Το παίξαμε και σας το παρουσιάζουμε. Για σήμερα έχουμε review για το Hand of Fate!
Το Hand of Fate είναι ένα παιχνίδι που συνδυάζει στοιχεία collectible card game και RPG. Είναι ένα παιχνίδι της Defiant Development και κυκλοφόρησε επίσης από την ίδια εταιρία στις 17 Φεβρουαρίου του 2015 για Windows, Linux, OS X και τις κονσόλες Xbox One και PlayStation 4. Αλλά ας περάσουμε τώρα στα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια του παιχνιδιού.
Πλοκή και Gameplay
Το παιχνίδι ξεκινάει αμέσως χωρίς να έχει κάποιο tutorial, όμως η πρώτη αποστολή είναι τόσο απλή που ο παίχτης δεν νιώθει πως πέφτει απευθείας στα βαθιά. Το παιχνίδι ξεκινάει με έναν μάγο να μας προσκαλεί να καθίσουμε σε ένα τραπέζι απέναντί του. Στη συνέχεια μοιράζει κάποιες κάρτες στο τραπέζι κι ο παίχτες επιλέγει ποια κάρτα θα ανοίξει. Κάθε κάρτα που ανοίγει ο παίκτης μπορεί να τη σκεφτεί ως μία “πόρτα”, καθώς από πίσω ο χαρακτήρας θα κληθεί να πάρει μία απόφαση η οποία επηρεάζει και την πορεία της ιστορίας. Έτσι μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με ένα goblin που μας προσφέρει ένα αντικείμενο σε αντάλλαγμα με φαγητό, χρυσάφι ή συζήτηση, ένα ξωτικό που μας εκπληρώνει μία ευχή, ή ίσως και μία ορδή σκελετών. Στην τελευταία περίπτωση το παιχνίδι περνάει σε combat system, όπου ο χαρακτήρας θα πρέπει να πολεμήσει με το gear που έχει διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή.
Το σύστημα μάχης είναι απλούστατο: ένα κουμπί για επίθεση, ένα κουμπί για stun attack κι ένα κουμπί για roll έτσι ώστε να αποφύγει επιθέσεις. Είναι πανομοιότυπο με το σύστημα μάχης του Arkham Asylum ή ακόμα καλύτερα του Shadows of Mordor, χωρίς δυστυχώς να καταφέρει να ενθουσιάσει τον παίκτη όπως στους παραπάνω τίτλους. Θα επανέρθουμε στο RPG στοιχείο παρακάτω. Επίσης το random στοιχείο είναι έντονο στο παιχνίδι, για παράδειγμα όταν ο παίκτης ανοίγει μία κάρτα που κρύβει από πίσω έναν καταρράκτη. Εκεί θα πρέπει ο παίκτης να επιλέξει μία από τις τέσσερις κάρτες και να εύχεται πως δε θα του τύχει failure.
Γιατί αν του πετύχει, μπορεί να χάσει ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής του, ή ακόμα και φαγητό ή χρυσό. Σε κάθε αποστολή οι κάρτες στο τραπέζι σχεδιάζουν ένα dungeon και μπορούμε να ολοκληρώσουμε ένα επίπεδο χωρίς να αποκαλύψουμε τι κρύβεται πίσω από κάθε μία. Στο τέλος, αφού ξεφύγουμε ανεβαίνοντας τις σκάλες ή εξολοθρεύσουμε το τελικό bossάκι, ο μάγος ανάλογα με τις αποφάσεις μας στην ιστορία, μας δίνει κάποιες κάρτες. Με αυτές τις κάρτες ο παίκτης μπορεί να δημιουργήσει μία τράπουλα που λειτουργεί ως gear για τον χαρακτήρα μας για τις επόμενες περιπέτειες. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα πολύ ωραίο παιχνίδι, που δυστυχώς όμως δεν είναι και τόσο ισορροπημένο. Ή ο χαρακτήρας θα γίνει op από τις πρώτες κιόλας αποκαλύψεις καρτών, ή θα πρέπει να περιμένει για το επόμενο combat για να χάσει.
Γραφικά και Combat
Αυτά τα δύο μπορούν να μπουν στην ίδια κατηγορία διότι τα γραφικά δε φαίνονται αλλού στο παιχνίδι. Βλέπουμε καλοσχεδιασμένα τοπία και καλοσχεδιασμένους χαρακτήρες, όμως μερικές λεπτομέρειες και η κακή οπτική της κάμερας είναι αυτά που νευριάζουν τον παίκτη. Μία πιθανή παγίδα δεν γίνεται αντιληπτή καθώς ένας τοίχος μπροστά μας μπορεί να μας καλύπτει την όραση ή η πολύ απομακρυσμένη κάμερα. Κάτι που δυσκολεύει απείρως πολύ το παιχνίδι χωρίς λόγο, καθώς μπορεί να αφήσει τον παίκτη με ένα πόντο ζωής, που σημαίνει θάνατο στην αμέσως επόμενη μάχη. Πέρα από τη μάχη όμως, το παιχνίδι υποφέρει από ασταθές framerate και συχνά fps drops, που φυσικά και δεν επηρεάζουν το παιχνίδι, όμως καταστρέφει αυτή τη μαγική αίσθηση του DnD που μας προσφέρει.
Ήχος
Λίγα λόγια για τη μουσική και τα sound effects του παιχνιδιού. Οι χαρακτήρες μας δεν έχουνε φωνές πέρα από το μάγο ο οποίος έχει μία υπέροχη φωνή που προσφέρει στο όλο dungeon αίσθημα του παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια της μάχης τα sound effects μπορούμε να πούμε πως είναι on-point και ακούγονται ακριβώς τη στιγμή που πρέπει (πχ το χτύπημα του σπαθιού). Η μουσική που ακούγεται κατά την όλη διάρκεια του παιχνιδιού είναι ευχάριστη και δένει ωραία με την εξερεύνηση των καρτών και δίνει ένα ωραία αίσθημα την ώρα της μάχης.
Το Hand of Fate παρά τα αρνητικά του, καταφέρνει να προσφέρει στον παίκτη ένα πολύ ωραίο αίσθημα Pen and Paper παιχνιδιών, με αρκετά ικανοποιητικό combat system και σίγουρα πρωτοποριακό για το είδος του. Δεν είναι το παιχνίδι που θα σας καθηλώσει, έχει όμως ένα αρκετά σύντομο story (10 ώρες το πολύ) που είναι αρκετά ευχάριστο να ολοκληρώσεις. Σε περίπτωση που σας άρεσε, το Hand of Fate είναι αρκετά replayable, καθώς μπορείτε να φτιάξετε την τράπουλα σας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όπως επίσης διαθέτει και το endless mode στο οποίο ο παίκτης ανοίγει συνεχώς κάρτες χωρίς τελικό boss, χωρίς να τελειώνει ποτέ.
Μπορείτε να βρείτε το Hand of Fate
Facebook Comments