GameHorizon.gr

Νέα για την ταινία Assassin’s Creed

Εμφανίστηκαν νέες πληροφορίες σχετικά με την επερχόμενη ταινία Assassin’s Creed. Η ταινία στην οποία παραγωγός και πρωταγωνιστής είναι ο Michael Fassbender είναι πολλά υποσχόμενη και φαίνεται να είναι σωστή απέναντι στη σειρά. Αν και συνήθως οι ταινίες που βασίζονται σε games δεν έχουν καλή κατάληξη και καταλήγουν να γίνονται μισητές από το κοινό και κυρίως από τους οπαδούς της σειράς. Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά και μάλλον δεν είναι μακριά καθώς τόσο η ταινία Assassin’s Creed  αλλά και η ταινία Warcraft είναι προ των πυλών. Σε αυτό το άρθρο θα δείτε ότι γνωρίζουμε για την ταινία :

  •  Το ιστορικό κομμάτι θα εξελίσσεται το 1491, όπου ο Aguilar θα ψάχνει για ένα αντικείμενο της Εδέμ των Ones Who Came Before.
  •  O Callum Lynch καταδικάστηκε σε θανατική ποινή υπό την κατηγορία φόνου στο Texas. Η Abstergo σκηνοθέτησε την εκτέλεσή του και τον μετέφερε στην Ισπανία.
  •  Το εργαστήριο της Abstergo όπου κρατείται ο Callum είναι χτισμένο στο εσωτερικό μίας παλιάς ισπανικής εκκλησίας.
  •  Υπάρχουν 30 με 40 επιπλέον ασθενείς στο συγκεκριμένο εργαστήριο της Abstergo, όλοι από τους οποίους έχουν προγόνους από ιστορική περίοδο που έχει ήδη εξερευνηθεί μέσα στα παιχνίδια.
  • Ο Callum θα βρεθεί μέσα στο Animus τουλάχιστον δύο φορές μέσα στην ταινία

DF-01042 – Through a revolutionary technology that unlocks his genetic memories, Callum Lynch (Michael Fassbender) experiences the adventures of his ancestor, Aguilar, in 15th Century Spain with Maria (Ariane Labed). Photo Credit: Kerry Brown.

  • Η Marion Cotillard έχει το ρόλο της Sophia Rikkin, υπεύθυνη του εργαστηρίου της Abstergo, ενώ ο Jeremy Irons παίζει τον πατέρα της και ο Alan Rikkin το διευθυντή της Abstergo Industries.
  • Ο Callum θεωρεί την Sophia ως αρχιφύλακα.
  • Η παραγωγή της ταινίας έγινε στη σκηνή 007 των Pinewood Studios στο Λονδίνο, όπου στεγαζόταν το σκηνικό του εργαστηρίου της Abstergo.
  • Τα σκηνικά της Abstergo δημιουργήθηκαν έτσι ώστε οι χώροι να είναι όσο το δυνατόν πιο συνδεδεμένοι γίνεται, ώστε να διευκολύνεται η διαδικασία των γυρισμάτων.
  • Τραβήχτηκαν σκηνές που αναπαριστούσαν τη δράση της Ιερά Εξέτασης στην Ισπανία του 15ου αιώνα.

NACT3

  • Ο Fassbender είναι τελικά ο μόνος ηθοποιός που εμφανίζεται και στο Modern και στο Historical κομμάτι.
  • Οι πρόγονοι των ηθοποιών Michael K Williams και Matias Varela, οι οποίοι πρόσφατα εισαχθέντες στο cast της ταινίας, είναι ένας γιατρός βουντού και ένας μέσο-ανατολίτης Assassin αντίστοιχα. Επίσης φήμες λένε ότι ο πρόγονος του Williams είναι ο γνωστός από το Assassin’s Creed Liberation.
  • Κάποιοι από τους χαρακτήρες στο present day εμφανίζουν ιδιαίτερες δυνάμεις και ικανότητες.
  • Το Bleeding Effect και το Eagle Vision θα κάνουν την εμφάνισή τους στην ταινία.
  • Για τις σκηνές που γυρίστηκαν στη Μάλτα χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 900 κομπάρσοι με ρούχα 15ου αιώνα.

