίδα για gank τότε μπορείτε να τον ακολουθήσετε ώστε να μετατρέψετε, για παράδειγμα, μία κατάσταση από 2v1 σε 2v2. Ή να αποφασίσετε να κινηθείτε προς την αντίθετη κατεύθυνση αν πιστεύετε πως οι σύμμαχοί σας είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν μια υπεράριθμη κατάσταση. Από την άλλη, η άγνοια της θέσης του αντίπαλου Jungler, μπορεί να σας κοστίσει σημαντικούς πόρους. Για να είμαστε ακριβείς, φανταστείτε να περπατάτε προς την Πάνω Λωρίδα για gank και τυχαία συναντάτε τον αντίπαλο Jungler. Οι πιθανότητες να πεθάνετε είναι υψηλές καθώς ο Mid παίκτης θα κλείσει και θα είστε αντιμέτωποι με μία 2v1 κατάσταση. Παρ’ όλα αυτά, αν πιστεύετε πως σκοτώνετε μονομιάς (oneshot) τον αντίπαλο Jungler, τότε γρήγορα χρησιμοποιείστε τα ξόρκια σας για να τον βγάλετε εκτός και ύστερα οπισθοχωρήστε στην ασφάλεια.
Ενδεχόμενο kill
Ο πιο σημαντικός παράγοντας! Όπως προανέφερα, η περιπλάνηση μπορεί να έχει αμυντικό χαρακτήρα (βοηθώντας μια λωρίδα από πιθανό gank του Jungler), άλλα ο πραγματικός της χαρακτήρας είναι ο επιθετικός. Περιπλάνηση σημαίνει kills που σημαίνει κυριαρχία στις λωρίδες. Η περιπλάνηση υπάρχει για να μαζεύονται εύκολα kills που οδηγούν σε ακόμα πιο εύκολες δευτερεύοντες αποστολές. Καλή είναι η περιπλάνηση όταν οι αντίπαλοι πιέζουν δυνατά κάποια λωρίδα. Αν όμως σας δουν νωρίς από κάποιο Μάτι, επιστρέψτε στη λωρίδα σας. Πολλά καλά θα συμβούν όταν περιπλανηθείτε σε μια πιεσμένη λωρίδα. Όπως η βοήθεια των συμμάχων που αντιμετωπίζουν μια κρίσιμη κατάσταση, τα kills, η ανύψωση του γενικού ηθικού (πολύ σημαντικό) και τσάμπα αποστολές. Είναι πιθανή η περιπλάνηση σε μια λωρίδα που την πιέζουν οι σύμμαχοί σας. Το γνωστό dive. Η Annie κάνει τα dives να μοιάζουν παιχνιδάκι. Οι εχθροί θα έχουν ήδη χάσει μέρος της ζωής του, ειδάλλως δεν θα ήταν πιεσμένοι, που σημαίνει πως ο συνδυασμός της Annie, θα τους καταστρέψει την ύπαρξη.
Σε αυτό το κομμάτι, είναι απαραίτητη η προσθήκη της πιθανότητας της εισβολής (invade).
Αν είστε duoQ με τον Jungler (όχι αναγκαίο βέβαια), η εισβολή στην αντίπαλη ζούγκλα ίσως προσφέρει μερικά ωραία χρήματα. Αυτού του είδους η εισβολή θεωρείται περιπλάνηση. Πειραματιστείτε.
Καθώς είστε στο δρόμο προς μια λωρίδα, έχετε στο νου πως η ακινητοποίηση πρέπει να είναι έτοιμη. Αν όχι, χρησιμοποιείστε το W και το E, ενόσω κατευθύνεστε στην επιθυμητή λωρίδα.
Επίσης, αν πιέσατε κάποιο κύμα γρήγορα, αλλά δεν υπάρχει κάποια ευκαιρία για περιπλάνηση, τότε σκοτώστε τους λύκους ή τα αρπακτικά ενώ περιμένετε το επόμενο κύμα.
