Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να φτιάξει κάποιος ένα 3D ή 2D game.
Για να φτιαχτεί ένα 2D Multi-Platform game, ένας εύκολος τρόπος είναι να χρησιμοποιηθεί το LibGDX, που είναι για την γραφή του κώδικα του παιχνιδιού. Λειτουργεί με γλώσσα γραφής Java και υποστηρίζει τις εξής συσκευές: Android, IOS, Apple, Blackberry (ver 10.2.1) και ότι άλλη κονσόλα υποστηρίζει την Java π.χ OUYA. Γνωστοί τίτλοι που έχουν κυκλοφορήσει με την χρήση του LibGDX, είναι τα Moy 4 Virtual Pet, Mahjong HD, Five Nights at Freddy’s κ.α
Μια γενική εικόνα για την LibGDX είναι η εξής:
Γλώσσα -> Java
Build System -> Gradle
Και διαφορετικά features ανά πλατφόρμα
Πως να ξεκινήσετε να φτιάχνετε τον δικό σας Multi-Platform τίτλο.
1) Μπορείτε να κατεβάσετε το Setup App και να το εγκαταστήσετε στον Η/Υ σας.
2) Μετά να κάνετε Generate Projects μέσω του προγράμματος.
3) Έπειτα να κάνετε Import τα επιθυμητά σας IDE.
4) Τέλος, ξεκινάει η παραγωγή του παιχνιδιού σας.
Όπως όλα τα site, στο επίσημο site του LibGDX υπάρχει το LibGDX Documentations (βοήθεια) το οποίο περιέχει video, σχόλια κ.α για να σας βοηθήσει σε ότι χρειαστείτε για το development του παιχνιδιού σας.
Από την στιγμή που τα έχετε όλα έτοιμα, μπορείτε να ξεκινήσετε να προγραμματίσετε το Multi-Platform Game σας όπως εσείς το θέλετε. Εσείς είστε οι δημιουργοί του, εσείς επιλέγετε τι δικαιώματα θα έχει ο πρωταγωνιστής και τι όχι.
Τα όρια του παιχνιδιού σας από εκεί και πέρα, είναι μόνο η φαντασία σας.
0
You must be logged in to post a comment.