Σχολιασμός των νέων καρτών του επερχόμενου Standard Mode του Hearthstone, μέρος δεύτερο.
Για να δείτε το πρώτο μέρος πατήστε εδώ.
Δεύτερη εβδομάδα spoilαρίσματος καρτών από την Blizzard και η Gamehorizon Hearthstone Squad επιστρέφει με σχόλια και προβλέψεις για όλες τις νέες κάρτες του επερχόμενου expansion Whispers of the Old Gods του Hearthstone.
Ξεκινάμε με μια πολύ ενδιαφέρουσα κάρτα. Αν εμφανιστούν καλά deathrattle στο νέο meta (ή γενικότερα minions με καλά ability), τότε ο Herald Volazj θα είναι core κάρτα για τον Priest. Στη χειρότερη περίπτωση θα είναι ενα 5/5 στα 6 mana. Ακόμα και χωρίς board δεν είναι τόσο άσχημο.
Ο Infested Tauren δεν θα παιχτεί στο constructed λόγω του ότι υπάρχουν πολύ καλύτερες κάρτες στο mana cost του. Δεν καλύπτει τον defensive ρόλο του τόσο καλά όσο ο Sen’jin Shieldmasta, αλλά ούτε αξίζει το spot σε ένα midrange deck όσο το Chillwind Yeti.
Η σύγκριση με το Twisting Nether είναι αναπόφευκτη, και το αποτέλεσμα δεν κολακεύει ιδιαίτερα το DOOM!. Το mana cost καθιστά αυτό το mass removal unplayable σχεδόν πάντα και οι κάρτες που σου δίνει δεν είναι ότι καλύτερο στο late game (fatigue, καμένες κάρτες κλπ), ειδικά όταν μιλάμε για ενα class που έχει ήδη draw με το hero power του. Στην arena προβλέπουμε ότι θα είναι πολύ καλύτερο.
Αν ο Midrange Shaman παιχτεί, τότε θα παιχτεί κι αυτό. Τα stats του είναι αρκετά καλά για το mana cost του και είναι αρκετά πιθανό οτι θα μείνει στο board για να γίνει το ability του, αλλά το heal δεν είναι κατι που χρησιμεύει σε ένα aggro deck όπως ο Face Shaman.
Το Patron Warrior βρήκε το νέο Unstable Ghoul του, κρίμα όμως που θα χάσει το αναντικατάστατο Death’s Bite. Το Tentacle of N’Zoth δεν θα μπορεί να tradeάρει με πολλά πράγματα και απ ότι φαίνεται δε θα αξίζει ένα slot σε κάποιο deck. Αυτό φυσικά θα κριθεί από τα υπόλοιπα 1st round drops που θα φέρει το νέο expansion, αλλά τα πράγματα φαίνονται χλωμά για το συμπαθές, κατα τα άλλα, πλοκάμι. Sorry Weeaboos.
Μια απίστευτα value κάρτα που προσφέρει παρα πολλά για το mana cost της. Προβλέπεται να γίνουν πειραματισμοί με aggro και midrange variations του Warrior. Αν η Blizzard αποφασίσει οτι πρέπει να ξεφύγουμε από λογικές Immortal Warrior, κάρτες σαν αυτή είναι στο σωστό δρόμο για κάτι τέτοιο.
Έχει πολλές αδυναμίες σαν κάρτα για να την πάρουμε στα σοβαρά. Κάνει copy μόνο friendly minion, στη χειρότερη περίπτωση είναι 1/1 taunt, εαν γίνει silenced δε βγάζει κανένα value. Γιατί να παίξεις αυτό και όχι Faceless Manipulator ;
Είναι απίθανο να δούμε ξανά Deathrattle επιπέδου Naxxramas-Goblin vs Gnomes, γιατί αποδείχθηκαν υπερβολικά δυνατά. Η μοναδική κάρτα με την οποία μπορούμε να τον συγκρίνουμε είναι ο Varian Wrynn, ο οποίος είναι πολύ καλύτερος από τον N’Zoth και παρ όλα αυτά δεν έχει δει competitive play.
Πολύ RNG για να παιχτεί σοβαρά και δεν ταιριάζει καθόλου στο playstyle της Rogue που έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Προσπαθήσαμε πολύ να μας αρέσει αλλά δεν τα καταφέραμε.
Η Blizzard τρολλάρει ασύστολα τους Warlock players με αυτή την κάρτα. Αρκετά αστεία αλλά μέχρι εκεί.
Βαρετή και αδύναμη κάρτα. Αδιάφορο Deathrattle ability και μικρά stats.
Το πρόβλημα με αυτό το Legendary είναι ότι πρέπει να κάνουμε attack και να σκοτώσουμε αντίπαλο minion για να πάρει αξία. Ακόμη όμως και να καταφέρουμε να το “φουσκώσουμε”, απλά τρώει ένα removal και ο αντίπαλος ξεμπερδεύει. Πολύ ακριβό mana cost και απαιτεί πολύ μεγάλο commitment γι αυτό που κάνει.
Η Rogue εδώ και πολύ καιρό πάσχει από πολύ αυστηρά Playstyles από τα οποία δύσκολα μπορείς να παρεκκλίνεις. Κακά τα ψέματα, αν θες να είσαι ανταγωνιστικός θα παίξεις είτε oil rogue είτε miracle. Το class χρειάζεται περισσότερο χώρο για διαφορετικά playstyles και ο Xaril μας δείχνει ότι η Blizzard έχει καλή διάθεση να το κάνει. Τα stats του είναι κακά αλλά ας μην ξεχνάμε ότι με μία κάρτα παίρνεις 3. Από τα 5 toxins τα 2 είναι god tier (firebloom toxin, kingsblood toxin).
Πάρα πολύ δυνατό Legendary για τον Paladin που λογικά θα επιστρέψει σε ένα heavy control Playstyle. 8 heal το γύρο είναι πάρα πολύ για να στο αφήσει ο αντίπαλός σου μέσα στο board. Ας μην ξεχνάμε ότι μπορεί να healάρει ακόμα και τον εαυτό του αν χρειαστεί.
Δεν υπάρχει Hunter archetype για να παιχτεί αυτή η καρτα. Ο Hunter χρειάζεται πολύ καλό curve για να δουλέψει και δεν αξίζει να το θυσιάζουμε για μερικά random beasts.
Πανάκριβο weapon που δεν κάνει τίποτα. Αποφύγετέ το με κάθε τρόπο.
Τεμπέλικα σχεδιασμένη κάρτα που δεν υπάρχει λόγος να έχεις στο deck σου.
Το heal του δε λειτουργεί αν ο αντίπαλος δεν είναι minion heavy. Πολύ αυστηρά σχεδιασμένη και παρά τα σχετικά καλά του stats συνήθως δε θα είναι χρήσιμο.
Ξέρουμε την Blizzard αρκετά καλά για να πούμε με ευκολία ότι ο beast Druid δε θα γίνει viable ΠΟΤΕ. Καλό card design, λάθος class.
Ρωτήσαμε 100 ανθρώπους “Αν ήσουν Priest, θα το έπαιζες;” και απάντησαν όλοι όχι. Και μόνο η σκέψη οτι μπορεί να παιχτεί μας προκαλεί φρίκη.
Για να μάθετε τις αλλαγές που έχουν γίνει με το Patch 4.2.0.12051 που μπείκε πριν από λίγο καιρό μπορείτε να δείτε εδώ.
Συντονιστείτε στο Gamehorizon.gr για το σχολιασμό όλων των νεών καρτών.
0
You must be logged in to post a comment.