Ομαδικές Μάχες
Στις ομαδικές μάχες, η δουλειά της Annie είναι αρκετά απλή. Κάντε χρήση του συνδυασμού Φλας – ulti και εξαλείψτε τα αντίπαλα carries. Μετά επανατοποθετηθείτε και συνεχίστε την πρόκληση ζημιάς σε άλλους στόχους. Πάντα ψάξτε γι αυτό το μικρό κενό που ο αντίπαλος Σκοπευτής πλησιάζει να σκοτώσει έναν υπηρέτη και τιμωρείστε τον. Επίσης είναι εφικτό να ακολουθήσετε τον άλλο δρόμο από γύρω και να πλαγιοκοπήσετε την πίσω γραμμή. Και οι δύο ιδέες είναι εντάξει. Θυμηθείτε πως η ακινητοποίηση πρέπει να είναι διαθέσιμη για να το κάνετε.
Συμβουλές
Η Annie μπορεί να χρησιμοποιήσει την ακινητοποίηση με έναν ωραίο αόρατο τρόπο.
- Όταν έχετε τρία stacks στην παθητική, μπορείτε να ακινητοποιήσετε τον εχθρό κάνοντας χρήση του Q και ενώ η μπάλα ταξιδεύει να ανοίξετε το E. Το γεγονός ότι το E ενεργοποιείτε με τη μία ενώ το Q θέλει χρόνο να ταξιδέψει, πριν φτάσει στο στόχο του,το E προσθέτει ένα stack στην παθητική, κάνοντας το Q να ακινητοποιήσει το στόχο.
Κοιτάξτε τα παρακάτω βίντεο:


- Χρησιμοποιείτε το E κάθε φορά που ένα αντίπαλο ξόρκι θα σας χτυπήσει. ΠολλοίAnnie παίκτες το ξεχνούν. Το E σας σώζει μία μικρή (μα ίσως ζωτικής σημασίας) ποσότητα ζημιάς.
Όταν μιλάμε για ζευγάρι λωρίδας (matchup), το LoL είναι ένα παιχνίδι ικανοτήτων και όχι παιχνίδι counter. Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να επιλέξουν ένα ήρωα που έχει πλεονέκτημα έναντι σε κάποιον άλλον, κάτι που είναι έγκυρο όταν οι ικανότητες των δύο επικαλεστών είναι στο ίδιο επίπεδο (ή κάπου κοντά). Και πιστέψτε με, το να μοιράζεστε την ίδια κατηγορία με κάποιον δεν σας καθιστά ισότιμους. Οπότε, οτιδήποτε ακολουθεί πιο κάτω, παίρνει ως δεδομένο πως και οι δύο παίκτες είναι ισότιμοι σε ικανότητες.
Από την εμπειρία μου, οι δυσκολότεροι αντίπαλοι για την Annie είναι οι Syndra, Morgana, Lux και Zed. Υπάρχουν πολλοί δύσκολοι αντίπαλοι για να είμαι ειλικρινής αλλά αυτοί οι τέσσερις είναι εκτός ορίων.
Ας εξηγήσω:
Ο Viktor είναι δύσκολος αντίπαλος, αλλά οι εμβέλειές του δεν είναι τόσο μεγάλες, ώστε να μην είσαι σε θέση να αντεπιτεθείς ή να αποφύγεις εύκολα κάποιο ξόρκι. Ανταλλάσσοντας πυρά ενώ το Q του
Ο Viktor είναι δύσκολος αντίπαλος, αλλά οι εμβέλειές του δεν είναι τόσο μεγάλες, ώστε να μην είσαι σε θέση να αντεπιτεθείς ή να αποφύγεις εύκολα κάποιο ξόρκι. Ανταλλάσσοντας πυρά ενώ το Q του
επαναφορτίζει πιθανότατα θα σου κερδίζει τη Λωρίδα. Αλλά οι εμβέλειες της Syndra, για παράδειγμα, συν ο χρόνος επαναφόρτισης του Q της είναι κακά νέα για την Annie από το πρώτο κιόλας επίπεδο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ίσως χρειαστεί να παίξετε αμυντικά αν είστε επιθετικογενής παίκτης. Farm-αρετε με ασφάλεια και μη ρισκάρετε πολλά, αλλιώς θα βρεθείτε προ εκπλήξεως.
Άλλοι δύσκολοι αντίπαλοι είναι οι Azir, Cassiopeia, Xerath, LeBlanc, Lulu και Malzahar.
Εύκολοι αντίπαλοι: Veigar, Twisted Fate, Ahri, Ezreal, Karthus, Katarina, Vladimid, Ziggs και Zilean.
