GameHorizon.gr

Ο Director του Assassin’s Creed Origins για το Μέγεθος του Χάρτη

Τα λόγια του Director του Assassin’s Creed Origins ήταν τα εξής στην αρχή: »Δεν νομίζω ότι έχει σημασία το μέγεθος της πόλης».

Επειδή στη σημερινή εποχή και ειδικά στα Open World Games το »μέγεθος μετράει» ερωτήθηκε ο Ismail Ashraf -Director του Assassin’s Creed Origins- για πόσο μεγάλος θα είναι ο χάρτης του παιχνιδιού από το GameInformer.

»Είναι δύσκολο να απαντήσω, γιατί είναι επίσης δύσκολο να συγκρίνεις τα προηγούμενα παιχνίδια γιατί ήταν εντελώς διαφορετικά Project, αλλά το μόνο σίγουρο είναι το είναι πολύ μεγαλύτερος ο χάρτης από εκείνου του Assassin’s Creed Blag Flag.» (Και να τονίσουμε ότι ήταν ο μεγαλύτερος μέχρι στιγμής από κάθε παιχνίδι της σειράς).

»Αν συγκρίνω με προηγούμενα παιχνίδια δεν ξέρω ακριβώς τα νούμερα αλλά θα έλεγα ότι σίγουρα έχει το διπλάσιο μέγεθος από την Χαβάννα από το Blag Flag». (Προφανώς αναφέρεται σε κάποια πόλη από το Origins).

Ενώ το μέγεθος του Χάρτη όντως από το Origins είναι πιο τεράστιος από εκείνου του Blag Flag ο Ισμαήλ μετριόφρων τόνισε ότι δεν έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό.

«Having said that, I don’t think of the size of the city is what matters,» he explained. «It’s really the content, the experience that you have inside of it. It’s how alive it is. So we filled these locations with quests, with making each city feel unique to itself, why was it important to Egypt.»

»Λέγοντας αυτό, δεν νομίζω ότι το μέγεθος μίας πόλης μετράει.», είπε. »Σημασία έχει το περιεχόμενο, η εμπειρία που ζείς μέσα από το παιχνίδι. Είναι το πόσο ζωντανό είναι το παιχνίδι. Γι αυτό και σε κάθε περιοχή του χάρτη έχουμε βάλει Quests, που κάνει και κάθε πόλη μοναδική, κάτι που έκανε πολύ σημαντική τότε την Αίγυπτο.».

 

Η συνέντευξη πήρε στροφή και σε άλλα θέματα για το παιχνίδι και γενικά για την σειρά και τα επερχόμενα πράγματα που θα έρθουν επίσης (Αν δεν πάει Ελλάδα επαναστατούμε αλάνια). Είναι ένα πολύ ωραίο βίντεο με τη συνέντευξη και μπορείτε να το τσεκάρετε εδώ:

Από τι καταλάβαμε, να κάποια πράγματα που προσκομίσαμε από τον Ισμαήλ:

  • Ο χάρτης του Game θα είναι ανοιχτός και τεράστιος ΑΛΛΑ μετά από την ολοκλήρωση κάποιων Sequences.
  • Θα υπάρχει μία τεράστια ποικιλία στο Customization αλλά ο Ισμαήλ δεν επιβεβαίωσε ότι θα μπορούμε να βάλουμε και γενειάδα στο Bayek (Ex Di).
  • Θα υπάρχει Μόντερν Day αλλά θέλουν να το κρατήσουν κρυφό για τους Fans. »Θα προτιμούσα να το ζήσουν μέσω του παιχνιδιού αλλά αν ο Μάρκετινγκ τομέας μου ζητήσει να μιλήσω για αυτό πολύ ευχαρίστως θα το έκανα.», είπε.
  • Και ένα τελευταίο που είπε ότι »Από το Μόντερν Day, ο κόσμος θα μείνει πολύ ευχαριστημένος.». ~(Λέτε να δούμε κάνα γιο του Desmond)  😯

Tα λέμε στις 27 Οκτωβρίου όπου βγαίνει για PS4, Xbox One, και PC.

Με πολύ Αγάπη … Àlmualik !!!!!! 

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

Δημήτρης Κωσταντής
Γιο είμαι ο Almualik και ζω κάθε στιγμή μέσα σε ένα Game. Παίζω από τα 6 μου και έμαθα ότι στο Κόσμο του Gaming υπάρχει ένας ωραίος τόπος να ξεφεύγεις από την Μιζέρια του Αληθινού κόσμου.

No comments

Αφήστε μια απάντηση

GAMEHORIZON RECRUITMENT

GameHorizon