GameHorizon.gr

Ετοιμάζεται μια διαφορετική προσέγγιση για τους cheaters στο Counter Strike: Global Offensive

Μια «προχωρημένη ΑΙ» θα γίνει το νέο banhammer

Η δημιουργία ενός καλού λογισμικού anti-cheat δεν είναι εύκολη υπόθεση στις μέρες μας. Είναι όμως αναγκαία, καθώς σπάνια θα δείτε τίτλο να μην έχει μια μορφή αντιμετώπισης cheaters στο multiplayer του. Η τιμωρία των cheaters είναι, κατά συνέπεια, μια άχαρη υπόθεση, με πολλούς να μη δίνουν σημασία σε τεχνολογίες anti-cheat, παρά μόνο αν δεν δουλέψουν σωστά. Για αυτό, η Valve φαίνεται πως θα αλλάξει την προσέγγισή της σε αυτό το ζήτημα στο Counter Strike: Global Offensive.

Στη διάρκεια μιας συζήτησης στη σελίδα του Reddit για το Counter Strike: Global Offensive, ένας χρήστης ρώτησε το λόγο που η Valve δεν εφαρμόζει αυτόματο εντοπισμό για spinbots. Αν ξύνετε το κεφάλι σας με απορία, πρόκειται για bot, το οποίο περιστρέφει αυτόματα το χαρακτήρα σας στον πρώτο παίκτη που μπαίνει σε εμβέλεια, κάνοντας μια ωραία τρύπα στο κούτελό του. Άλλοι χρήστες συμφώνησαν πως τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι δύσκολο να παρατηρηθούν και να τιμωρήσουν τον παραβάτη. Ένας αντιπρόσωπος της Valve, όμως, είχε άλλη γνώμη.

«Μερικά κακά νέα: οποιοσδήποτε εντοπισμός spinbots, προκαλεί έναν αγώνα δρόμου με τους δημιουργούς των cheats. Αν βρουν τις άκρες της ευρετικής που χρησιμοποίησες για να βρεις το cheat, το πρόβλημα θα επανέλθει», έγραψε ο αντιπρόσωπος. «Αντίθετα, θα ήθελες μια προσέγγιση πιο μηχανική, εκπαιδεύοντας (και ανανεώνοντας συνέχεια) έναν ταξινομητή που μπορεί να εντοπίζει τις διαφορές μεταξύ cheaters και παικτών με υψηλές αποδόσεις».

Counter Strike: Global Offensive

Τα spinbots αποτελούν το κίνητρο για ένα νέο σύστημα anti-cheat.

Ναι, δεν λέω, απλό ακούγεται, αν δεν ξέρεις τι διακυβεύεται. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια προσέγγιση που αλλάζει εντελώς τα δεδομένα, τόσο σε κόστος, όσο και σε πιθανή απόδοση.

«Η διαδικασία της ανάλυσης, της κατάρτισης, καθώς και τα δεδομένα ταξινόμησης παικτών, τοποθετούν σοβαρές απαιτήσεις για το υλικό, το οποίο σημαίνει ότι θέλεις ένα μηχάνημα εκτός από τον server να κάνει τη δουλειά. Και επειδή δεν ξέρεις από πριν ποιος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτό το είδος cheat, θα πρέπει να παρακολουθείς τα παιχνίδια που λαμβάνουν χώρα, από τις οπτικές γωνίες και των δέκα παικτών».

Ο αντιπρόσωπος συνέχισε, λέγοντας: «Παίζονται πάνω από 1 εκατομμύριο παιχνίδια Counter Strike: Global Offensive τη μέρα. Για να μη μείνεις πίσω, χρειάζεσαι ένα σύστημα ικανό να επεξεργάζεται κάθε παιχνίδι από την οπτική γωνία κάθε παίκτη, το οποίο σημαίνει πως χρειάζεσαι ένα κέντρο δεδομένων ικανό να δίνει ισχύ σε χιλιάδες CPU πυρήνες».

Προφανώς, η Valve ξεκίνησε να δουλεύει πάνω σε αυτό και μια πρώιμη μορφή του συστήματος αυτού θα τη βρείτε σύντομα στο Overwatch (όχι το παιχνίδι), μια αυτο-ρυθμιζόμενη κοινότητα, η οποία αξιολογεί αναφορές για cheats σε διάφορα παιχνίδια. Η εταιρία υποσχέθηκε πως θα επιμείνει στην ύπαρξη αυτού του συστήματος, και σκοπεύει να το επεκτείνει με τρόπους που θα μάθουμε στο μέλλον.

Μείνετε συντονισμένοι με το GameHorizon.gr για όλα τα νέα του Gaming, Anime, Gaming Gear αλλά και PnP. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο και να κάνετε Like για να υποστηρίξετε την ομάδα μας.

Gaming | eSports | Previews| Reviews | Anime | Events | Technology .

Νικηφόρος Μητράκος
Gamer από όταν έβρεχα τις πάνες μου μπροστά σε ένα PC με Windows 95 και με Warcraft να παίζει. Η τεχνολογία και το gaming είναι στο αίμα μου (και παίζει να είναι) μέχρι να βγάλω άσπρες τρίχες και στα αφτιά. Σπουδές σε Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες, τομέας λατρεία για μένα. Εκτός από gaming, έχω μια αγάπη για ταινίες, σειρές, τεχνολογία και οδήγηση. Α, και να μην ξεχάσω, έχω ένα μικρό κόλλημα με το να γράφω κριτικές. Δεν ξέρω γιατί. Αλλά μ’αρέσει!

No comments

Αφήστε μια απάντηση

GAMEHORIZON RECRUITMENT

GameHorizon