Το πολυαναμενόμενο FIFA 17 θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως αύριο στις 29 Σεπτεμβρίου. Είναι το πρώτο game της σειράς που χρησιμοποιήθηκε η μηχανή γραφικών της Frostbite, οπότε περιμένουμε ακόμη πιο ρεαλιστικά γραφικά. Από τη μεριά της, η EA δημιούργησε ένα κύμα αντιδράσεων γύρω από τις βαθμολογήσεις των παικτών στο παιχνίδι. Αυτό που παρατηρεί κανείς είναι ότι η EA ρίχνει λάδι στη φωτιά γύρω από το θέμα του καλύτερου ποδοσφαιριστή στον πλανήτη. Όπως είναι γνωστό, μία μεγάλη μερίδα οπαδών υποστηρίζουν τον Κριστιάνο Ρονάλντο, ενώ οι υπόλοιποι υποστηρίζουν τον Λιονέλ Μέσσι. Στο FIFA 17, ο Ρονάλντο έκλεψε τη θέση του Μέσσι ως ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του πλανήτη, γεγονός που προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα.
Το θέμα με το rating system δεν προβλημάτισε μόνο Ρονάλντο και Μέσσι, καθώς και άλλοι ποδοσφαιριστές είχαν παράπονο, όπως στην περίπτωση του Michy Batshuayi παρακάτω.
@EASPORTSFIFA 59 passing ??? so weak pic.twitter.com/9dwrP4AkYH
— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) 12 Σεπτεμβρίου 2016
Πώς προκύπτουν, όμως, οι βαθμολογίες των παικτών στο FIFA 17 από την EA και με ποιον τρόπο καταφέρνει η ίδια να χειριστεί κάτι τόσο δύσκολο;
Το ESPN έφτιαξε μία ενδιαφέρουσα αναφορά βασισμένη σε μία συνέντευξη με τον υπεύθυνο όλων των παραπάνω, τον Michael Mueller-Moehring. Ο τελευταίος είναι παραγωγός για την εσωτερική βάση δεδομένων της EA Sports στην περιοχή του Καναδά. Με άλλα λόγια, η δουλειά του αφορά τη συλλογή και την επαλήθευση των ποδοσφαιρικών δεδομένων που εισέρχονται στην εταιρία. Αξίζει να αναφερθεί ότι το FIFA 17 περιέχει πάνω από 700 ομάδες και 18.000 παίκτες, το οποίο σημαίνει ότι υπάρχουν 5,4 εκατομμύρια πόντοι δεδομένων που ενσωματώνονται στα τελικά ratings.
Στο δια ταύτα, πολλοί από τους παίκτες στο game δεν είναι γνωστοί όπως ο θρυλικός John Terry ή ο παρεξηγημένος Diego Costa. Επομένως, όταν έρχεται η στιγμή της βαθμολόγησης υπάρχει, αναμφισβήτητα, ένας βαθμός τυχαιότητας. Ο βαθμός αυτός επηρεάζει τα τελικά στατιστικά των παικτών.
Στη συνέχεια, τα στατιστικά αναθεωρούνται μετά το ξεκίνημα των πρωταθλημάτων σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς όλοι οι παίκτες αξιολογούνται από ένα πανίσχυρο δίκτυο 9000 κριτικών με τρομακτική εμπειρία. Αυτό περιλαμβάνει μερικούς επαγγελματίες scouts, αλλά ο “κορμός” αποτελείται κυρίως από ανθρώπους που κατέχουν εισιτήρια διαρκείας και παρακολουθούν στατιστικά σημαντικό αριθμό αγώνων. Έπειτα, παρέχουν ανατροφοδότηση διαμέσου ενός ασφαλή ιστότοπου της EA Sports.
Τέλος, υπάρχουν μερικά “λαβράκια” που καθορίζουν τα γνωρίσματα κάθε παίκτη. Το πρώτο αφορά το πρωτάθλημα όπου αγωνίζεται ο εκάστοτε παίκτης. Η δυναμικότητα και η ποιότητα του πρωταθλήματος καθορίζει τα minimum και maximum τεχνικά χαρακτηριστικά ενός παίκτη. Παραδείγματος χάριν, αν ο Μέσσι αγωνιζόταν στην Πολωνία, τα τεχνικά του γνωρίσματα θα έπεφταν κατακόρυφα. Αυτό θα συνέβαινε, διότι το πρωτάθλημα της Πολωνίας δεν ανήκει στο υψηλότερο επίπεδο (βλ. Αγγλία, Ισπανία, Ιταλία κτλ.). Δεύτερον, μερικοί παίκτες “σπάνε” την φόρμουλα της EA Sports, η οποία κάνει boost τα ratings τους μέσα στο παιχνίδι. Τέτοιου είδους ποδοσφαιριστές δεν δείχνουν και το καλύτερό τους πρόσωπο στον αγωνιστικό χώρο. Παρόλα αυτά, μέσα στο FIFA 17 παρουσιάζονται τελείως διαφορετικοί.
FIFA 17 gameplay βίντεο 2 vs 2 στην Gamescom 2016 με Guest Star τον Marco Reus:
[Πηγή 1] [Πηγή 2] [Πηγή 3] [Πηγή 4]
0
You must be logged in to post a comment.