Street Fighter V: το Season 2 update έφτασε

Smiley face

Τίμιο Χριστουγεννιάτικο ξυλίκι

Δεν πέρασε καλά καλά ένας χρόνος από τότε που το Street Fighter V μας πελέκησε στο ξύλο με την κυκλοφορία του, και η Season 2 είναι ήδη γεγονός. Η απόφαση της Capcom να περιμένει μέχρι το τέλος της Pro Tour season για να δώσει το τεράστιο update, προκάλεσε έντονη δυσαρέσκεια στην κοινότητα, η οποία ένιωθε πως κάποιοι χαρακτήρες χρειαζόντουσαν δουλειά νωρίτερα. Και να σας πω τη γνώμη μου, δεν είναι άσχημη ιδέα αυτό που έγινε. Δεν αλλάζεις τον τρόπο που επιτυγχάνονται οι στόχοι σου στο μέσω της Premier League season, στην τελική.

Δεν ήρθατε εδώ όμως για να ακούτε έναν γκρινιάρη παλαίμαχο Street Fighter παίκτη. Ήρθατε για να δείτε τι θα γίνει με τις αλλαγές. Οι οποίες πιάνουν 92 σελίδες. Και δείχνουν τις αλλαγές στα frame data καρέ καρέ. Και τώρα, είναι σαν να σας βλέπω:

2f5813c6-3cfa-44de-a90c-2894086c87f5

Μην απελπίζεστε όμως, ξέρουμε πως τα frame data δεν είναι σημαντικά για να απολαύσετε το Street Fighter V, αλλά είναι σημαντικά στο να μάθετε τα βασικά του. Ακούγεται πολύπλοκο και δύσκολο, αλλά δεν είναι τόσο όσο φαντάζεστε. Οπότε, θα σας ενημερώσουμε για την ουσία όλων όσων θα γίνουν πραγματικότητα με τη νέα season, έτσι ώστε να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας και να μην σας κοροϊδεύουν οι φίλοι σας που δεν σταυρώνετε νίκη, ούτε καν με την Karin.

Το δίλημμα της Dragon Punch

Το να καρφώσετε μια Dragon Punch στη μούρη του πεσμένου αντιπάλου σας είναι μια από τις πιο ελεεινές τακτικές στο Street Fighter εδώ και χρόνια. Μέχρι τώρα, η DP (ναι, είμαι πολύ τεμπέλης να το γράφω όλο) ήταν ασταμάτητη με το που ξεκίναγε το πρώτο της frame. Εκτός από την DP, το ίδιο ίσχυε και στο Cannon Spike της Cammy και στο Raging Light του Necalli. Με άλλα λόγια, αν έριχνες κάτω τον αντίπαλό σου και τον πλησίαζες για να εκτελέσεις την κίνησή σου, του στερούσες την ευκαιρία να αντισταθεί με τον οποιονδήποτε τρόπο, ακόμα και αν σηκωνόταν έγκαιρα. Όχι πια όμως, ύπουλοι κλεφταράδες, καθώς μόνο οι EX DPs είναι ανίκητες. Πλέον, με σωστό συγχρονισμό, μπορείτε να ακυρώσετε τις κανονικές DP, δίνοντάς σας την επιλογή να μπερδέψετε τον αντίπαλό σας και να εκμεταλλευτείτε τη σύγχυση. Είναι μια σημαντική αλλαγή για το Street Fighter V, και κάτι που κάνει τους παίκτες που χρησιμοποιούν λαβές να φαίνονται πολύ πιο δυνατοί πλέον.

Δεν χρειάζεται να πούμε πως οι παίκτες των Ken και Ryu είναι πιθανότατα πολύ αναστατωμένοι από αυτό.

streetfighterv

Αντι-αντιαεροπορικά μέτρα

Η αντιαεροπορική γροθιά ήταν σφαγή στη Season 1. Για όσους δεν ξέρουν, αρκετοί χαρακτήρες μπορούσαν να σας πετάξουν κάτω αν ήσασταν στον αέρα με μια γροθιά μόνο. Η Τσουλί Chun-Li για παράδειγμα, ήταν χάρη σε αυτό πραγματικός εφιάλτης. Μπορούσε να καλύψει γρήγορα την απόσταση από τις επιθέσεις εμβέλειας της, και να ξαπλώσει άνετα κάποιον που εκμεταλλεύτηκε το κενό που άφησε. Κάτι κοινό με αυτή την τεχνική, είναι πως οι περισσότεροι από αυτούς τους χαρακτήρες είναι top tiers.