NACT4

  • Η σχεδίαση του Animus άλλαξε για να υπάρχει περισσότερη αλληλεπίδραση με τους ηθοποιούς. Η ιδέα άρεσε τόσο πολύ στη Ubisoft που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τους ίδιους σε επόμενο παιχνίδι.
  • Ο Βρετανός parkourer Damien Walters ήταν ο κασκαντέρ του Michael Fassbender στις σκηνές parkour της ταινίας.
  • Δυστυχώς, δε θα υπάρχει καμία σκηνή στην οποία ο Fassbender προσγειώνεται σε ένα κάρο με άχυρα.
  • Για τις ανάγκες της ταινίας φτιάχτηκαν πάνω από 3000 στηρίγματα όπλων. Το να δουλέψουν τα Hidden Blades σωστά ήταν μία δύσκολη υπόθεση, αλλά τελικά η ομάδα τα κατάφερε.
  • Κάθε όπλο που δημιουργήθηκε θα είναι Easter Egg για τη σειρά. Θα δούμε για παράδειγμα το τόξο του Connor και το ξίφος-μπαστούνι του Jacob στην ταινία.

NACT5

  • Τα κοστούμια των Assassins χρειάστηκαν 2 με 3 μήνες για να δημιουργηθούν. Κάθε κοστούμι έχει 8 διαφορετικές εκδόσεις, ενώ ξεχωριστές ενδυματολογικές ομάδες εργάστηκαν στο καθένα.
  • Το πιο δύσκολο στη σχεδίαση κοστούμι ήταν του Aguilar, μιας και ήταν το πρώτο που σχεδιάστηκε και έπρεπε να θέσει το ύφος και τον τόνο που θα είχαν τα υπόλοιπα κουστούμια.
  • Ήταν στόχος το ιστορικό κομμάτι να είναι οπτικά ξεχωριστό από το σύγχρονο κομμάτι μέσω της παλέτας των χρωμάτων. Έτσι, η Ισπανία του 15ου αιώνα περιγράφεται σε πιο γήινα χρώματα που έρχονται σε αντίθεση με το ψυχρό χαρακτήρα του εργαστηρίου της Abstergo.
  • Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ενδυματολογικής ομάδας ήταν η δημιουργία ενός σχεδίου για την κουκούλα, η οποία και θα ήταν πιστή στις κουκούλες των παιχνιδιών και θα έμενε στη θέση της όσο οι ηθοποιοί και οι κασκαντέρ έτρεχαν πάνω στη σκηνή. Το κατόρθωσαν μετά από πάνω από 20 προσπάθειες.
  • Αυτό που έλκυσε τον Fassbender στο παιχνίδι ήταν ότι ήθελε να δημιουργήσει μία ταινία φαντασίας βασισμένη στην επιστήμη. Επίσης, θεωρεί ότι η ιδέα Assassins VS Templars είναι πολύ ενδιαφέρουσα.

NACT7

  • Η διαδικασία των γυρισμάτων κράτησε 80 μέρες.
  • Ο Fassbender παρομοιάζει το Assassin’s Creed με το Star Wars, όπου υπάρχει μία Σκοτεινή και μία Φωτεινή πλευρά, οι οποίες, όμως πολλές φορές περιπλέκονται η μία με την άλλη.
  • Ο Justin Kurzel δηλαδή ο σκηνοθέτης της ταινίας, δεν ήθελε η ταινία να θυμίζει ταινία υπέρ-ηρώων. Προσπάθησε όλη η δράση της ταινίας να πραγματοποιείται χωρίς ειδικά εφέ.
  • Σε αυτά τα πλαίσια, τα Leaps of Faith, ακόμα και 30 μέτρα πάνω από το έδαφος δηλαδή κοντά στο ύψος ενός εξαώροφου κτηρίου, γίνονται από επαγγελματίες Freefallers χωρίς χρήση καθόλου ειδικών εφέ.
  • Η παραγωγή χρειάστηκε να σταματήσει στις 15 Νοεμβρίου του προηγούμενου έτους για να χρησιμοποιηθούν οι χώροι για τα γυρίσματα του Star Wars Episode VIII.

Αυτά είναι όλα όσα γνωρίζουμε σχετικά με την ταινία Assassin’s Creed η οποία θα είναι διαθέσιμη στης 21 Δεκεμβρίου.

Εδώ θα δείτε το επίσημο poster που θα εμφανίζεται στους κινηματογράφους.

NACT8

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

Πάνος Κατιμερτζής
Ονομάζεται Κατιμερτζής Παναγιώτης, ο οποίος γνώρισε τα videogames σε μικρή ηλικία με πρώτο του game το Age of Mythology. Είναι λάτρεις των open-world games και συλλέκτης. Πιστεύει θερμά ότι πρέπει να υπάρχει ευγένεια μεταξύ όλων των Gamers αν θέλουμε το Gaming να γίνει ένας σεβαστός και αξιοπρεπείς τρόπος ζωής.

No comments

Αφήστε μια απάντηση

GAMEHORIZON RECRUITMENT

GameHorizon