Κινδυνεύουν τα Visual Novels!

Smiley face

(τα παρακάτω αποτελούν απόψεις του αρθρογράφου μόνο)

Αααχ… Αυτή η αυτοκτονική εκστρατεία πολιτικής ορθότητας δε θα πάρει ποτέ τέλος… Και ακόμα δεν μας έχει έρθει καν γερά γερά στην Ελλάδα ε;

Τις τελευταίες μέρες, πολλοί developers anime παιχνιδιών (visual novels κυρίως, αλλά και γενικά animeοειδών) έλαβαν προειδοποιητικά μηνύματα από το Steam, λέγοντάς τους οτι σε δύο βδομάδες τα παιχνίδια τους θα αφαιρεθούν από το steam, εκτός κι αν γίνουν δραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο. Η Valve συγκεκριμένα μίλησε για “πορνογραφία” σε αυτά τα games, η οποία δεν επιτρέπεται στο steam.

(Θυμίζουμε οτι όταν μιλάμε για visual novels, μιλάμε και για mega-hit τίτλους που ήταν αριστουργήματα, όπως το Stein’s Gate, το Clannad, το Higurashi και άλλα.)

visual novels - Mutiny

Από το Mutiny (review link πιο κάτω)

Τώρα αν έχετε διαβάσει οποιοδήποτε από τα review μας για visual novel, θα έχετε προσέξει οτι σε ΟΛΑ δίνουμε, πέρα από το steam store page, ξεχωριστά links για να κατεβάσετε τα adult patch τους, από τρίτα site. Αυτό διότι οι developers χαρακώνουν τα παιχνίδια τους ακριβώς για να μπορούν να περάσουν από τα πρότυπα και τα πρωτόκολλα του Steam, και επομένως σε καμία περίπτωση το ίδιο το steam δεν παραδίδει ακατάλληλο περιεχόμενο αυτοπροσώπως. Οι επίσημες, Steam εκδόσεις είναι σχεδόν 100% κατάλληλες για όλους, αν δεν αρχίσετε εσείς προσωπικά να κάνετε hackερίστικα κόπλα ψάχνοντας για πιπεράτο περιεχόμενο.

(tweets από την Lupiesoft, συνεργάτες της Mangamer, η οποία χτυπήθηκε άγρια από τις πρόσφατες αποφάσεις της Valve)

visual novels (5)

Rukako, από το Stein’s Gate. Τι νομίζατε; Οτι οι μεγάλοι θα τι γλιτώσουν; (http://gamehorizon.gr/steins-gate-review/)

Από την άλλη πλευρά του νομίσματος, και για την ίδια τη Valve η ιδέα να αφαιρέσει κάποια από τα πιο επικερδή προϊόντα της, τα οποία της φέρνουν ένα σταθερό αγοραστικό κοινό που διαφορετικά δε θα άγγιζε την πλατφόρμα, φαίνεται εντελώς παράλογη. Ξέρουμε οτι έχουν πολλά λεφτά, αλλά πάντα είχα την εντύπωση οτι τα χαρτονομίσματα ανήκουν στην ίδια κατηγορία πραγμάτων με τα jet packs και τις σοκολάτες Lacta με γεύση oreo, την “Ποτέ δεν μπορείς να έχεις αρκετά.“. (Θυμίζουμε οτι κατά μέσο όρο η Valve κρατάει το 30% από την πώληση του κάθε game στο Steam. Ειδικά λαμβάνοντας υπόψιν οτι τα visual novels είναι single player games, τα οποία ποτέ δεν έχουν ανάγκη για cloud saves, η Valve το μόνο που παραθέτει είναι ένα ελάχιστο χώρο από τους server της, με βολικά μηδενικό κόστος συντήρησης).

visual novels (2)

Από το Dal Segno.

Το για ποιο λόγο λοιπόν μια εταιρία θα έκανε αυτοκτονικές κινήσεις το αφήνω σε σας, και θα αποφύγω επιδεικτικά τον παραλληλισμό με μια επιδημία zombie virus για το πώς δουλεύει η πολιτική ορθότητα. (PS: Προφανώς κάποια μέλη του συμβουλίου της Valve γέρνουν προς τα πιο αριστερά κινήματα, κάνοντάς τους επιρρεπείς σε ένα ποτάμι βλακείας το οποίο απαιτεί οποιοδήποτε είδος “σεξισμού” ~με απαραίτητα τα εισαγωγικά, όπως ολόκληρη η Ιαπωνική κουλτούρα, να εξαφανισθεί από προσώπου γης.) Θα αναφέρουμε πάντως οτι την τελευταία δεκαετία εταιρίες σαν την Google και το Amazon κάνουν παρόμοιες κινήσεις.

 

Δυστυχώς μέσα στους πλήξαντες από την εν λόγω εκστρατεία ανήκει και η Mangagamer, με την οποία σαν Gamehorizon είχαμε άριστη συνεργασία, και πραγματικά ελπίζουμε να καταφέρουν να προσπεράσουν αυτήν την μπόρα. Ευτυχώς η Valve είναι γνωστή για το πώς συνήθως ενδίδει στις απαιτήσεις του κοινού, όπως είδαμε με τα πληρωμένα mods του Skyrim, οπότε με λίγη τύχη δε θα έχει πληγεί μεγάλο ποσοστό των υπαλλήλων της από την πρόσφατη πανούκλα και θα πάρουν λογικές αποφάσεις.

(Sorcery Jokers review
Mutiny review
Dal Sengo review
και πολλά άλλα)

visual novels (1)

Από το παλιό αλλά αγαπητό Criminal Girls: Invite Only (http://gamehorizon.gr/criminal-girls-invite-review/)

Αν δυστυχώς η Valve δεν αναθεωρήσει, τότε πιθανό να έχουμε το τέλος της εισαγωγής των visual novels στη δύση, καθώς το Steam από μόνο του ήταν υπεύθυνο για τη μαζική άνοδό τους εξ’αρχής, προσφέροντας μια μεγάλη, βολική πλατφόρμα για να τα μοιραστούν εκατομμύρια δυτικών. Πιθανόν χωρίς το Steam, πολλά από τα visual novel που έχουμε ήδη να μην είχαν ποτέ μεταφραστεί, καθώς εταιρίες σαν την Mangagamer δε θα είχαν άμεση πρόσβαση στο κοινό τους. Μένει μόνο να δούμε πού θα πάει αυτή η ιστορία.

Το Gamehorizon θα παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις και θα σας κρατά ενήμερους.

 

0

Video of the day

Latest Partnership

Recent Posts