Πλέον, η εμβέλεια της απλής γροθιάς έγινε πιο μικρή, κάνοντάς την ασύμφορη για αντιαεροπορικές στρατηγικές. Τα μπλοκαρίσματα ή άλλες κινήσεις πιο ριψοκίνδυνες είναι ο μόνος τρόπος να σταματήσετε έναν αντίπαλο που πηδάει πάνω σας. Στα τσακίδια.

Half-life not confirmed

Η ανακτούμενη ζημιά είναι μια ελαφρά κοινή πρακτική συνεχόμενου μπλοκαρίσματος επιθέσεων για να ανακτήσετε ζωή. Ένα μόνο χτύπημα να περάσει και τα χάσατε όλα. Πλέον η ανάκτηση ζωής γίνεται στον μισό ρυθμό, οπότε θα πρέπει να το σκεφτείτε καλά πριν χωθείτε στο καβούκι σας. Ξαφνικά, το δηλητήριο του F.A.N.G και το V-Trigger του Dhalsim είναι τρομακτικά όπλα για αυτές τις περιπτώσεις, ενώ το V-Skill του Zangief μπορεί να γίνει μια πολύ ριψοκίνδυνη τακτική.

streetfighterv1

Πάρτι Nerfαρισμάτων

Τέλος, έχουμε διάφορες μικρο-αλλαγές στα frames, προκειμένου να έρθουν σε πιο φυσιολογικά επίπεδα κάποιοι χαρακτήρες. Πλέον, τα air legs της Chun-Li, για παράδειγμα, ήρθαν στα ίσια τους, αφαιρώντας της το πλεονέκτημα να αχρηστεύσει όποια αντίδραση σε αυτό. Οι παίκτες που την χρησιμοποιούσαν, απλώς το spamαραν, μέχρι το combo να λειτουργήσει. Η R. Mika, αγαπημένος χαρακτήρας του NuckleDu, πρωταθλητή του Capcom Pro Tour, ήταν οριακά αδύνατο να την αγγίξει κανείς. Μπορούσε να σας αρπάξει και να σας κάνει το Irish Whip, και αν σας έριχνε στην άκρη της οθόνης, καλύτερα να πηγαίνατε για καφεδάκι, καθώς δεν θα σας άφηνε να σηκωθείτε, βάζοντας σας σε ένα ατέρμονο loop grab-Irish Whip-repeat. Πλέον, οι Mika παίκτες πρέπει να προσπαθήσουν πολύ για να σας βάλουν σε αυτή τη δύσκολη θέση, κάτι πιο δίκαιο που θα ρίξει την Mika στα Τάρταρα.

streetfighterv2

Akumaς, κάτι ξέρουμε

Ο πρώτος χαρακτήρας της Season 2, o αγαπημένος Akuma (μην με εκτελέσετε για το προηγούμενο αστείο) είναι πλέον διαθέσιμος. Φαίνεται πολύ σταθερός και έμπιστος χαρακτήρας, πιθανότατα δυνατότερος από τους Ken και Ryu. Σίγουρα ανήκει στο πάνω μισό της tier list.

Κάνει πολύ ζημιά, έχει ένα parry V-Skill που του ξεκινάει τα combo ωραία και μια Critical Art που μπορείτε να “κολλήσετε” στο καπάκι, κάτι το οποίο είναι μοναδικό πάνω του για την ώρα. Θεωρήστε τον glass cannon, με 825 πόντους υγείας είναι από τους πιο εύθραυστους και μερικοί μπορούν να τον φάνε για πρωινό με ένα-δύο καλοστημένα combo. Θα είναι σίγουρα εύκολο να τον δούμε στη season 2 του Street Fighter V, και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα τον χειριστούν οι παίκτες.

(editor’s note: Ή απλά παίξτε Mortal Kombat ή Dead or Alive με το age setting στο 99.)

0

Video of the day

Latest Partnership

Recent Posts