Syndra
Ετοιμαστείτε να κινηθείτε αρκετά. Μια απρόσεκτη Annie μπορεί να πεθάνει στο πρώτο επίπεδο από μια Syndra. Θα προσπαθήσει να σας παρενοχλήσει κάθε φόρα που πάτε να σκοτώσετε έναν υπηρέτη. Ψαρέψτε τα ξόρκια της κινούμενοι μπρος πίσω όταν ένας αντίπαλος υπηρέτης πεθαίνει, ώστε να ξοδέψει τα ξόρκια της. Ύστερα σκοτώστε
τον υπηρέτη. ΜΗ μένετε στην ευθεία που συνδέει τη Syndra, εσάς και τις μπάλες της, ώστε να αποφύγετε πιθανές ακινητοποιήσεις. Πριν το έκτο επίπεδο, αν αστοχήσει το συνδυασμό της, θα έχετε ένα μικρό χρονικό διάστημα 4 – 5 δευτερολέπτων να αντεπιτεθείτε. Χρησιμοποιείστε το προς όφελός σας. Αλλιώς, παραμείνετε πίσω μέχρι να βρεθεί άλλη ευκαιρία. Στο έκτο επίπεδο μπορεί να σας σκοτώσει μονομιάς (γρηγορότερα από ότι εσείς), εκτός αν διαθέτετε Μανδύα Εξουδετέρωσης και Καταλύτη Προστασίας (πολύ δύσκολο). Οπότε, μετά τα έξι ψάξτε για ευκαιρίες περιπλάνησης ή ζητείστε βοήθεια από τον Jungler.
Morgana
Μείνετε πίσω από τους υπηρέτες σας ώστε να αποφύγετε το Q της. Οι Morgana παίκτες προσπαθούν να farm-άρουν και πιέζουν απρόσεχτα. Η Μαγική Αρπαγή Ζωής από την παθητική της την κρατάει στη Λωρίδα για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθιστώντας την ανταλλαγή πυρών άχρηστη. Ακόμα και αν καταφέρετε να περάσετε κάμποση ζημιά σε αυτή, θα αναπληρώσει τη χαμένη ζωή στο επόμενο κύμα. Ακόμα και η ασπίδα της απορροφά μαγική ζημιά και αγνοεί τις ακινητοποιήσεις. Πείτε πως είναι μια 100% farm λωρίδα. Στο έκτο επίπεδο, κάντε all-in χωρίς να είναι έτοιμη η ακινητοποίηση. Χρησιμοποιήστε την ulti πρώτα. Λογικά θα την απορροφήσει η ασπίδα. Αλλά μετά είναι ευάλωτη στην ακινητοποίηση από τα επόμενα ξόρκια σας, δίνοντας την ευκαιρία για ένα kill.
Lux
Οι μακριές εμβέλειές της επιτρέπου τσάμπα ζημιά σε εσάς. Αν προσπαθήσετε να την παρενοχλήσετε, το πιο πιθανό είναι να σας κάνει ζημιά με τα ξόρκια και να οπισθοχωρήσει χωρίς να την αγγίξετε. Μείνετε πίσω και farm-άρετε. Στα 6, ο συνδυασμός σας δεν τη σκοτώνει, αφού η ασπίδα της εφαρμόζεται δύο φορές επάνω της. Αλλά ακόμα είναι δυνατό να την αναγκάσετε σε επιστροφή στην πηγή.
Zed
Άλλος ένα ήρωας με μακρύτερες εμβέλειες από την Annie. Και είναι ήρωας κοντινής εμβέλειας! Μην τον υποτιμάτε. Λαμβάνοντας υπόψη τις μεγάλες εμβέλειες, μπορεί να προκαλέσει ζημιά χωρίς να του επιστρέψετε τίποτα. Για ακόμα μια φορά μείνετε πίσω και farm-άρετε. Στα 6, έχετε την ακινητοποίηση έτοιμη ΠΑΝΤΑ. Αν την ξοδέψετε σε κάτι, είστε νεκροί. Θα σας κάνει ulti, ακόμα και κάτω από τον πύργο και θα πεθάνετε. Αν δεν μπορείτε να farm-άρετε με βασικές επιθέσεις (ή και να μπορείτε για την ακρίβεια), ζητείστε βοήθεια από τους συμπαίκτες σας.
