“Το Prey δεν θα έχει προβλήματα.”
Θέλει κότσια να ισχυριστείς κάτι τέτοιο, σαν εταιρία!
Κάτι το οποίο πάντα αποτελούσε πρόβλημα μέχρι ένα σημείο, αλλά χειροτέρεψε με τα χρόνια, είναι τα άθλια PC ports. Αυτό το παρατηρείτε εύκολα και σε μεγάλες κυκλοφορίες, όπως τα Batman: Arkham Asylum, Rome II και Mafia 3, που χρειάστηκαν patch μια-δυο μέρες μετά την κυκλοφορία τους για να μπορούν να παιχτούν. Σε αυτό το συγκεκριμένο κλίμα, η Arkane ισχυρίζεται πως το παιχνίδι της, το Prey θα είναι άψογο και χωρίς κανένα πρόβλημα όταν κυκλοφορήσει.
Αυτό είναι μια σημαντική δήλωση, αν σκεφτούμε πως η Arkane είναι πίσω από το πρόσφατο Dishonored 2, το οποίο ναι μεν ήταν εξαιρετικό παιχνίδι, αλλά η εκδοχή για PC είχε μερικά άθλια προβλήματα με το optimization.
Ο διευθυντής παραγωγής του Prey, Raphael Colantonio, διαβεβαίωσε τους παίκτες που έχουν PC πως το optimization δεν θα αποτελέσει λόγο ανησυχίας, καθώς η Arkane δίνει “διπλή προσοχή” σε αυτό το ζήτημα.
“Είχαμε μια δύσκολη κυκλοφορία με το Dishonored 2. Στην παραγωγή, δεν ξέρεις ποτέ ακριβώς τι θα αντιμετωπίσεις, ειδικά σε PC, που υπάρχουν τόσες πολλές ρυθμίσεις και παράμετροι να λάβεις υπόψιν. Δυστυχώς, έγινε ότι έγινε, το στείλαμε, του κάναμε patching και τώρα τρέχει πολύ καλά. Φυσικά, δίνουμε τη διπλή προσοχή στο Prey για να είμαστε σίγουροι πως η PC έκδοση θα είναι αψεγάδιαστη όταν την στείλουμε”.
Ο Colantonio τονίζει πως η PC έκδοση θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο διασφάλισης ποιότητας, και καθώς το παιχνίδι βασίζεται στην CryEngine αντί για τη νέα μηχανή του Dishonored 2, δεν θα αποτελέσει τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Θέλει πολλά κότσια για μια τέτοια δήλωση. Μένει να δούμε αν αποδειχθεί πως η Arkane είχε δίκιο που την έκανε.
0
You must be logged in to post a comment.