Azir
Μεγάλες εμβέλειες παντού! Ο Αυτοκράτορας της Άμμου και τα χτυπήματα του στρατού του δε δίνουν χώρο για αντεπιθέσεις. Μείνετε μακριά από την εμβέλεια των στρατιωτών του και τιμωρείστε τον αφού χρησιμοποιήσει το Q. Στα 6, τον σκοτώνετε μονομιάς.
Cassiopeia
Είναι δύσκολη αν σας πετύχει το Q ή το W της. Έχει μεγαλύτερες εμβέλειες από την Annie αλλά υπάρχει περιθώριο για αποφυγή των ξορκιών της. Το animation είναι ιδιαίτερα αργό. Κάντε αυτό και θα επιζήσετε. Στα έξι, κάντε all-in.
Xerath
Κινηθείτε πολύ! Ξανά είναι θέμα μεγάλης εμβέλειας. Όταν φτάσετε 6 θα είναι ευκολότερο. Μέχρι τότε, γίνετε ο μάστορας της αποφυγής!
LeBlanc
Οι εμβέλειες στα Q δε διαφέρουν πολύ. Αλλά ακόμα αν είστε σε εμβέλεια να χτυπηθείτε από το Q της τότε σίγουρα θα σας χτυπήσουν και τα υπόλοιπα ξόρκια. Μείνετε πίσω και αντεπιτεθείτε όταν το W της επαναφορτίζει. Στα 6 μπορείτε να τη σκοτώσετε.
Lulu
Έχει βιωσιμότητα (sustainability), ξόρκια καταστολής πλήθους (crowd control) και πρώιμη ζημιά. Η ασπίδα της απορροφά αρκετή ζημία και το Q της είναι δύσκολο να το χειριστεί κανείς. Δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για αντεπιθέσεις. Πριν τα 6 farm-άρετε. Όταν είστε 6, πάλι είναι δύσκολο να τη σκοτώστε. Για την ακρίβεια αν χωθείτε με τα πάντα θα πεθάνετε.Συγκεντρωθείτε σε άλλα πράγματα όπως η περιπλάνηση. Είναι κάπως χάσιμο χρόνου η ενασχόληση μαζί της.
Malzahar
Λοιπόν, ένα ακόμη ήρωας με μεγαλύτερες εμβέλειες. Παρόλο που είναι μικρότερες από ότι συνήθως, είναι ακόμα μεγαλύτερες από της Annie. Με τον τρόπο που έχει φτιαχτεί ο Malzahar, είναι στη φύση του να πιέζει δυνατά τη λωρίδα του και να farm-άρει εύκολα με το E. Δεν μπορείτε να κάνετε πολλά με τέτοιον αντίπαλο. Πρόκειται να πιεστείτε πολύ δυνατά στον πύργος σας από πολύ νωρίς. Ζητήστε ευγενικά από τον Jungler να δώσει μια μικρή βοήθεια στην αρχή. Όταν είστε 6 και οι δύο, έχει το πλεονέκτημα, διότι οι Malzahar παίκτες αγοράζουν Καταλύτη της Προστασίας ως πρώτο αντικείμενο. Αυτή η επιπλέον ζωή θα αντέξει το συνδυασμό σας. Farm-άρετε και περιπλανηθείτε.
Μερικές συμβουλές για αντικείμενα.
Η Ράβδος των Αιώνων δεν είναι καλή επιλογή, διότι είναι ένα εξελισσόμενο (scaling) αντικείμενο. Η Annie ψάχνει για πρώιμη κυριαρχία, όχι να αποκτήσει δύναμη στη μέση και προς το τέλος του παιχνιδιού. Αν αντιμετωπίζεται κάποιο Δολοφόνο φυσικής ζημιάς. ή γενικά κάποιο ήρωα που προκαλεί φυσική ζημιά, προσπεράστε το Σκήπτρο της Αβύσσου και φτιάξτε την Κλεψύδρα της Ζόνια ή αγοράστε το Περικάρπιο του Ερευνητή και ολοκληρώστε το αργότερα μες στο παιχνίδι. Σε αυτή την περίπτωση ίσως είναι ανάγκη η χρήση των Παπουτσιών Μάγου, αλλά και πάλι προτιμώ τις Ιόνιες Μπότες. Το Σκήπτρο της Ριλάι αποτελεί καλή επιλογή όταν οι εχθροί δε διαθέτουν ικανότητες κάλυψης κενού (gap closers), αλλά ξόρκια αύξησης της ταχύτητας κίνησης όπως ο Volibear και ο Trundle. Βοηθά στη συνεχή αποφυγή (kite) και ταυτόχρονη μάχη, κατάσταση η οποία κρατά σχεδόν επ’ άπειρον εξ’ αιτίας των χαμηλών χρόνων επαναφόρτισης. Αν η σύνθεση της αντίπαλης ομάδας απαρτίζεται από δύο ή τρία Τανκς, με πολλές ικανότητες καταστολής πλήθους (crowd control), τότε είναι δύσκολη η εκτέλεση ενός καλού και επιτυχημένου συνδυασμού χωρίς κατάληξη αυτοκτονίας. Αυτή η περίπτωση συνιστά μία από τις δυσκολότερες για τους Annie παίκτες. Τι κάνεις λοιπόν αν δεν είναι δυνατή η εξαφάνιση με μια κίνηση των αντίπαλων carries? Εδώ είναι που φαίνεται η χρησιμότητα του Μορελονομικόν. Η αγορά του προτείνεται σαν πρώτο αντικείμενο, ή κάπου μεταξύ των δύο ή τριών τελευταίων. Αλλά πότε πρώτο και πότε τελευταίο; (Είμαστε ακόμα στην περίπτωση όπου η αντίπαλη ομάδα απαρτίζεται από δύο με τρία Τανκς, με πολλές ικανότητες καταστολής πλήθους). Το Μορελονομικόν χρειάζεται σε πρώιμη φάση αν σε αυτή, δε σημειώθηκε μεγάλο προβάδισμα (το ελαφρύ προβάδισμα δεν είναι αρκετό σε αυτή την περίπτωση). Αν πάλι το επιτύχατε και το παιχνίδι δεν τελειώσει πριν τα 30 λεπτά τότε βρίσκετε στην τελική φάση του παιχνιδιού όπου το προβάδισμα που είχατε σιγά σιγά χάνεται λόγω του ότι το παιχνίδι φτάνει προς το τέλος και όλοι οι παίκτες ολοκληρώνουν τα builds του. Τότε, χρειάζεστε πάλι το Μορελονομικόν σας ένα από τα τελευταία αντικείμενά σας. Ο λόγος είναι πως, το Μορελονομικόν συν ρούνους μείωσης χρόνου επαναφόρτισης συν Ιόνιες Μπότες συν μείωση χρόνου επαναφόρτισης από τις εξειδικεύσεις ίσον 45% μείωση χρόνου επαναφόρτισης (η νέα μέγιστη τιμή της ΜΧΕ με το νέο σύστημα εξειδικεύσεων). Με τόση ΜΧΕ, η χρήση των ξορκιών είναι πολύ συχνή
μετατρέποντας την Annie σε έναν αποτελεσματικό ήρωα απέναντι σε
Τανκ χαρακτήρες.
Από διαβολάκι, μεταμορφώνεται σε έναν βαρύ μάγο απεμπλοκής (disengage). Όπως ένας παλιός συμπαίκτης είχε πει «Η μείωση χρόνου επαναφόρτισης είναι η ταχύτητα επίθεσης των Μάγων». Σε αυτό το σενάριο, η Annie επικεντρώνεται στην εξόντωση Τανκ χαρακτήρων σαν να ήταν ένας μάγος όπως η Anivia ή ο Azir, Έπειτα προχωρά στην πίσω γραμμή.
Επίλογος
Φτάσαμε στο τέλος αυτού του οδηγού. Ελπίζω να τον βρήκατε ενδιαφέρον και χρήσιμο. Γράψτε τα σχόλιά σας πιο κάτω αν έχετε απορίες ή αν κάτι σας προβληματίζει ή οτιδήποτε πιστεύετε πως ξέχασα να αναφέρω. Θα χαιρόμουν πολύ να σας βοηθήσω για οποιοδήποτε προβληματισμό σας. Ευχαριστώ για την ανάγνωση.
Ευχαριστούμε τον οργανισμό Instinct-esports.eu και τον GaTa για την παραχώρηση δικαιώματος να αναδημοσιεύσουμε το Guide τους.
0
You must be logged in to post a comment.